Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Krieger-Kneja Jolanta
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Paprocka-Piotrowska Urszula
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Łuszczuk Władysława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Języki
(2)
Głuchociemni
(1)
Język
(1)
Język migowy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pismo dla niewidomych
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki szkolne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Historyczno-Filologicznego / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 127)
I. Kierunki badań i zastosowania praktyczne we współczesnej glottodydaktyce, II. Kompetencja wielojęzyczna i kształcenie zawodowe, III. Glottodydaktyka ogólna a szczególna, IV. Kształtowanie kompetencji językowej, komunikacyjnej i interkulturowej, V. Nowe technologie w procesie nauczania i uczenia się, VI. Organizacja procesu dydaktycznego - propozycje nowych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
1. Ślady, pasje i drogowskazy: Postać niezwykła- laudacja z okazji 80. urodzin Profesora zw.dr.hab. Kazimierza Denka; Miedzy paradygmatem poznania a modelem wspierania/ sterowania samokształtowaniem profesjonalnej gotowości studentów; "Wpisany" w Tatry; Nauczyciel w retrospekcji uczonych i studentów; Pasje i drogowskazy w życiu Profesora zw.dr hab. Kazimierza Denka, Doctora Honoris Causa; Profesor Kazimierz Denek jako kreator mojego rozwoju naukowego; 2. Jakość kształcenia: O wyższą jakość kształcenia nauczyciela i edukacji szkolnej w Polsce; Uczenie się i kształcenie w szkole wyższej- wybrane zagadnienia; Profesor Kazimierz Denek jako nauczyciel nauczycieli na szlaku ku poprawie jakości edukacji; Kształcenie nauczycieli- pytania niechciane czy konieczne?; Reinterpretacja kompetencji pedagogicznych na przykładzie poziomu edukacji wczesnoszkolnej; Wewnętrzny System Jakości Kształcenia w uczelni niepublicznej; 3. Ewaluacja postępów w nauce. Efektywność kształcenia. Niepowodzenia szkolne: Współczesna szkoła miejscem edukacyjnej szansy; Technologie informacyjne w akademickim kształceniu technicznym; Postrzeganie roli szkoły przez uczniów orientacji motywacyjnej; Dobre sposoby odmieniania szkoły; Wokół kodeksu etyki nauczyciela; 4. Rola języka w komunikacji uczestników procesów kształcenia: Fraktale w wirtualnej komunikacji dydaktycznej; Strategie aksjolingwistyczne w wybranych typach tekstów dydaktycznych; Tekst literacki jako czynnik stymulujący rozwój małego dziecka; Istota pracy współczesnego nauczyciela w kształtowaniu językowego obrazowania. Dziecięce wyobrażenia świata wyrażone w języku w świetle czterech znaczeń rozumienia Hansa-Georga Gadamera w ujęciu Jeana Rondina; 5. Wyzwania współczesności w kontekście procesów edukacyjnych: Edukacja zawodowa a współczesne wyzwania społeczno-ekonomiczne; Wzrost "kapitału intelektualnego" człowieka w procesie edukacyjnym; Rozwój zawodowy nauczycieli wobec współczesnych wyzwań; Wyłączna domena nauki; Nowe media w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego; 6. Proces wychowawczy i jego uwarunkowania: Rola krajoznawstwa w kontekście pedagogiki rodzinnej: koncepcje Kazimierza Denka oraz Mirosława Stelmachowicza; System kształcenia zaocznego/ korespondencyjnego w ujęciu profesor Elżbiety Zawackiej; Mała i duża Ojczyzna w edukacji przedszkolnej; O kompetencjach nauczycieli kraju ojczystego; Postawy studentów wobec problemów z dyscypliną w klasie; Varia: Prace doktorskie, których promotorem był prof.zw.dr hab. Kazimierz Denek; Spis publikacji prof. Zw. Dra h.c. Kazimierza Denka za lata 1957-2011; "Tam- pod okiem pamięci- pomiędzy gór szczytem".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Istota komunikacji osób głuchoniemych: Specyfika komunikacji osób z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Znaczenie w komunikacji interpersonalnej dla osób głuchoniewidomych; Rodzaje metod komunikacji osób głuchoniemych; Rozwój umiejętności komunikacyjnych u osób głuchoniewidomych od urodzenia lub wczesnego dzieciństwa. Cz. II. Metody komunikacji alternatywnej osób głuchoniemych: Metody komunikacji alternatywnej głuchoniewidomych w ujęciu historycznym; Diagnoza preferencji i możliwości komunikacyjnych głuchoniewidomego dziecka; Mowa ciała; System jednoznacznych symboli; Narządy artykulacyjne we wczesnym okresie rozwoju i ich rola w procesie komunikacji; Język migowy jako środek porozumiewania się z osobami głuchoniewidomymi zespołem Uchera; Daktylografia od ręki; Alfabet brajlowski; Jednoręczny i dwuręczny brajl do palców; Kreślenie na dłoni liter drukowanych; Alfabet punktowy do dłoni; Metoda Lorma; Metoda Tadoma; system Komunikacji Obrazkowej PCS; Totalna komunikacja; Dobór metody komunikacji dla małego całkowicie głuchoniewidomego dziecka; Komputer w procesie komunikacji osób głuchoniewidomych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe koncepcje programowe a ich realizacja w zreformowanej szkole: Psychologiczne aspekty procesu uczenia się języka obcego; Możliwości wykorzystania wyników badań nad przyswajaniem języka obcego w nauczaniu; Zasady konstrukcji programu autorskiego; Programy nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Podejście do błędu językowego w programach nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Koncepcje pedagogiczne i cele zintegrowanego programu nauczania języka francuskiego i przedmiotów artystycznych dla pierwszego etapu kształcenia; Innowacyjne materiały w nauczaniu języków obcych . Europejskie projekty współpracy w ramach programu Socrates-Lingua; 2. Podręczniki do nauki języków obcych: Wybór i ocena podręczników do nauki języków obcych; rozwijanie kompetencji interkulturowej w nowych materiałach do nauczania języka angielskiego dla szkół średnich; Ukryty program w podręcznikach do nauki języków obcych; Podręczniki do nauki języka angielskiego w gimnazjum; Materiały dydaktyczne w nauczaniu języka angielskiego do celów specjalistycznych (ESP); Podręczniki elektroniczne do nauki języków obcych; 3. Kształcenie nauczycieli języków obcych: Paradygmaty wstępnego kształcenia nauczycieli języków obcych; Tworzenie programu językowego w kształceniu nauczycieli na przykładzie programu zajęć z konwersacji; Autorski program doskonalenia nauczycieli języka angielskiego w zakresie techniki oceniania i testowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej