Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Zawadzki Janusz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kadry
(4)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Ceny
(1)
Informacja
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Opakowania
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relatiosn
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketig personalny i jego znaczenie we współczesnym przesiębiorstwie, 2.Wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, 3.Adresaci działań z zakresu marketingu personalnego i ich potrzeby, 4.Wybrnae aspekty działań persoalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników i ich rola w kreowaniu wizerunku firmy, 5.Rozwój pracowników i jego wpływ na kreowanie wizerunku firmy, 6.Działania personalne realizowane w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań, 7.Koncepcja zintegrowanej mieszanki marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Sektor non-profit w Polsce, 2. Elementy kierowania w organizacjach non-profit, 3. Strategia i planowanie w organizacjach non-profit, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach non-profit, 5. Marketing w organizacjach non-profit, 6. Public relations w organizacjach non-profit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej