Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(35)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(43)
Autor
Bańka Waldemar
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Justyna Marlena
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Strużycki Marian
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Borowska Joanna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dudek Marek
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kroik Janusz
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lipka Anna
(1)
Lister Timothy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Potoczek Natalia
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sajkiewicz Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sulak Agata
(1)
Sulich Adam
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Taylor Stephen
(1)
Tobera Piotr
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Tyszkiewicz Anna
(1)
Ulrich Dave
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Kadry
(44)
Przedsiębiorstwo
(18)
Motywacja pracy
(14)
Organizacja
(13)
Zarządzanie
(10)
Praca
(7)
Menedżerowie
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Ocena pracowników
(4)
Płaca
(4)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Organizacje
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zatrudnienie
(3)
Gospodarka
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zawód
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Decyzje
(1)
Franchising
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Płynność kadr
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo pracy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty kapitału ludzkiego, 2. Organizacyjny wymiar kapitału ludzkiego, 3. Pomiar kapitału ludzkiego, 4.Sprawozdawczość kapitału ludzkiego, 5. Miejsce i rola kapitału ludzkiego sprawozdawczości kapitału intelektualnego organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Outsourcing- podejmowanie decyzji, opracowanie planu. Cz.2 Przeprowadzenie outsourcingu, komunikacja z personelem. Cz.3 Outsourcing poszczególnych elementów funkcji personalnej. Cz.4 Zarządzanie outsourcingiem funkcji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wstęp: Historia i kontekst psychologii pracy i organizacji; Rola i metody. Cz. II Ludzie w pracy: Analiza i projektowanie pracy; Selekcja pracowników; Szkolenia; Ocena pracy: ewaluacja i doskonalenie potencjału pracowników i ich pracy, Stres zawodowy a zdrowie pracowników. Cz. III Czynniki ludzkie w środowisku pracy: Obciążenie pracą i przydział (alokacja) zadań; Środowisko pracy a wykonanie pracy; Projektowanie i wykorzystanie technologii związanych z pracą; Bezpieczeństwo pracy. Cz. IV Organizacja pracy: Przywództwo i zarządzanie; Motywacja w miejscu pracy; Zespoły: wyzwania pracy w grupie; Zmiana w organizacji i rozwój organizacji. Cz. V Zagadnienia z zakresu psychologii pracy i organizacji: Przeciw wszelkiej nierówności: zarządzanie różnorodnością; Wykonanie pracy a starzenie się siły roboczej; Zmiany charakteru pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Praca z ludźmi kluczem do sukcesu, Rozwiązywanie społecznych problemów zarządzania, Metody kierowania przez kulturę, Organizacja procesów personalnych, Przekształcanie zasobów pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Poszukiwanie nowego paradygmatu zarządzania, Nowe nurty w zarządzaniu i ich wpływ na zarządzanie zasobami pracy, człowiek w organizacji, człowiek jako podmiot pracy, Kierowanie zespołem ludzi w warunkach dynamicznie zmieniającego się otoczenia, Liderowanie - powołanie czy wolny zawód, Konflikt w miejscu pracy, Szkolenie kadr - sposobem zarządzania zasobami pracy, Komunikowanie się w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Wstęp; Przedmiot i znaczenie zarządzania kadrami; Struktura funkcji personalnej; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu kadrami; Planowanie kadr; Planowanie rozwoju pracownika; Dobór kadr do organizacji; Integrowanie pracowników w organizacji; Rozwój pracowników; Motywowanie materialne; Motywowanie niematerialne; Oceny pracownicze; Podmioty zarządzania kadrami; Stosunki pracy; Komunikowanie w organizacji; System informacji personalnej (SIP); Wybrane metody badań problematyki kadr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 1.1. Źródło reorientacji procesowej organizacji; 1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji; 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych – funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej; 1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu. 2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi; 2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi; 2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej; 2.5. Ocena dojrzałości procesów; 2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych. 3. Metodyczne aspekty badań: 3.1. Problemy, cele oraz założenia badawcze; 3.2. Zakres prowadzonych badań; 3.3. Zastosowanie metody badań; 3.4. Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków. 4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi – studia przypadków: 4.1. Model organizacji procesowej; 4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego; 4.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej. Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z o.o.; 4.2. Model kompetencji; 4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji; 4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo; 4.2.3. Proces oceny kompetencji. Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International; 4.3. Model wynagradzania; 4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy. Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A.; 4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu. Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska; 4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego; 4.4. Model procesów personalnych; 4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych. Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A., Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ „Baltona” S.A.; 4.4.2. Hierarchia i architektura procesów. Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A.. Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A.; 4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów. Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A. 5.Podsumowanie badań oraz wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi: 5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej; 5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część I: Organizacje wobec wyzwań rynku globalnego. 1. Zmiana i rozwój organizacji. 2. Wiedza i jej pozycja w organizacji. 3. Współczesna wizja organizacji - odpowiedź na wyzwania rynku globalnego. Część II: Personel firmy. Nowe tendencje i orientacje. 4. Personel firmy jako zasób strategiczny. 5. Narzędzia i techniki analizy strategicznej w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Motywacyjna siła procedur personalnych. 7. Zarządzanie ludźmi oparte na pojęciu kompetencji. 8. Nowe metody oceny realizacji funkcji personalnych. 9. Etyczne przedsięwzięcie w organizacji. 10. Alternatywne formy zatrudnienia pracowników. Część III: Dezorganizacja w organizacji. 11. Stres jako kategoria jednostkowa i organizacyjna. 12. Patologiczne zachowania ludzi w organizacji i w jej otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. Sprzężenia zwrotne w działaniu. Wpływ wewnętrznych zmiennych strukturalnych na zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi; Wpływ zewnętrznych zmiennych strukturalnych na zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacyjna - temporalne implikacje; Silna kultura organizacyjna a zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Istota i etapy procesu kadrowego, R.II Planowanie personelu, R.III Rekrutacja kandydatów, R.IV Selekcja kandydatów, R.V Wprowadzenie do pracy, R.VI Szkolenie i rozwój pracowników, R.VII Motywowanie pracowników, R.VIII Oceny pracownicze, R.IX Przemieszczenia pracowników, R.X Odejście pracownika z pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Polskie przedsiębiorstwa okresu transformacji - identyfikacja problemów dot. pracy i pracowników: Przedmiot działalności i miejsca pracy; Funkcjonowanie ludzi w przedsiębiorstwach - uwarunkowania rzeczowe, społeczne i kulturowe. Cz. II Warunki i narzędzia zmian w obszarze "człowiek i praca": Interesariusze przedsiębiorstwa a zatrudnienie i praca; Wiedza podstawa kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; Gospodarowanie potencjałem ludzkim - pożądane kierunki zmian. Podsumowanie; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej: 1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej; 1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania; 1.3. Generacje na rynku pracy; 1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową; 1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych. Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka: 2.1. Wybrane teorie inteligencji; 2.2. Inteligencja generacyjna człowieka; 2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna. Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej: 3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje; 3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej; 3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się; 3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych; 3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji – rewolucja 4.0. Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie – ujęcie modelowe i empiryczne: 4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie – model teoretyczny; 4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji; 4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów – przyczynek empiryczny; 4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw; 4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja jako pole rywalizacji i współdziałania między pracownikami, R.2 Charakterystyka wybranych typów rywalizacji i współdziałania między pracownikami, R.3 Atuty rywalizacji w porównaniu ze współdziałaniem, R.4 Słabość rywalizacji w porównaniu ze współdziałaniem, R.5 Diagnozowanie stanu i potencjału rywalizacyjnego oraz jakości współdziałania pracowników, R.6 Miejsce rywalizacji i współdziałania w strategiach oraz kulturach organizacyjnych, R.7 Sposoby realizacji funkcji personalnych wzmacniające i osłabiające rywalizację, R.8 Metodyka zarządzania przez rywalizację, R.9 Motywowanie do współdziałania między pracownikami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ludzie Komputery Informacja)
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota międzynarodowego zarządzania: Problem; Przedmiot i zakres międzynarodowego zarządzania; Globalizacja działalności przedsiębiorstw; Osnowa teoretyczna; Metoda obserwacji przedsiębiorstwa w działaniu; Internacjonalizacja zarządzania wg koncepcji Betriebswirts chaftslehre (BWL); Podsumowanie i uzupełnienie: Wykład międzynarodowego zarządzania. 2. Wymiar zarządzania międzynarodowego w filozofii biznesu: Problem; Umiędzynarodowienie zarządzania strategicznego; Międzynarodowe zarządzanie marketingowe; Efektywność działania korporacji transnarodowych; Konkurencyjność międzynarodowa w perspektywie zarządzania Podsumowanie i uzupeł. 3. Zarządzanie na skrzyżowaniu kultur: Problem; Kolizje kulturowe- zarządzanie różnicami kulturowymi; Po równania międzynarodowe w zarządzaniu; Zarządzanie europejskie; Negocjacje jako proces zarządzania między narodowego; Wsparcie systemów zarządzania na gruncie filozoficznym i etycznym; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych; Podsum. i uzupeł. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w skali międzynarodowej: Problem; Kryteria wyróżniające międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi; Przywództwo a zarządzanie międzynarodowe; Funkcje międzynarodowych menedżerów; Doskonalenie menedżerów w perspektywie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa; Globalny menedżer; Strategiczna rola międzynarodowego zarządzania zasobami ludzki mi; Podsum. i uzupeł.: kadra japońskich przedsiębiorstw sogo-shosha. 5. Przedsiębiorczość międzynarodowa: Problem; Przedsiębiorczość a przedsiębiorczość międzynarodowa; Poziomy przedsiębiorczości; Zarządzanie przedsiębiorczością; Przedsiębiorczość, przedsiębiorcze wykorzystanie zasobów a konkurencyjność; Przedsiębiorczość międzynarodowa jako internacjonalizacja małych przedsiębiorstw; Podsum. i uzupeł. Zakończenie: Polskie priorytety w zarządzaniu międzynarodowym: Problem; Przeszczepialność systemów zarządzania pod wpływem bezpośrednich inwestycji zagranicznych Zagraniczne studia menedżerskie; Bariery na rynku Unii Europejskiej; Uwagi o polskim modelu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Analiza: 1. Zarządzanie płynnością zatrudnienia, 2. Płynność zatrudnienia: fakty, mity i kontrowersje, 3. Pomiar fluktuacji pracowników, kalkulacja jej kosztów, 4. Rozpoznawanie przyczyn płynności zatrudnienia, Cz. II Zalecenia: 5. Środki poprawy wskaźników zatrzymywania personelu, 6. Wynagrodzenia i świadczenia dodatkowe, 7. Szkolenie, rozwój i zarządzanie karierą, 8. Warunki pracy, 9. Rekrutacja, selekcja i wprowadzanie nowych pracowników, 10. Skuteczne kierownictwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outplacement w praktyce / Janine Berg-Peer. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 222 s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Czym jest outplacement, 2. Dlaczego usługi outplacementowe są potrzebne, 3. Outplacement indywidualny dla specjalistów i kadr kierowniczych, 4. Outplacement grupowy, 5. Wewnętrzny ośrodek outplacementu, 6. Konsultanci zewnętrzni a wewnętrzni, 7. Opinie dyrektorów ds. personalnych na temat outplacementu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej