Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Balcerak Alicja
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dudek Marek
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kroik Janusz
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nowicka Julia
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sulich Adam
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wyrębek Henryk
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Kadry
(2)
Motywacja pracy
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Innowacje
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Osobowość
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(1)
2 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-924-7
Zawiera: CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE. Rozdział 1. Sytuacje kryzysowe: 1.1. Sytuacje nadzwyczajne jako generatory sytuacji kryzysowych; 1.2. Klęski żywiołowe; 1.2.1. Powodzie; 1.2.2. Susze; 1.2.3. Pożary; 1.2.4. Trzęsienie ziemi; 1.2.5. Silne wiatry; 1.2.6. Śnieżyce; 1.3. Skutki żywiołowych zdarzeń nadzwyczajnych; 1.3.1. Zagrożenie ekologiczne; 1.3.2. Epidemie; 1.3.3. Awarie techniczne; 1.4. Ochrona ludności i dóbr; 1.5. Zagrożenia czasu wojny. Rozdział 2. Problematyka zarządzania kryzysowego: 2.1. Podstawy zarządzania kryzysowego; 2.2. Uwarunkowania prawne zarządzania kryzysowego; 2.3. System zarządzania kryzysowego. Rozdział 3. Organizacja zarządzania kryzysowego: 3.1. Zasady organizacji zarządzania kryzysowego; 3.2. Uwarunkowania organizacyjne zarządzania kryzysowego; 3.2.1. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie państwa; 3.2.2. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie województwa; 3.2.3. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie powiatu; 3.2.4. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie gminy. Rozdział 4. Procedury zarządzania kryzysowego: 4.1. Planowanie zarządzania kryzysowego; 4.1.1. Planowanie cywilne; 4.1.2. Plany reagowania kryzysowego; 4.2. Elementy realizacji zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.1. Podstawowe zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego; 4.2.2. Kontrola wykonania zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.3. Centra zarządzania kryzysowego. Rozdział 5. Zabezpieczenie logistyczne zarządzania kryzysowego: 5.1. Logistyka w zarządzaniu kryzysowym; 5.1.1. Zarządzanie w fazach; 5.1.2. Specyfika zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych; 5.1.3. Struktura organizacyjna grup logistycznych zespołów zarządzania kryzysowego; 5.1.4. Czynniki determinujące organizację zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 5.1.5. Potencjał logistyczny w sytuacjach kryzysowych; 5.2. Cel zabezpieczenia logistycznego zarządzania kryzysowego; 5.3. Organizacja zabezpieczenia logistycznego w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych; 5.4. Zasady organizacji zabezpieczenia logistycznego poszkodowanych w sytuacjach kryzysowych; CZĘŚĆ II. METODY, TECHNIKI I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 6.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 6.2. Zasady i modele zarządzania zasobami ludzkimi; 6.3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 7. Motywacja w procesie zarządzania zasobami ludzkimi: 7.1. Teorie motywacji; 7.2. Modele motywacji; 7.3. Czynniki i instrumenty motywacji. Rozdział 8. Coaching: 8.1. Istota coachingu; 8.2. Profesjonalizacja coachingu i jego modele; 8.2.1. Metamodel coachingu; 8.2.2. Model kontekstualny; 8.2.3. Model „osobistej konsultacji”; 8.3. Facylitacyjny charakter coachingu; 8.4. Charakterystyka coachingu rozwoju osobistego; 8.5. Coaching mocnych stron; 8.6. Rozwój modeli coachingu. Rozdział 9. Coaching umiejętności interpersonalnych: 9.1. Charakterystyka coachingu umiejętności interpersonalnych; 9.2. Metody wspierania umiejętności interpersonalnych; 9.3. Główne wyzwania interpersonalne. Rozdział 10. Problematyka negocjacji: 10.1. Istota i znaczenie negocjacji; 10.1.1. Ogólne pojęcie negocjacji; 10.1.2. Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów; 10.1.3. Wzorcowy model negocjatora; 10.1.4. Podstawowe taktyki negocjacji; 10.2. Główne fazy negocjacji; 10.2.1. Przygotowanie negocjacji; 10.2.2. Struktura i przebieg procesu negocjacji; 10.2.3. Prowadzenie rozmów; 10.2.4. Zakończenie negocjacji. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 11. Koncepcje zarządzania jakością: 11.1. Zasady i płaszczyzny w zarządzaniu jakością; 11.2. Czynnik ludzki w procesie zarządzania jakością. Rozdział 12. Kapitał ludzki w procesie zarządzania jakością: 12.1. Wpływ zarządzania jakością na zasoby ludzkie; 12.2. Znaczenie wiedzy w procesie zarządzania jakością; 12.3. Rola kierownictwa w procesie zarządzania jakością; 12.4. Systemy zarządzania jakością a korzyści dla organizacji i zasobów ludzkich. Rozdział 13 Wpływ jakości kapitału ludzkiego na funkcjonowanie i rozwój organizacji: 13.1. Jakość kapitału ludzkiego; 13.2. Rozwój organizacji a jakość kapitału ludzkiego; 13.3. Jakość kapitału ludzkiego a rozwój gospodarczy. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis schematów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again