Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(27)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Lipka Anna
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Janowska Zdzisława
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mead Richard
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Pickford James
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Reilly Peter
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Tobera Piotr
(1)
Tokarz Anna
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Williams Tony
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Kadry
(30)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(8)
Menedżerowie
(3)
Organizacje
(3)
Praca
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Płaca
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Gospodarka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Polska
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Zawód
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Potencjał społeczny w organizacji: System organizacyjny; Schematy organizacyjne; Współczesne spojrzenie na organizację; Zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji; Przyczyny wzrostu znaczenia zarządzania potencjałem społecznym. R.2 Praca menedżera: Typy menedżerów; Umiejętności i kompetencje menedżera; Role menedżera; Zadania menedżera. R.3 Przywództwo: Istota przywództwa; Koncepcje przywództwa; Lider w organizacji. R.4 Społeczny charakter organizacji: Kultura organizacyjna; Komunikacja w organizacji; Konflikty w organizacji. R.5 Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja kadr: Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja; Selekcja. R.6 Motywowanie pracowników: Motywacja; polityka płacowa i systemy wynagradzania. R.7 Ocena i doskonalenie pracowników: System okresowych ocen pracowniczych; Doskonalenie pracowników. Podsumowanie: Katalog błędów w zarządzaniu polskich menedżerów; Źródła sukcesu w zarządzaniu firmami amerykańskimi; Krótkie życie i niespełnione nadzieje; Jak budować tożsamość firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zasoby ludzkie w zmiennym otoczeniu; Organizacja i kierowanie; Strategia zmian w zasobach ludzkich; Koszt pracy - instrument zarządzania; Kształtowanie zatrudnienia; Dobór pracowników; Kierowanie procesami pracy; Motywowanie w toku pracy; Ocena pracy i pracowników; Tendencje rozwojowe; Rozwój potencjału pracy; Systemy wynagradzania; Etyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi; Zbiorowe stosunki pracy Udział pracowników w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Zasoby ludzkie w zmiennym otoczeniu. R.2 Organizacja i kierowanie. R.3 Strategia zmian w zasobach ludzkich. R.4 Koszt pracy-instrument zarządzania. R.5 kształtowanie zatrudnienia. R.6 Dobór pracowników. R.7 Kierowanie procesami pracy. R.8 Motywowanie w toku pracy. R.9 Ocena pracy i pracowników. R.10 Rozwój potencjału pracy. R.11 Systemy wynagradzania. R.12 Etyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi. R.13 Zbiorowe stosunki pracy. Układy zbiorowe pracy. R.14 Udział pracowników w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
1. Rola ludzi w organizacji, 2. Strategia i wyniki, 3. Organizacja i zmiana, 4. Kultura i miejsce pracy, 5. Zagadnienia płci i rodziny, 6. Zarządzanie konfliktem, 7. Regulacje prawne, 8. Umiejętności, 9. System wynagrodzeń, 10. Rekrutacja, ocena i szkolenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Co zdarzyło się dziś: Zmieniająca się natura działu zasobów ludzkich, Dział zasobów ludzkich dzisiaj; 2. Co dalej z zarządzaniem zasobami ludzkimi: Nowa rola, Nowe znaczenie, Nowe relacje, Nowe struktury i role, Samodzielnie czy z pomocą?, Nowe umiejętności, Nowe technologie, Nowe podejście do monitorowania i oceny. 3. Przeszkody na drodze do sukcesu i kilka rozwiązań: Pozycja działu zasobów ludzkich, Jak rozwiązywać problemy dotyczące ustalania pozycji działu zasobów ludzkich?, Wyzwania związane z modelem operacyjnym - struktury i role, Rozwiązania problemów dotyczących modeli operacyjnych; Umiejętności w dziale zasobów ludzkich, Rozwiązania dotyczące potencjału, Czego możemy się nauczyć od innych działów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami prac; człowiek w przedsiębiorstwie; Kierowanie pracownikami; Sprawowanie władzy w organizacji; System kadrowy w organizacji; Komunikowanie się w przedsiębiorstwie; Szkolenie pracowników; Kultura organizacji; Zespoły zadaniowe; Proces motywacji a realizacja zadań; System oceny pracy pracowników Przywództwo i autorytet; Konflikt w przedsiębiorstwie; Państwo a stosunki pracy; Umiejętności społeczne kadry kierowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie personalne firmy / Anna Lipka. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 211,[1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Personel jako zasób strategiczny firmy; Wybrane rodzaje strategii firm a wymagania dotyczące zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie; Zakres analizy strategicznej personelu; Rodzaje substrategii personalnych; Strategie personalne w warunkach przekształceń własnościowych i organizacyjno -technicznych w przedsiębiorstwach; Controlling strategiczny w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Strategie a etyka zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategiczne zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji. System ZZL; 2. Strategie w biznesie a realizacja funkcji personalnej; 3. Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 4. Działania w sferze zatrudnienia: Pozyskiwanie pracowników dla organizacji. Marketing kadrowy i rekonwersja zawodowa; 5. Motywacja i satysfakcja w pracy. Metody pobudzania osiągnięć; 6. Zarządzanie systemem wynagrodzeń. Analiza płac; 7. Kierowanie ludźmi w organizacji. Kompetencje menedżera; 8. Kształtowanie zespołów sieciowych. Synergia organizacyjna; 9. Konflikt i negocjacje w organizacjach; 10. Indywidualne i zespołowe uczenie się. Organizacje uczące się; 11. Doradztwo personalne. Rola konsultanta w kształtowaniu jakości ZZL; 12. Zarządzanie personelem w firmach globalnych społeczeństwa przedsiębiorczego. Perspektywy ZZL. Ćwiczenia do poszczególnych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał społeczny w systemie zarządzania organizacjami, Obszary zadaniowe zarządzania potencjałem społecznym, Marketing kadrowy, Ocena efektywności z zarządzania potencjałem społecznym organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem: Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy; Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej; Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Kulturowe uwarunkowania podejmowanych decyzji strategicznych; Różnice kulturowe a internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw; Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO); Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce; 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja: Nowy paradygmat przywództwa; Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów; Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe; Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników; Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA; Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID); Zarządzanie procesem reemigracji; W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi; Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce; Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla polski; Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia; 3. Zarządzanie wiedza w przedsiębiorstwie międzynarodowym: Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy; Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku; Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy; Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie; 4. Wybrane problemy zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle; Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hawlett-Packard; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw; Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym; Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych; Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych; Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm; Coaching zewnętrzny a wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania; Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym / Anna Tokarz. - Warszawa : Difin, 2008. - 136 s. : rys.;tab. ; 23 cm.
1. Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Tendencje w zarządzaniu ludźmi; Istota zarządzania zasobami ludzkimi; Cele zarządzania zasobami ludzkimi; Adresaci działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ich potrzeby; 2. Sektor turystyczny jako obszar zarządzania zasobami ludzkimi: Turystyka jako sektor gospodarki; Pracodawcy w sektorze turystycznym; Zatrudnienie w sektorze turystycznym; Praca jako czynnik produkcji w sektorze turystycznym; 3. Rekrutacja czyli pozyskiwanie kandydatów do pracy w sektorze turystycznym: Przygotowanie procesu rekrutacji w przedsiębiorstwach turystycznych; Wybór strategii rekrutacyjnej- rekrutacja wewnętrzna lub zewnętrzna; Metody rekrutacji; 4. Techniki selekcji kandydatów w sektorze turystycznym: Selekcja na podstawie dokumentów aplikacyjnych; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment Center; 5. Pozostałe instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Motywowanie pracowników; Szkolenia jako narzędzie rozwoju pracowników i przedsiębiorstwa turystycznego; Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie potencjału pracy w przedsiębiorstwie 2. Kształtowanie miejsc pracy 3. Realizacja funkcji personalnej - proces zarządzania personelem 4. Warunki pracy 5. Kultura organizacyjna 6.Aspekty informacyjne efektywności pracy 7. Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w gospodarce globalnej, Planowanie i organizowanie zasobów ludzkich w organizacji, Uczestnictwo w organizacji - adaptacja i integracja pracownicza, Motywowanie do pracy, Motywacyjna funkcja szkoleń i zarządzania karierą, Uczestnictwo pracownicze w systemie organizacji pracy i sferze zarządzania organizacją, Rola kadry kierowniczej w procesie zarządzania zasobami ludzkimi, Pożądane kierunki zmian w sferze zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek najważniejszym i najdroższym z zasobów w organizacji: Człowiek w organizacji; Jakie walory osobowe powinien posiadać efektywny pracownik?; Pracownik -członkiem drużyny; Pracownik podmiotem; Walory interpersonalne kadry kierowniczej firmy. II. Kierowanie pracownikami w małych i średnich firmach kryteria opisujące małe i średnie firmy; O co powinien dbać szef firmy?; Od czego zależy wybór systemu kierowania pracownikami w małej i średniej firmie; Kierownik w firmie; Kierowanie zespołem pracowniczym. III. System kadrowy w małej i średniej firmie: Istota systemu kadrowego i jego elementy; Pozyskiwanie pracowników do firmy; Przyjęcie nowego pracownika. IV. Zgrany zespół pożądanym dobrem firmy: Czym jest zespół zadaniowy; Organizacja zespołu zadaniowego; Kierowanie zespołem zadaniowym; Stymulowanie kreatywności zespołu. V. Przywództwo w procesie kierowania pracownikami: Rozumienie przywództwa; Rodzaje przywództwa; Istota przywództwa transakcyjnego; Droga do przywództwa. VI. Motywacja w zarządzaniu pracownikami w małej i średniej firmie: Człowiek w systemie prac; Sposoby wzmacniania motywacji; Motywacja pozapłacowa; Popełniane błędy w procesie motywacji. VII. Kultura w małej i średniej firmie: Kultura firmy; Zakres kultury; Funkcje kultury firmy; Przejawy kultury firmy; Kreowanie kultury firmy. VIII. Rozwój pracowników w małej i średniej firmie: Wiedza i jej znaczenie w pracy zawodowej; Przesłanki do decyzji skierowania pracownika na szkolenie; Formy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Organizacja szkolenia; Ocena szkolenia. IX. Mała i średnia firma- firmami uczącymi się: Przesłanki zmian; Cechy firmy uczącej się; Tworzenie firmy uczącej się; Proces uczenia się w firmie; Kierowanie pracownikami w firmie uczącej się. X. Ocena pracy pracowników w małej i średniej firmie: Cele oceny pracy pracowników; Formy oceny; Kryteria oceny; Techniki oceniania; Błędy w procesie oceniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i specyfika inwestowania w kapitał ludzki organizacji: Formy, znaczenie i cechy inwestycji w kapitał ludzki; Ekonomiczne uwarunkowania procesu inwestowania w kapitał ludzki. 2. Przebieg procesu inwestowania w kapitał ludzki organizacji: Wartościowanie kapitału ludzkiego jako podstawa decyzji inwestycyjnych; Nakłady na inwestycje w kapitał ludzki. 3. Efekty procesu inwestowania w kapitał ludzki: Skuteczność i efektywność inwestycji w kapitał ludzki; Skuteczność i efektywność inwestycji w kapitał ludzki a ryzyko; Jakość procesu inwestowania w kapitał ludzki i jej koszty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej