Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Dostępność
tylko na miejscu
(106)
dostępne
(80)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(83)
Czytelnia
(107)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(4)
Sokołowski Marek
(4)
Bednarek Józef
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Musiał Emilia
(3)
Berkley Holly
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Woźniak Monika
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Aouil Bassam
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Bulandra Agata
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gibson Shane
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Guziur Piotr
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jabłoński Włodzimierz
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Karpińska Anna
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kisiel Michał
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krejtz Krzysztof
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kusiak Jan
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Li Charlene
(1)
Lubina Ewa
(1)
Machalska Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markov Zdravko
(1)
Martysz Czesław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McAfee Andrew
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Mischke Herzy
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Miłosz Marek
(1)
Morawski Lech
(1)
Mosdrof Romuald
(1)
Nahotko Marek
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nielsen Jakob
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nowicki Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(129)
Temat
Internet
(115)
Nauczanie na odległość
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(24)
Marketing elektroniczny
(20)
Multimedia
(18)
Przedsiębiorstwo
(18)
Komputery
(17)
Handel elektroniczny
(16)
Strony WWW
(15)
Informatyka
(12)
Reklama internetowa
(11)
Informacja dla zarządzania
(10)
Marketing
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Edukacja medialna
(8)
Nauczyciele
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Innowacje
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Informacja
(6)
Kształcenie
(5)
Sieć komputerowa
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Administracja
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Szkolnictwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki internetowe
(3)
Baza danych
(3)
Dziecko
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Logistyka
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki naukowe
(2)
Edukacja
(2)
Franchising
(2)
Google
(2)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Karty płatnicze
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Obrót towarowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Podatek
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Arteterapia
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja europejska
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Erasmus (program)
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Excel
(1)
Film
(1)
129 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
5. Technologie informacyjne w marketingu: Marketing społeczny w środowisku internetowym; CRM 2.0- wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem; E-marketing jako nowoczesna źródło promocji miast; Metodyka wdrożenia mobilnego CRM elementem skutecznego wykorzystania systemu; Zastosowanie systemów ERP w zarządzaniu marketingiem; Neuromarketing internetowy jako metoda promocji przedsiębiorstw w wirtualnej sieci Internet; E-mail marketing a budowanie lojalności wśród klientów przez polskie przedsiębiorstwa; Internetowe badania marketingowe szansą rozwoju polskich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Współczesny konsument- pasywny czy aktywny prosument?; Wpływ rozwoju Internetu na zmiany w funkcjonowaniu systemu komunikacji marketingowej organizacji; Wykorzystanie Internetu w marketingu szkół wyższych , jako element niezbędny do budowania przewagi konkurencyjnej w zmiennych warunkach otoczenia; 6. Wykorzystanie Internetu w nowoczesnym nauczaniu: E-lerning w kształceniu komunikowania społecznego. Refleksje poeksperymentalne; Znaczenie platformy Moodle dla wspierania kształcenia matematycznego na studiach ekonomicznych i inżynierskich (w świetle opinii studentów); Rola organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe w informatycznym wspomaganiu nowoczesnego nauczania- wybrane aspekty na przykładzie powiatu tarnowskiego; Przygotowanie fotografii dydaktycznej w nauczaniu przez Internet; Efektywność kształcenia w systemie nauczania blended lerning; Wspomagania procesu nauczania matematyki przez e-lerning; Wykorzystanie portali społecznościowych w edukacji; Analiza samodzielności pracy studentów w trakcie kursu prowadzonego metodą e-lerningową; Internet w bibliotece jako narzędzie poprawy jakości obsługi klienta; Hybrydowe nauczanie matematyki na kierunkach ekonomicznych; Encyklopedie internetowe w języku polskim, jako źródło informacji w dziedzinie nauk humanistycznych; Czy strony internetowe mogą pomóc w nauce języka polskiego?; E-lerning w kształceniu studentów zarządzania (na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego); Nauczanie komplementarne w świetle projektu MOODLE-LAMS-WZIEU w latach 2007-2009; Kontekst ekonomiczny wdrożenia systemu e-lerning w warunkach uczelni wyższej; 7. Analizy ilościowe w naukach ekonomicznych i społecznych: Ocena relacji pomiędzy determinantami zachowań żywieniowych metodą skalowania wielowymiarowego; Makroekonomiczne uwarunkowania przestępczości: ujęcie ekonometryczne; Klasyfikacja zjawisk ekonomicznych zależnych od wielu parametrów na przykładzie wyboru kredytu hipotecznego; O pewnych problemach testowania hipotez statystycznych w badaniach ekonomiczno-społecznych; Optymalizacja zużycia materiałów w procesie produkcji rolet antywłamaniowych- studium przypadku; Znaczenie ekorozwoju w mikroprzedsiębiorstwach regionu świętokrzyskiego- wyniki badań; Zastosowanie metodyki rozwiązywania wieloaspektowych problemów decyzyjnych w programowaniu wyniku finansowego; Wpływ czynników społeczno-ekonomicznych na liczebność populacji firm w Polsce; Badania ilościowe w zarządzaniu: podstawowe zagadnienia metodyczne; Przestrzenne zróżnicowanie poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego; Wykorzystanie zmodyfikowanych sieci neuronowych typu SOM w analizie danych; Wpływ publikacji amerykańskich danych makroekonomicznych na zmienność polskiego rynku akcji; Zomma- współczynnik wrażliwości opcji; Zastosowanie metody Monte Carlo w statystyce matematycznej na wybranych przykładach; Estymacja indeksu szeregów finansowych w oparciu o rekordowe zwroty; Zastosowanie metod ilościowych do oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie P.P.U.H. "Domex" Sp. z o.o.; Trójsektorowa struktura zatrudnienia w województwie łódzkim jako miernik rozwoju społeczno-gospodarczego; Analizy statystyczne i graficzna prezentacja danych z wykorzystaniem programu R w nauczaniu statystki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-business : w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM, 2003. - 92,[4] s. : rys. ; 23 cm.
1. Internet a biznes: Rozwiązania e-Business; Kanały e-Business; m-Business. 2. Serwis internetowy: Typy i rodzaje witryn internetowych; Cechy dobrego i złego serwisu WWW; Eye Tracking; Audyt. 3. Formy zastosowań elementów e-Business w serwisach internetowych. 4. Prezentacje multimedialne: Ch-ka prezentacji multimedialnych; Klasyfikacja i zastosowania prezentacji multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Komputer jako pomoc w przygotowaniu do lekcji, 2. Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie, 3. Wykorzystanie lokalnej sieci komputerowej w dydaktyce, 4. Internet jako źródło informacji dla nauczyciela, 5. Publikowanie w Internecie, 6. Zasady wykorzystania komputera w dydaktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Internet w społeczeństwie informacyjnym. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2003. - 345 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp: Społeczne aspekty wdrażania Internetu. I. Podstawowe problemy systemów komputerowych: Nanotechnologia w informatyce; Bezpieczeństwo systemów bazo danowych dostępnych przez Internet; Komputerowe systemy gospodarki elektronicznej; Internet a sieci optyczne; Metody sztucznej inteligencji w elektronicznym biznesie; Wirtualne sieci prywatne; Nanotechnologiczne procesy wytwarzające. II. Aspekty ekonomiczne i społeczne stosowania Internetu: Wpływ technologii internetowych na system zarządzania przedsiębiorstwem; Wykorzystanie Internetu w polskich firmach; Internet - nowe szanse i zagrożenia dydaktyczne; Sieciowy system komputerowy wspomagający testowanie wiedzy uczniów; Społeczeństwo informacyjne a e-demokracja. III. Rozwiązania informatyczne systemów internetowych: Polityka bezpieczeństwa w rozproszonych systemach komputerowych; Budowa zaufania do zabezpieczeń teleinformatycznych poprzez ich ocenę i certyfikację; Procesory bezpieczeństwa; Wpływ struktury programowo-sprzętowej stacji roboczej na prędkość transmisji danych w sieciach komputerowych; Aplikacje kryptograficzne do zabezpieczania dokumentów elektronicznych; Testowanie i monitorowanie pracy sieci; Wolne społeczeństwo informacyjne - konstytucyjne aspekty dostępu do informacji w systemach i sieciach komputerowych; Internet w polskim górnictwie węgla kamiennego; Transmisja danych w sieciach telefonii komórkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kierunki rozwoju zastosowań informatyki: Informatyka narzędziem zarządzania wiedzą; Próby oceny czynnika ludzkiego dla celów zarządzania; Architektura infrastruktury informacyjnej nowoczesnego zarządzania; Wortale internetowe w procesie rekrutacji pracowników; Kreowanie strategii informacyjnej w organizacji; System informacji zarządczej na przykładzie szkoły wyższej. R.2 Zarządzanie wiedzą: Komputerowy softwore z perspektywy konkurencji (kilka uwag na tle doktryn essential facility); Pozyskiwanie wiedzy z hurtowni danych metodami eksploracji; Środowisko wiedzy jako element zarządzania informatycznymi projektami wdrożeniowymi; Zaawansowane systemy informacyjno-analityczne jako realizacja koncepcji Business Intelligence; Zarządza nie procesami w Przedsiębiorstwie Zorientowanym Projektowo. Studium przypadku na przykładzie firmy TRANSSYSTEM S.A. z Łańcuta; Wykorzystanie symulacji w zarządzaniu strategicznym; Rodzaje systemów ekspertowych oraz obszary ich zastosowania; Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) na zaufanie w organizacjach wirtualnych; Zastosowanie technologii informacyjnej do podnoszenie efektywności pracy zespołowej. Model organizacji transmutacyjnej; Wykorzysta nie technologii sztucznej inteligencji do wspomagania decyzyjnego kierownictwa w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; Strategie niemieckich grup kapitałowych w polski sektorze bankowym a zintegrowane systemy informatyczne; System wspomagania decyzji opartych na narzędziach Mocrosoft SQL Server 2000; Wykorzystanie ogólnej teorii zarządzania podczas wdrażania rozwiązań informatycznych na przykładzie zarządzania zmianą; Analiza porównawcza systemów informacyjnych na rynku pracy; Metody analizy symptomów w ocenie kredytowej podmiotów gospodarczych; Idea modelowania i projektowania danych dla hurtowni danych w technologii ROLAP; Elektroniczna integracja łańcucha dostaw. Przykład Internetowej bazy danych wspomagającej zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie Hewlett-Packard Frnacja. R.3 Internet i jego zastosowanie: Funkcjonalność serwisów internetowych- aspekt rozwoju zaufania; Rola Internetu w banku spółdzielczym; Relacje przedsiębiorstw z administracją publiczną na platformie elektronicznej; Narzędzia Business Intelligence (BI) w praktyce i dydaktyce; Metoda E-szkoleń w rozwoju wiedzy organizacji; Bankowość internetowa a klient; Elektroniczny biznes w Polsce - wciąż niewykorzystaną szansą; Wirtualizacja jako droga zwiększania konkurencyjności banku; Bezpieczeństwo transformacji danych w wirtual nych sieciach prywatnych; EDI - Fundament Elektroni cznego Rynku; Systemy płatności stosowane w handlu elektronicznym; Wzorce analityczne w modelowaniu dzia łalności e-biznesowej; Łączenie działalności firmy i oprogramowania w modelu ASP (Application Service Provisioning); Elektroniczny biznes i handel; Internet jako nowy kanał dostepowy do usług bankowych na przy kładzie wybranych banków polskich; Zarządzanie pracą grupy studenckiej - kurs logiki w systemie Moodle; Zalety i wady wykorzystania Inetrnetu i Intranetu w firmie; Zastosowanie Inetrnetu i Intranetu. R.4 Informatyka w organizacji: Dlaczego nalezy unikać pojęcia :strategia informatyzacji"?; Narzędzia technologii informatycznej w zarządzaniu kosztami wg metodo logii ABC/M; Alternatywne podjeście do oceny jakości oprogramowania; System wspomagający zarządzanie SAP R3 Modelowanie finansowych warunków umowy outsourcingowej HCI w systemach wspomagajacych zarządzanie przedsię biorstwem; Efektywnośc metody Pełnego Krzyżowania dla problemów Harmonogramowania Produkcji; Modelowanie funkcji i procesów w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży; Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP i aplikacji APS; Możliwości wykorzy stania systemów informatycznych i ich integracji w realizacji strategii biznesowej dystrybutora energii Analiza mozliwości wspmagania badań marketingowych przy uzyciu pakietu Statistica 6.0 firmy StatSoft; Kierunki informatyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Reinżynieria środowiska biznesowego - nowoczesna konce pcja wdrażania projektów informatycznych; Rola modelowania i meta-modelowania - doświadczenia i perspektywy rozwoju; Tworzenie modelu wdrażania zmian w systemach informatycznych; Budowa hurtowni danych; Strategia informatyzacji krajowych zakałdów energetycznych; Metody klasyfikacji w skoringu kredytowym gospodarstw rolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Dialogu i Perspektywie)
Zawiera: Wprowadzenie: Innowacyjne działania w przestrzeni edukacyjnej – założenia, oczekiwania, propozycje. Cz. I Budowanie innowacyjnej przestrzeni edukacyjnej: responsywny nauczyciel wobec idei indywidualizacji procesu kształcenia; Twórcze orientacje życiowe i zdrowie. Pedagogiczne implikacje pewnej hipotezy; Prognostyka pedagogiczna. Zarys koncepcji; Szkoła jako miejsce wspierające twórczość uczniów w opinii nauczycieli; Możliwe postacie edukacyjnych innowacji; Działania innowacyjne w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Poznaniu; Wokół nadziei i wątpliwości towarzyszących współczesnej paremioedukacji. Cz. 2 Technologie cyfrowe w perspektywie innowacji edukacyjnych: Internet w aspekcie tworzenia władzy i pracy mózgu człowieka; Miejsce nowych technologii w edukacji; Edukacja wobec rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej z perspektywy filozoficznej; Współczesna szkoła w dobie cyberedukacji; Gaming – inspiracja współczesnej edukacji; Douglas Barnes ponownie odczytany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych; 2. Budowanie osobistej marki partyzanta; 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych; 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych; 5. Zwrot z inwestycji; 6. Ukierunkowanie działań partyzanta; 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych; 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta; 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami; 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O manipulowaniu informacją w prywatnej i publicznej przestrzeni informacyjnej; Lekcja chemii w kapciach i szlafroku; Internet a przyszłość książki. Rozważania z perspektywy cyfrowego tubylca; Portale społecznościowe jako narzędzie edukacyjne; Przetwarzanie informacji w procesie samodzielnego tworzenia wiedzy przez uczniów – wybrane aspekty; Wykorzystanie e-Portfolio jako elementu certyfikacji nauczycieli w zakresie TIK; Oblicza piękna przekazów medialnych; Nowe narzędzia nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się; Tworzenie aplikacji dla systemu operacyjnego QNX Neutrino; Szkoła wobec nowych technologii – między szansą a zagrożeniem; Prezi versus PowerPoint; Internet – współczesne medium komunikacji społecznej; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych przez nauczycieli przedmiotów przyrodniczych; W poszukiwaniu wizji szkoły przyszłości; Poszukiwanie tożsamości w cyberprzestrzeni. Implikacje pedagogiczne; Koncepcja pięknego umysłu w kontekście wybranych blogów internetowych; Media w kształtowaniu świadomości i postaw społecznych wobec niepełnosprawnych; Szkoła w epoce płynnej nowoczesności; Planowanie procesu dydaktycznego a nowe media; Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online; Możliwości wykorzystania „Google Dokumenty” w indywidualizacji nauczania, pracy grupowej oraz w badaniach operacji wykonywanych przez uczniów; Certyfikowanie nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w dydaktyce; Narzędzia komputerowe do badania wyobrażeń drogą do poprawy efektów edukacji; Akademicka pedeutologia informatyczno-medialna przyszłych nauczycieli polonistów; Edukacja informatyczna w systemie; Jednostki e-learningowe w pracy z uczniem na poziomie gimnazjum – w ramach projektu e-Akademia Przyszłości; Infografika – graficzne piękno informacji; Budowa i eksploatacja szerokopasmowego dostępu do Internetu jako podstawy organizacji społeczeństwa informacyjnego; Konieczność modyfikacji procesu kształcenia nauczycieli; Myślenie komputacyjne. Informatyka dla wszystkich uczniów; Information wants to be free – casus Wikileaks; Internet jako narzędzie komunikacji w działaniach promocyjnych Uniwersytetu Warszawskiego; Przyjedź na konferencję do Second Life; Telewizja internetowa w edukacji; Edukacja czy manipulacja medialna; Internet jako medium wspierające rodzinę dziecka niepełnosprawnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w praktyce biznesu / Piotr Adamczewski. - Wyd. 3 zm i rozsz. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu , 2001. - 164 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 107)
1. Podstawy sieci Internet; 2. Zastosowanie sieci Internet w biznesie; 3. Funkcjonowanie e-biznesu; 4. Perspektywy rozwoju sieci Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe technologie i usługi komunikacyjne Internetu; 2. Formy aktywności gospodarczej w Internecie; 3. Internet a poziomy zarządzania przedsiębiorstwem; 4. Internet a organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa; 5. Internet w domenach zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Internet a bezpieczeństwo systemów informacyjno-komunikacyjnych przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Kongnitywistyczne aspekty technologii edukacyjnej - kierunki badań, 2. Reforma systemu edukacji szkolnej, 3. Mass media i hipermedia zagrożeniem i szansą w edukacji, 4. Wybrane aspekty komunikacji interakcyjnej człowieka z komputerem, 5. Skrypt z wybranych zagadnień informatyki obudowany środkami dydaktycznymi i jego skuteczność, 6. Wpływ dostępu do Internetu na nauczanie informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum, 7. Zastosowanie techniki multimediów strumieniowych w procesie przekazu informacji, 8. Multimedialne programy edukacyjne - próba poszukiwania kryteriów oceny, 9. Wybrane współczesne formy multimedialnego przekazu informacji wykorzystywane w edukacji niestacjonarnej, 11. Instytucja szkoły wobec fenomenu Internetu, 12. Technologia informacyjna a współczesna edukacja, 13. System ekspertowy wspomagania decyzji diagnostyczno-terapeutycznych dla dzieci z dysleksją
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Media w edukacji, edukacja w mediach. 1. Nowe wyzwania dla edukacji: Przemiany w edukacji konsekwencją wyzwań i oczekiwań wobec człowieka XXI wieku; O niektórych edukačných aspektoch súčasnosti; O rezerwach v edukácii; Konektywne uczenie się; Znaczenie kulturowych i humanistycznych aspektów przemian informacyjno-technologicznych; Dzieci i młodzież w epoce społeczeństwa informacyjnego – nowe zagrożenia i działania profilaktyczne. 2. Praktyka pedagogiczna wobec zmian: kilka uwag o e-learningu w nauczaniu Prawa Międzynarodowego i Prawa Biznesowego; E-migranci w wirtualnym środowisku nauczania (refundowane projekty e-learningu w PCES); Zastosowanie modalności sensorycznych w diagnostyce uczenia języka; Edukacja seniorów a współczesne wyzwania cywilizacyjne (doświadczenia Uniwersytetu II wieku w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej); Wpływ e-Twinningu na proces doskonalenia kompetencji medialnych uczniów; Wyzwania edukacyjne w kształceniu dla bezpieczeństwa. Nauczanie młodzieży w klasach z poszerzonym programem przysposobienia obronnego; Pozytywne i twórcze wykorzystanie telefonów komórkowych przez młodzież. Założenia konkursu „Profilaktyka oczami młodzieży” – prezentacja badań własnych; Web 2.0 w pracy nauczyciela. Technologia RSS; Wdrażanie nauczania na odległość w systemie szkolenia i doskonalenia zawodowego w Służbie Więziennej (doświadczenia, refleksje, wnioski); Charakterystyka umiejętności pisania na klawiaturze uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej; Gry MMORPG w kontekście teorii uzależnień; Człowiek i multimedia – poszukiwanie granic w nieruchomości. Podsumowanie: O potrzebie kształcenia świadomości medialnej społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.O wiarygodności informacji; 2.Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem podręcznika elektronicznego – oczekiwania i praca z nim w opinii nauczycieli i uczniów; 3.Centrum uczenia się i kretywnych spotkań w cyfrowej szkole. Model BCI proponowany przez wydawnictwo SUKURS; 4.Pokolenie „tl; dr” – refleksje o kulturze czytelniczej młodzieży w zmediatyzowanym świecie; 5.Wątki edukacji medialnej w zapowiedziach komitetów wyborczych do Parlamentu RP (w latach 1989-2011); 6.Nauczanie interdyscyplinarne z wykorzystaniem mobilnych technologii na przykładzie aplikacji Biophilia, Björk; 7.Media i transalfabetyzm a zrozumienie informacji – kilka przykładów zastosowania narzędzi cyfrowych do przetwarzania materiału „lekcyjnego”; 8.Nowa kultura uczenia się a edukacja i praca w epoce cyfrowej; 9.Człowiek – media – inwigilacja: edukacja; 10.Działania fundacji Nowoczesna Polska w obszarze edukacji medialnej; 11.Miejsce podręczników w nowoczesnej edukacji; 12.WebQuest w pracy nauczyciela; 13.Interferencja światów: realnego i wirtualnego a postawy i nawyki dzieci w wieku szkolnym; 14.Aktywność użytkowników przestrzeni Web 2.0. w procesie przetwarzania informacji o charakterze edukacyjnym; 15.Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu; 16.Narzędzie do tworzenia ankiet online w usłudze Google Dysk; 17.Czy cybertechnologie uzależniają? – spory nie tylko pedagogiczne; 18.Edukacja zdalna – od teorii do praktyki; 19.Komputer jako znaczący towarzysz rodziny; 20.Otwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno-informatycznym; 21.Od dydaktyki pouczania w kierunku szkoły umożliwiania; 22.Niebezpieczne gry komputerowe? – stereotypy i uprzedzenia; 23.Starcie paradygmatów: logosferycznego i ikonosferycznego – strategicznym wyzwaniem dla pedagogiki medialnej; 24.Edukacja medialna jako indywidualny i społeczny imperatyw normalizacji życia niepełnosprawnych; 25.Przygotowanie nauczycieli do pracy w cyfrowej szkole – Akademia e-Nauczyciela w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 26.Pochwała wiedzy negatywnej. Niektóre konteksty, niektóre konsekwencje; 27.Nowe technologie a przyjazne środowisko uczenia się; 28.Kłopoty z e-learningiem (na marginesie Academia Electronica); 29.Znaczenie relacji zaufania w tutoringu akademickim; 30.Zastosowanie metod kartograficznych do tworzenia infografiki edukacyjnej; 31.e-Podręcznik środowiskowy – przegląd dostępnych możliwości; 32.Cechy pokolenia sieci w perspektywie pokolenia Y – raport z badań; 33.Technologie informacyjno-komunikacyjne a dzieci w wieku przedszkolnym – model szans i zagrożeń; 34.Przestrzeń i miejsce w kreowaniu tożsamości dziecka; 35.Międzynarodowy projekt :Twórcza Informatyka z Baltie” – zmiana myślenia w polskich szkołach?; 36.Neurobiologiczne podstawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców; 37.Przemożna siła mediów; 38.Prezentacje multimedialne – otwartoźródłowe alternatywy dla PowerPointa; 39.Cyberbaiting – nauczyciel ofiarą agresji elektronicznej; 40.Książka papierowa czy elektroniczna – preferencje czytelnicze dzieci i rodziców w dobie ekspansji nowych technologii; 41.Edukacja w wirtualnej szkolnej sferze publicznej; 42.Legitymizacja visaul literacy w procesie kształcenia młodzieży akademickiej; 43.Dawca z Facebooka. Internet i media społecznościowe w propagowaniu idei dawstwa narządów do transplantacji; 44.Nauczyciel – uczeń: syntopia czy dysonans w działaniach medialnych; 45.Internet jako medium komunikacyjne i informacyjne wykorzystywane przez osoby niewidome.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej