Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(53)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(52)
E-booki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(33)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(46)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Borkowski Stanisław
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Darnall Russell W
(1)
Doyle Peter
(1)
Fertsch Marek
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Harry Mikel
(1)
Huczek Antoni
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jazdon Andrzej
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kijowski Jacek
(1)
Kliber Jiři
(1)
Klimczak Inga
(1)
Kolman Romuald
(1)
Konodyba-Szymański Bogumił
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Martin William B
(1)
Pešlová Františka
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Rosak Joanna
(1)
Samotyja Urszula
(1)
Schroeder Richard
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Sikora Rafał
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skórska Anna
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Turkowski Marek
(1)
Ulewicz Małgorzata
(1)
Ulewicz Rafał
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Wójcik Grażyna Paulina
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(58)
Arabia Saudyjska
(1)
Język
polski
(59)
Temat
Jakość produktu
(47)
Zarządzanie jakością
(41)
Przedsiębiorstwo
(11)
Jakość
(9)
Certyfikacja zgodności
(8)
Produkcja
(7)
Normy ISO 9000
(6)
Jakość usług
(5)
Normalizacja
(5)
Zarządzanie
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Marketing
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Usługi
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Hotelarstwo
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Optymalizacja
(2)
Przemysł
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Certyfikacja jakości
(1)
Coaching
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyrektor
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Kadry
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Koszty
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metodologia
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Ryzyko zdrowotne
(1)
Ryzyko środowiskowe
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Podróże i turystyka
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. , 2012. - 522, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozwój działań na rzecz jakości; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych; 3. Znaczenie klienta w systemach jakości; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością; 7. Wybrane techniki sterowania jakością; 8. Zarządzanie jakością według normy ISO 9001; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów; 11. Zarządzanie środowiskowe; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP); 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ); 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Fenomen Six Sigma. 1. Dlaczego Six Sigma?; 2. Droga do Szmaragdowego Grodu; 3. Lepiej, czyli taniej; Z doświadczeń innych firm: GE Quality 2000; 4. Benchmarking: poszukiwanie najlepszych 5. Credo Six Sigma: zmienić możemy tylko to, co zmierzy my; 6. Demaskowanie "Ukrytych fabryk"; Z doświadczeń innych firm: Polaroid błyszczy dawnym blaskiem; 7. Strategia przełomu; 8. Mierzenie rezultatów w skali sigma; Z doświadczeń innych firm: Jak w General Electric wykorzystano Six Sigma do udoskonalenia strategicznego pro duktu; 9. Wdrażanie i realizacja strategii Six Sigma; 10. Uczestnicy Six Sigma: championi, master black belts black belts i green belts; 11. Black belts; Z doświadczeń innych firm: Droga Allied Signal do Six Sigma; 12. Six Sigma i sektor usług; 13. Wytyczne przy doborze projektów; 14. Psychologia Six Sigma; 15. Przygotowanie organizacji do Six Sigma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procesu certyfikacji w utrzymaniu i rozwoju systemu zarządzania, 2. Istota auditu certyfikacyjnego - charakterystyka etapów i wyróżniki jakościowe, 3.Kryteria wyboru jednostki certyfikującej, 4. Doświadczenia związane z certyfikacją systemów zarządzania - pryzmat doradcy, 5. Przygotowania organizacji do auditu certyfikującego, 6. Jednostka certyfikująca w systemie zarządzania jakością, 7. Jakość usług świadczonych przez jednostki certyfikujące, 8. Wzajemne relacje oraz oczekiwania klienta i jednostki certyfikującej, 9.Wartość do dana usługi certyfikacyjnej dla klienta, 10.System Zarządzania Jakością organizacji certyfikującej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Liczbowe określenie poziomu jakości, 2. Identyfikacja i grupowanie problemów w oparciu o diagram Ishikawy, 3. Diagram Parto-Lorenza, 4. Histogramy, 5. Schematy blokowe, 6. Arkusze kontrolne, 7. Diagramy dwóch zmiennych, 8. Karty kontrolne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój historyczny i stan obecny zarządzania produkcją, 2. Strategiczne aspekty zarządzania produkcją, 3. Taktyczne aspekty zarządzania produkcją-techniczne przygotowanie produkcji, 4. Normatywy planowania i operatywnego zarządzania produkcją, 5. Planowanie produkcji, 6. Sterowanie produkcją, 7. Zarządzanie produkcją - doświadczenia japońskie, 8. Elastyczne systemy produkcyjne, 9. Kontrola jakości w produkcji, 10. Informatyczne wspomaganie zarządzania produkcją, 11. Organizacja zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie. Służba produkcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie zarządzania jakością / Andrzej Jazdon. - Wyd.2 popr. i uzupeł. - Bydgoszcz : Ośrodek Postępu Organizacyjnego OPO, 2002. - 268 s. : rys. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do współczesnych zagadnień z zakresu jakości: Pojęcie jakości; Ewolucja podejścia do zagadnienia jakości; Przyczyny rewolucji jakościowej; Normalizacja w dziedzinie jakości i niezawodności; Rozwój norm z zakresu jakości; Rodzina norm ISO 9000; Normy ISO 9000:2000. R.2 Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Przemysłowy proces realizacji; Kształtowanie jakości wyrobów w przemysłowym procesie realizacji; Podstawowe problemy zapewnienia jakości wyrobów w poszczególnych fazach przemysłowego procesu realizacji Kształtowanie jakości usług; System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Certyfikaty SZJ. R.3 Metody statystyczne w zarządzaniu jakością: Wprowadzenie; Zasady, metody i narzędzia zarządzania jakością; Zasady zarządzania jakością; Metody zarządzania jakością; Narzędzia zarządzania jakością; Statystyczne metody kontroli; Wprowadzenie do zagadnień niezawodności. R.4 Zakończenie: Kluczowe elementy w zarządzaniu jakością; Podstawowe czynniki wpływające na jakość wyrobów i usług; Zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem; Proces ciągłego doskonalenia jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji, 2. Matrycowa analiza danych, 3. Diagram pokrewieństwa, 4. Diagram relacji, 5. Diagram systematyki, 6. Diagram macierzowy, 7. Diagram strzałkowy, 8. Zespołowe rozwiązywanie problemów, 9. Analiza i rozwiązywanie problemów zarządzania w usługach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znormalizowany system zarządzania jakością jako zasób przedsiębiorstwa. 2. Determinanty i kierunki oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 3. Obligatoryjne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 4. Fakultatywne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 5. Metodyka badań empirycznych. 6. Uwarunkowania i wartość oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach. 7. Związki pomiędzy zmiennymi określającymi przesłanki wprowadzania oraz uwarunkowania i efekty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Jakość żywności i czynniki ją kształtujące, 2. Ustawodawstwo żywnościowe dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego i systemów jego zapewniania, 3. Charakterystyka wy branych systemów i zasad zarządzania związanych z jakością, 4. Wprowadzenie do integracji systemów zarządzania jakością w produkcji żywności, 5. Integracja systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 6. Integracja systemów zarządzaniu, dotycząca jakości środowiska i bhp, 7. Integracja systemów zarządzania - zalety i rozwiązania, 8. Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN-ISO serii 9000:2001, 11. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12. Informatyzacja systemu zarządzania jakością, 13. Możliwości wykorzystania oprogramowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością.
rozwiązania, 8.Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowo tnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN ISO serii 9000:2001, 11.Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12.Informatyzacja syste mu zarządzania jakością, 13.Możliwości wykorzystania o programowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Pojęcia podstawowe; 3. Elementy inżynierii jakości; 4. Konkretyzowanie jakości; 5. Kryteria jakości; 6. Ważność kryteriów jakości; 7. Optymalizacja wielokryterialna; 8. Analityczne wzorce jakości; 9. Metodyka kompleksowej analizy jakości; 10. Metody odbiorów jakościowych; 11. Porównanie jakości; 12. Graficzne ujęcia jakości; 13. Inżynieria jakości w systemach zarządzania; 14. Zastosowania w przygotowaniu produkcji; 15. Zastosowania w procesach wytwarzania; 16. Zastosowania w procesach usługowych; 17. Konsumencka inżynieria jakości; 18. Zastosowania w procesach użytkowania; 19. Testowanie jakości życia; 20. Zagadnienia gospodarcze; 21. Komputeryzacja w inżynierii jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Procesy degradacji powierzchni toczonej chodu kół kolejowych; 2. Rodzaje struktury zniszczenia szyn kolejowych; 2. Wybrane własności koła kolejowego ze stali węglowych i mikroskopowych; 4. Plastyczna deformacja stali austenitycznej; 5. Procesy degradacji form szklarskich; 6. Wykorzystanie aplikacji CAGE COTE PLATRE, 7. Wykorzystanie modelowania komputerowego do projektowania kompozytów; 8. Spawanie zbiorników ciśnieniowych; 9. Zastosowanie specjalnych metod spawania zespołów przesyłowych; 10. Charakterystyczne parametry procesu mielenia i ich monitorowania; 11. Monitorowanie procesu mielenia; 12. Modelowanie obliczeniowe opony- historia; 13. Kierunki w procesach obróbki mechanicznej; 14. System HACCAP w odniesieniu do produkcji chleba; 15. Determinanty jakości wyrobów staliwnych; 16. Funkcjonowanie systemu dbałości o klienta kluczowego; 17. Efektywność eksploatacji maszyny do odlewania gąsek cynkowych; 18. Uzyskiwanie jakościowych powłok ocynkowanych; 19. Ocena skuteczności wdrożenia systemu zarządzania jakością; 20. Analiza poziomu jakości produkcji butów męskich; 21. Ocena przydatności wybranych narzędzi jakości do oceny trudności w budowie domów; 22. Problem jakości życia przy chorobach przewlekłych na przykładzie dializ; 23. Zastosowanie instrumentów zarządzania jakością do oceny wypadkowości w hucie; 24. Reklamacja jako instrument oceny jakości mebli; 25. Wykorzystanie techniki incydentów krytycznych do oceny jakości stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; 26. Problemy produkcyjne druków personalizowanych; 27. Ocena technologii wytwarzania wyrobów ceramicznych; 28. Zarządzanie produkcją i jakością wyrobów galanteryjnych; 29. Doskonalenia jakości wyrobów z PCV dla budownictwa; 30. Jakość usług bankowych determinantem satysfakcji klientów; 31. Problemy jakościowe szyn kolejowych; 32. Determinanty jakości mebli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie jakości / Krystyna Lisiecka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2002. - 352 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
TQM przesłanka dobrej jakości pracy i życia, Dobra jakość produktów rynkowym atutem w biznesie, Strategia elementem konstytuującym zarządzanie przedsiębiorstwem Ewolucja zarządzania jakością, Przez systemy jakości do strategii TQM, TQM koncepcja strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania jakością produktów, Wybrane metody i techniki realizacji strategii TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
. The improvement of reading of machines across the use of method SMED; 2. Identification of the areas liable to distortions in a glassworks plant; 3. Improving quality of gall chain elements; 4. Analysis of the production process the basis of the concrete block production; 5. high standard capability of battery housing manufacture; 6. Improvement of the wrapping foil production; 7. Assessment and concrete products quality improvement; 8. Problems of production management in window production company in staff's judgment; 9. Effectiveness of machine exploitation for clothing production; 10. Modernity of filling machine in the aspect of exact packing; 11. Estimation and improvement of tank elements; 12. structure of human resources and effectiveness of machinery operation in a joinery company; 13. Rolling mill efficiency in screw threads rolling process; 14. Production and quality improvement of sections; 15. Estimation and bread quality improvement; 16. Efficiency of exploitation and components modernity of machines; 17. Production and quality of providing with warm water; 18. Analysis of determinants of quality of the cast - a body of a gas valve; 19. Production and quality of bulb bur; 20. Practise of calculation TPM coefficients
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na czym polega TQM w podejściu projektowym, Skoncentrowany na kliencie, nastawiony na cele, zorientowany na ludzi, Przygotowanie do warsztatów koncentrujących, Zarządzanie oczekiwaniami klienta, Utrzymywanie równowagi, Zastosowanie zespołów w projektach, Nie wszystkie zespoły są podobne, Motywacja: kto kieruje łódką?, Wyzwanie lestera, Obchody.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
1. Podstawowe problemy inżynierii jakości, 2. Ekonomika jakości, 3. Statystyczne metody sterowania procesami i kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej