Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(6)
Autor
Wojcik Krystyna
(2)
Banach Zbigniew
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Guziur Piotr
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Morawski Lech
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Musz Anna
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Zalewski Michal
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Internet
(6)
Komunikacja społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Dziennikarze
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Socjotechnika
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Ankieta
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Język
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Podatek
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo
(1)
Prawo karne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo socjalne
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Retoryka
(1)
Rynek
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Wywiady
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Źródło: 1. Słyszę, jak piszesz. 2. Wysiłek zawsze się opłaca. 3. Dziesięć głów Hydry. 4. Dla wspólnego dobra. II. Bezpieczna przystań: 5.Mrugenlampy. 6. Echa przeszłości.7. Bezpieczeństwo w sieciach przełączanych. 8. My kontra oni. III. Dżungla: 9. Obcy akcent. 10. Zaawansowana technika liczenia baranów. 11. Rozpoznawanie anomalii. 12. Wycieki danych ze stosu. 13. Dym i lustra. 14. Identyfikacja klientów - dokumenty do kontroli! 15. Zalety bycia ofiarą. IV. Szersza perspektywa: 16. Informatyka pasożytnicza, czyli grosz do grosza. 17. Topologia sieci. 18. Obserwując pustkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa epoka - społeczeństwo informacyjne, 2. Informatyczne przesłanki do powstania społeczeństwa informacyjnego, 3. technologie dostępu do informacji, 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, 5. Bezpieczeństwo w sieci, 6. Inwestowanie w ludzi i ich umiejętności, 7. Gospodarka elektroniczna, 8. Organizacja wirtualna, 9. Elektroniczna administracja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykładnia prawa konstytucyjnego, 2. Zasada proporcjonalności - refleksje na gruncie aksjologicznych podstaw Konstytucji z 1997 roku i orzecznictwa Trybunału konstytucyjnego, 3. Kilka słów na temat interpretacji w prawie międzynarodowym. Uwagi na tle ustawy Sądu Najwyższego z 19 lutego 2003 r. (1 KZP 47/02), 4. Rola Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w procesie interpretacji prawa wspólnotowego i prawa krajowego państw członkowskich, 5. O wykładni prawa karnego, 6. Przyczynek do dyskusji nad gospodarczą wykładnią europejskiego wspólnotowego prawa podatkowego, 7. Wykładnia w prawie podatkowym - przekrój problematyki, 8. Fikcyjność pozytywistycznego paradygmatu, 9. Formuła Radbrucha. Pojęcie i zastosowanie w orzecznictwie, 10. Konflikt interesów indywidualnego i ogólnego w prawie praw człowieka, 11. Status praw socjalnych, 12. Normatywna i pozanormatywna regulacja Internetu - modele konkurencyjne czy komplementarne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej