Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Klimczak Inga
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Samotyja Urszula
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Jakość produktu
(3)
Marketing
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Ekonometria
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Komputery
(1)
Oświata
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Usługi
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość jako element działań kontrolno-ewaluacyjnych w bibliotekach i ośrodkach informacji, 2. Przykładowe narzędzia wydajności, efektywności i jakości działań biblioteczno-informacyjnych, 3. Przykładowe zastosowanie narzędzi pomiaru w bibliotekach różnych sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione. Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego. Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów, poświęconych metodom badań sensorycznych, zarówno analitycznych, jak i konsumenckich. Rozdział pierwszy, stanowiący wprowadzenie do tematyki badań sensorycznych, zawiera definicję pojęcia analiza sensoryczna oraz charakterystykę podstawowych wymagań związanych z prowadzeniem badań sensorycznych. Pozostałe rozdziały poświęcone zostały szczegółowej charakterystyce metod analizy sensorycznej. Składają się one z wprowadzenia teoretycznego oraz opisu wykonania zadań o charakterze praktycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej