Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(7)
Autor
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Barczak Andrzej
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bulandra Agata
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Larose Daniel T
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Markov Zdravko
(1)
Miłosz Marek
(1)
Nielsen Jakob
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Tollet John
(1)
Wilbik Anna
(1)
Williams Robin
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Internet
(9)
Strony WWW
(9)
Reklama internetowa
(5)
Marketing elektroniczny
(4)
Data mining
(1)
Google
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Marketing
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Promocja
(1)
Rynek
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
XML
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Dlaczego funkcjonalność; 2. Projektowanie stron; 3. Projektowanie treści; 4. Projektowanie witryn; 5. Projektowanie Internetu; 6. Sieć a niepełnosprawni; 7. Obsługa międzynarodowej publiczności; 8. Prognozy na przyszłość: jedyną stałą cechą Sieci jest zmienność; 9. Wniosek - prostota projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Korzystanie z sieci WWW: 1. Czym jest sieć www, 2. Przeszukiwanie Internetu. Cz. II Tworzenie stron www: 3. Czym właściwie są strony www?, 4. Co warto wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć własną witrynę. Cz. III Projektowanie publikacji www : 5. Publikacje drukowane a publikacje w sieci www, 6. Podstawowe zasady projektowania, 7. Projektowanie interfejsu i systemu nawigowania, 8. Jak odróżnić dobry projekt od złego. Cz. IV Kolory, grafika i czcionki: 9. Kolory w Internecie, 10. Podstawy grafiki komputerowej, 11. Jak przygotować pliki graficzne do wykorzystania w sieci www, 12. Typografia w sieci www, 13. Wskazówki i podpowiedzi dla zaawansowanych. Cz. V Skończyłeś - i co dalej? : 14. Przetestuj i popraw witrynę, 15. Jak przesłać uaktualnić witrynę na serwerze, 16. Jak zarejestrować witrynę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza struktury sieci WWW: Wyszukiwanie informacji tekstowych i wyszukiwanie w Internecie; Ranking oparty na strukturze połączeń; 2. Analiza zawartości sieci WWW: Grupowanie; Ocena grupowania; Klasyfikacja; 3. Analiza użytkowania sieci WWW: Wprowadzenie do analizy użytkowania sieci WWW; Wstępne przetwarzanie danych do analizy użytkowania sieci WWW; 8. Eksploracyjna analiza użytkowania sieci WWW; 9. Modelowanie użytkowania sieci WWW: grupowanie, reguły asocjacyjne i klasyfikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne i jego edukacyjne potrzeby, 2. Istota i ogólna charakterystyka systemów zdalnej edukacji, 3. Architektura portalu eduakcyjnego, 4. Projektowanie i implementacja portalu edukacyjnego, 5. Tworzenie materiałów dydatkycznych - zasady i narzędzia, 6. Problemy uzytkowania i zarządzania portalem edukacyjnym, 7. Przegląd specjalnych technik informatycznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 8. Rozwiązania zwiększajace udział osób niepełnosprawnych w systemach zdalnej edukacji, 9. Centra teleinformatyczne jako element "mostu edukacyjnego" w zdalnym nauczaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej