Form of Work
Książki
(26)
Status
only on-site
(20)
available
(16)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(22)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Smolarek Małgorzata
(3)
Boudreau John
(2)
Cascio Wayne
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Balcerak Alicja
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bellini Lucia
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Binda Albert
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dobska Monika
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goryana Iryna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Huczek Marian
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotelska Jolanta
(1)
Kozak Zbigniew
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśnikowska-Marciniak Monika
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Margoński Marek
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Minochkina Olga
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pachura Piotr
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Petkova Lesia
(1)
Petrov Alexander
(1)
Piasta Jacek
(1)
Piontek Adam
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Prodromou Luke
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Ryś Adam
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Sulich Adam
(1)
Szakiewicz Iwona
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Słowik Anna
(1)
Tarasenko Tetiana
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Trocki Michał
(1)
Tullier L. Michelle
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(14)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(26)
Subject
Kadry
(21)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing
(6)
Marketing personalny
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Innowacje
(4)
Zarządzanie
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Kadry - polityka
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kariera
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Second Life
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alokacja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Awans zawodowy
(1)
BPM (informat.)
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Bilans księgowy
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny
(1)
Community policing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Keynesizm
(1)
Koszty
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Opakowania
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Podatek
(1)
Policja
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relatiosn
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Schematy organizacyjne (ikon.)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza
(1)
Sport
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(2)
29 results Filter
Authority data
Kadry - marketing (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-630-8
1.Marketig personalny i jego znaczenie we współczesnym przesiębiorstwie, 2.Wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, 3.Adresaci działań z zakresu marketingu personalnego i ich potrzeby, 4.Wybrnae aspekty działań persoalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników i ich rola w kreowaniu wizerunku firmy, 5.Rozwój pracowników i jego wpływ na kreowanie wizerunku firmy, 6.Działania personalne realizowane w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań, 7.Koncepcja zintegrowanej mieszanki marketingowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
No cover
Book
In basket
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-925823-0-4
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-327-1
1. Kontekst terminologiczno-histor, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Kariera zawodowa, 5. Marketing kadrowy, 6. Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 7. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Praca i zatrudnienie w organizacjach przyszłości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Meritum)
ISBN: 978-83-8124-692-7
Rozdział I. Funkcja personalna w organizacji: 1. Charakter i istota funkcji personalnej; 2. Podział kompetencji w firmach w odniesieniu do zarządzania ludźmi - przykłady rozwiązań (dziat personalny, zarząd, menedżerowie); 3. Strategia personalna organizacji; 4. Przykłady strategii personalnych. Rozdział II. Administracja i obsługa kadrowa: 1. Administracja i obsługa jako punkt wyjścia dla HR; 2. Omówienie najważniejszych kwestii związanych z administracją kadrową - podstawy prawne; 3. Standardy obsługi kadrowej; 4. Standardy pracy kadrowej/ standardy stanowisk; 5. Regulaminy jako podstawa polityki kadrowej organizacji; 6. Przykłady regulacji podstawowych w praktyce kadrowej; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych; 8. Administracja i obsługa kadrowa a potrzeby i rola kierowników w tym obszarze. Rozdział III. Analiza i planowanie zatrudnienia: 1. Analiza i planowanie zatrudnienia w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Czynniki wpływające na plan zatrudnienia; 3. Analiza stanu zatrudnienia - dlaczego jest niezbędna; 4. Budżetowanie - podejście do planowania kosztów zatrudnienia i HR; 5. Opisy stanowisk jako podstawowe narzędzie w pracy kadrowej; 6. Plan zatrudnienia-narzędzie "kadrowe" i narzędzie "kierownicze"; 7. Procedura planowania zatrudnienia; 8. Wdrożenie planu zatrudnienia. Rozdział IV. Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja: 1. Pozyskiwanie/ dobór pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Co umożliwia sprawne pozyskiwanie i dobór pracowników; 3. Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna - porównanie; 4. Wptyw przepisów prawnych na proces rekrutacji; 5. Procedura rekrutacyjna; 6. Konkurs na stanowisko - zastosowanie w rekrutacji; 7. Rozmowy kwalifikacyjne w praktyce rekrutacji; 8. Przykładowy zestaw pytań do rozmów kwalifikacyjnych wraz z komentarzem; 9. Pozostałe metody stosowane w rekrutacji pracowników; 10. Zasady ostatecznego wyboru kandydata; 11. Błędy w procesie rekrutacji - występujące w praktyce, niezależnie od stosowanych narzędzi; 12. Przykład wypełnionego dokumentu - raportu podsumowującego obszar HR rekrutacja - w danym roku; 13. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych; Rozdział V. Adaptacja i integracja: 1. Adaptacja i integracja pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Kontekst zespołowy procesu adaptacji zawodowej i podmioty realizujące proces adaptacji; 3. Adaptacja i integracja pracowników a "budowanie" lojalności; 4. Adaptacja pokoleniowa; 5. Procedura adaptacyjna; 6. Zakończenie procesu adaptacji zawodowej w firmie; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział VI. Motywacja placowa i pozapłacowa - wprowadzenie: 1. Motywacja płacowa i pozapłacowa w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Wynagradzanie pracowników-podstawy prawne; 3. Podstawowe pojęcia związane z systemem wynagrodzeń; 4. Tworzenie i doskonalenie systemów wynagrodzeń; 5. Wewnętrzna analiza wynagrodzeń - punkt wyjścia do poprawy systemu motywacji; 6. Stosowane motywatory w praktyce polskich przedsiębiorstw; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział VII. Wynagrodzenie stałe i wartościowanie stanowisk pracy: 1. Charakterystyka wynagrodzenia podstawowego - płacy zasadniczej; 2. Zmiana wynagrodzeń - zasady; 3. Taryfikatory w zarządzaniu płacą zasadniczą; 4. Wartościowanie stanowisk; 5. Wybrane metodologie wartościowania; 6. Przykład zastosowania Metody Profilowej Wartościowania Stanowisk Pracy; 7. Przykład wartościowania stanowisk metodą analityczno-punktową uproszczoną. Rozdział VIII. Systemy premiowania: 1. Premiowanie - czym jest premia; 2. Prowizje i nagrody w systemie premiowania pracowników; 3. Tworzenie i wdrażanie systemu premiowania; 4. Kafeteryjne systemy wynagrodzeń; 5. Przykłady systemów premiowania. Rozdział IX. Szkolenia i rozwój zawodowy: 1. Szkolenia i rozwój pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Aspekty prawne związane z nowymi przepisami dotyczącymi szkoleń; 3. Planowanie szkoleń; 4. Rozwój zawodowy pracowników; 5. Standardy i dobre praktyki szkoleniowe a szkolenia wewnętrzne; 6. Mentoring i coaching jako narzędzia w procesie rozwoju pracowników; 7. Mobilność pracowników jako alternatywa dla awansów; 8. Przykłady dokumentów z obszaru szkoleń i rozwoju; 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział X. Ocena pracowników: 1. Oceny w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Procedura/regulamin ocen okresowych; 3. Kryteria oceniania; 4. Konsekwencje ocen; 5. Rozmowy oceniające; 6. Przykład kompleksowego systemu ocen; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XI. Racjonalizacja zatrudnienia: 1. Działania optymalizacyjne w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Podmioty zaangażowane w proces zmian; 3. Relacje kierownik-pracownicy w procesie restrukturyzacji; 4. Rola i zadania działu personalnego w przygotowywaniu organizacji na zmiany; 5. Analizy-punkt wyjścia; 6. Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami - analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; 7. Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; 8. Narzędzia ułatwiające optymalizację zatrudnienia - przykłady formularzy do analiz i ocen. Rozdział XII. Redukcja zatrudnienia: 1. Zakończenie współpracy z pracownikiem w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Komunikacja-najważniejszy element procesu zwolnień; 3. Rozmowy ze zwalnianymi pracownikami-wskazówki; 4. Outplacement - program osłonowy dla zwalnianych pracowników; 5. Korzyści z outplacementu; 6. Organizacja i przebieg programu outplacementu; 7. Usługi składające się na program outplacementu; 8. Skuteczność pomocy indywidualnej w programach outplacementu; 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XIII. Kontrola i audyt procesów HR: 1. Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Funkcja kontrolna działu personalnego; 3. Analiza ryzyka kadrowego firmy - sposoby i zasady postępowania; 4. Przygotowanie systemu controllingu personalnego w firmie; 5. Miary i wskaźniki w systemie controllingu HR; 6. Wdrożenie systemu controllingu w organizacji; 7. Pojęcie audytu funkcji personalnej w organizacji; 8. Cele audytu funkcji personalnej; 9. Korzyści z audytu funkcji personalnej; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a System Zarządzania Jakością w organizacji; 11. Przykład zawartości kompleksowego raportu rocznego - obszar zatrudnienia w organizacji. Rozdział XIV. Budowa wizerunku pracodawcy i marketing personalny: 1. Marketing wewnętrzny i zewnętrzny w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Podstawowe pojęcia związane z wizerunkiem pracodawcy; 3. Budowa przewag wizerunkowych w wybranych obszarach HR; 4. Rekrutacja i oddziaływanie na ogólny rynek pracy; 5. Współpraca z uczelniami i szkołami; 6. Budowa specyficznych przewag w wizerunku pracodawcy; 7. Współpraca HR z PR w obszarze wizerunkowym; 8. Charakter zaangażowania HR w budowanie wizerunku; 9. Rekomendacje dla współpracy HR z różnymi grupami podmiotów w organizacji; 10. Współpraca i zasady komunikacji HR - ze związkami zawodowymi; 11. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XV. Trendy HR: 1. Wymagania wobec działów personalnych - tendencje; 2. HR - dla menedżerów i "z menedżerami"; 3. Szczególne wymagania wobec menedżera HR; 4. HR-właściciel i kreator procedur; 5. HR a porządek prawny organizacji i kwestia zapewnienia zgodności; 6. Informatyzacja procesów HR; 7. Zarządzanie wiekiem jako wyzwanie dla HR; 8. Różnorodność kontra specjalizacja; 9. HRBP - podejście biznesowe i organizacyjne; 10. Przyszłość HR w naszych realiach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-040-4
Część I: Podstawy networkingu. 1. Czym jest networking i dlaczego jest ważny. 2. Gdzie i jak tworzyć sieci kontaktów. Część II: Zasady skutecznego networkingu. 3. Jak się zorganizować - nie pomijaj tego rozdziału! 4. Rozwijanie twojej sieci kontaktów. 5. Kompletowanie zestawu narzędzi autoreklamowych. 6. Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Część III: Trzy rodzaje spotkań networkingowych. 7. Misje rozpoznawcze: networking a podejmowanie decyzji. 8. Sesje poświęcone strategii: networking a osiąganie celów. 9. Spotkanie rekomendacyjne: networking a rozwijanie działalności. Część IV: Omijanie przeszkód. 10. Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi i przetrwać kłopotliwe sytuacje. 11. Networking dla introwertyków: 25 wskazówek, jak bezboleśnie tworzyć sieć kontaktów.12. Nigdy nie jest za wcześnie by rozpocząć: 25 wskazówek dla studentów. Część V: Aby networking sprawdzał się w życiu. 13. Zrobić coś dla innych: sztuka rewanżu. 14. Twój plan działania: klucz do sukcesu w networkingu. 15. Jak osiągnąć trwały sukces w networkingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-88607-68-5
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1179-3
1.Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-30-7
Rozdział 1. Ludzie jako wartość nowoczesnej organizacji; Rozdział 2. Kapitał ludzki w strukturze kapitału intelektualnego organizacji; Rozdział 3. Klimat HRM jako nowa perspektywa w zarządzaniu kapitałem ludzkim; Rozdział 4. Obiektywizm zatrudnienia i traktowania personelu, a wydajność kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie; Rozdział 5. Główne podejścia do definicji kapitału ludzkiego jako podstawy zarządzania oraz obiektu metodologii rachunkowości; Rozdział 6. Marketing personalny i geneza jego koncepcji; Rozdział 7. Wspieranie kapitału ludzkiego pracowników w korporacji międzynarodowej McDonald’s; Rozdział 8. Human Resources przedsiębiorstw sektora gastronomii; Rozdział 9. Zarządzanie przez inspirację w organizacjach; Rozdział 10. Wybór partnerów outsourcingowych jako determinanta wdrażania innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-3122-7
1.Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-8946-2
Rozdział 1. Globalizacja − przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych. Rozdział 2. Kultura − uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury. Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych. Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych. Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87958-60-3
1.Polska szkoła w gospodarce opartej na wiedzy, 2.Szkoła jako organizacja świadcząca usługi, 3.Zarządzanie personelem w szkole, 4.Zarządzanie jakością w szkole, 5.Podstawy marketingu szkoły, 6.Promocja szkoły, 7.Marketing w szkole, 8.Studia przypadków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15298-7
Cz.I Rynkowe i środowiskowe uwarunkowania strategicznego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 1. Zakład opieki zdrowotnej jako samodzielny podmiot na wyłaniającym się rynku usług medycznych, 2. Rynek usług medycznych i jego otoczenie, 3. Wybrane koncepcje i metody zarządzania strategicznego. Cz.II Ekonomiczne i finansowe podstawy zarządzania w sferze opieki zdrowotnej: 4. Ekonomiczne aspekty zarządzania opieką zdrowotną, 5. Zarzadzanie gospodarką finanswą zakłądów opeiki zdrowotnej. Cz.III Istota i kierunki restrukturyzacji zakąłdu opieki zdrowotnej: 6. Teoria i praktyka restrukturyzacji ochrony zdrowia w Polsce, 7. Restrukturyzacja opieki zdrowotnej w wymiarze regionalnym i loklanym. Cz.IV Współczesne koncepcje zintegrowanego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 8. Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne, 9. Marketingowa interpretacja jakości w usługach medycznych, 10. wykorzystanie strategii projakościowej w zarządzaniu zakłądem opieki zdrowotnej, 11. Zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej. Cz.V Kluczowa rola personelu w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej: 12. Geneza i teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, 13. Dobór personelu medycznego, 14. Motywowanie personelu i zarządzanie kompetencjami w zakładzie opieki zdrowotnej, 15. Podnoszenie kwalifikacji i samorozwój personleu medycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(ESP (English for Specific Purposes) Series)
ISBN: 978-88-536-1446-9
1.What is Business English?; 2. The Market; 3. Applying for a Job; 4. Business Conversations; 5. Writing Business Emails; 6. The Company; 7. The Business Transaction; 8. The Documentation; 9. Trade Legislation and Organisations; 10. Marketing; 11. The Stock Exchange and How to Read Graphs.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 811
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-24-3
1. Evaluation of the effectiveness of trainings using e-learning platform; 2. Risk management on the process of value based management; 3. Improvement of human resources management in small and medium - seized enterprises; 4. Transport process management in terms of customer service improvement; 5. Diversity management as a way of improvement and organizational changes; 6. Core values of polish technical universities; 7. Significance of non-capital connections in t activities of capital groups; 8. Managerial approach in managing modern organizations in public administration; 9. Organizational culture in public administrationorganizations in public; 10 Introducing long-term unemployed persons - beneficiaries of social welfare to the labour market on the example of Wodzisław Śląski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62683-54-3
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1618-1
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
ISBN: 978-83-61053-01-9
1. Sektor non-profit w Polsce, 2. Elementy kierowania w organizacjach non-profit, 3. Strategia i planowanie w organizacjach non-profit, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach non-profit, 5. Marketing w organizacjach non-profit, 6. Public relations w organizacjach non-profit
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again