Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(60)
Forma i typ
Książki
(58)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(31)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(51)
Autor
Bednarek Józef
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Musiał Emilia
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Siemieniecki Bronisław
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Andrzejewska Anna
(2)
Karpińska Anna
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Kraska Marcin
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Stecyk Adam
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Wrońska Marta
(2)
Barczak Andrzej
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Born Günter
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dębski Robert
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jabłoński Włodzimierz
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kusiak Jan
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Levin Eyal
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Lubina Ewa
(1)
Machalska Marta
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mischke Herzy
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Magdalena
(1)
Osiak Paulina
(1)
Osiak Paweł
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Piwowarczyk Piotr
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pulak Irena
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Płonka-Syroka Bożena
(1)
Remża Piotr
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rongies Witold
(1)
Rycielska Ludmiła
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Siemińska-Łosko Agnieszka
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Staszczak Marta
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szewczyk-Kowalewska Irena
(1)
Szmitkowski Paweł
(1)
Szopiński Józef
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Tylka Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(43)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Temat
Internet
(53)
Nauczanie na odległość
(35)
Multimedia
(19)
Społeczeństwo informacyjne
(15)
Komputery
(14)
Edukacja medialna
(9)
Nauczyciele
(8)
Informatyka
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Kształcenie
(6)
Szkolnictwo
(5)
Nauczanie
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Kultura
(3)
Pieniądz elektroniczny
(3)
Podpis elektroniczny
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Administracja
(2)
Agresywność
(2)
Banki internetowe
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dziecko
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Ludzie starzy
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Rynek pracy
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Strony WWW
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Arteterapia
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Erasmus (program)
(1)
Excel
(1)
Film
(1)
Folklor
(1)
Globalizacja
(1)
Good Behavior Game
(1)
HTML
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucja totalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Język
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura a informatyka
(1)
Kultura fizyczna
(1)
LAMS
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Ludzie starzy w rodzinie
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metodologia
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oświata
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Krok po kroku do Internetu; 2. Pierwsze kroki w Internecie; 3. Z Internetem zawsze dasz sobie radę; 4. Bezpieczeństwo w Internecie; 5. E-mail dla wszystkich; 6. Sprytne korzystanie z poczty elektronicznej; 7. Czaty, fora i inne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Komputer jako pomoc w przygotowaniu do lekcji, 2. Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie, 3. Wykorzystanie lokalnej sieci komputerowej w dydaktyce, 4. Internet jako źródło informacji dla nauczyciela, 5. Publikowanie w Internecie, 6. Zasady wykorzystania komputera w dydaktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Wprowadzenie; 1. Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji - implikacje socjologiczne; 2. Charakterystyka bezpośredniego i synchronicznego procesu nauczania-uczenia się - ujecie kognitywistyczne; 3. Zarys koncepcji konstruktywistycznej w kształceniu online; 4. Edukacja na odległość; 5. Charakterystyka asynchronicznego procesu uczenia; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metoda projektów jako efektywne narzędzie nauki na studiach pedagogiczno-informatycznych; Wprowadzenie w Macromedia Authorware; Opracowanie pierwszego projektu w środowisku Macromedia Authorware; Zasady współpracy w Authorware z obiektami zewnętrznymi; Projektowanie interakcji w Authorware przy pomocy obiektów interaktywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Kongnitywistyczne aspekty technologii edukacyjnej - kierunki badań, 2. Reforma systemu edukacji szkolnej, 3. Mass media i hipermedia zagrożeniem i szansą w edukacji, 4. Wybrane aspekty komunikacji interakcyjnej człowieka z komputerem, 5. Skrypt z wybranych zagadnień informatyki obudowany środkami dydaktycznymi i jego skuteczność, 6. Wpływ dostępu do Internetu na nauczanie informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum, 7. Zastosowanie techniki multimediów strumieniowych w procesie przekazu informacji, 8. Multimedialne programy edukacyjne - próba poszukiwania kryteriów oceny, 9. Wybrane współczesne formy multimedialnego przekazu informacji wykorzystywane w edukacji niestacjonarnej, 11. Instytucja szkoły wobec fenomenu Internetu, 12. Technologia informacyjna a współczesna edukacja, 13. System ekspertowy wspomagania decyzji diagnostyczno-terapeutycznych dla dzieci z dysleksją
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Dialogu i Perspektywie)
Zawiera: Wprowadzenie: Innowacyjne działania w przestrzeni edukacyjnej – założenia, oczekiwania, propozycje. Cz. I Budowanie innowacyjnej przestrzeni edukacyjnej: responsywny nauczyciel wobec idei indywidualizacji procesu kształcenia; Twórcze orientacje życiowe i zdrowie. Pedagogiczne implikacje pewnej hipotezy; Prognostyka pedagogiczna. Zarys koncepcji; Szkoła jako miejsce wspierające twórczość uczniów w opinii nauczycieli; Możliwe postacie edukacyjnych innowacji; Działania innowacyjne w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Poznaniu; Wokół nadziei i wątpliwości towarzyszących współczesnej paremioedukacji. Cz. 2 Technologie cyfrowe w perspektywie innowacji edukacyjnych: Internet w aspekcie tworzenia władzy i pracy mózgu człowieka; Miejsce nowych technologii w edukacji; Edukacja wobec rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej z perspektywy filozoficznej; Współczesna szkoła w dobie cyberedukacji; Gaming – inspiracja współczesnej edukacji; Douglas Barnes ponownie odczytany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O manipulowaniu informacją w prywatnej i publicznej przestrzeni informacyjnej; Lekcja chemii w kapciach i szlafroku; Internet a przyszłość książki. Rozważania z perspektywy cyfrowego tubylca; Portale społecznościowe jako narzędzie edukacyjne; Przetwarzanie informacji w procesie samodzielnego tworzenia wiedzy przez uczniów – wybrane aspekty; Wykorzystanie e-Portfolio jako elementu certyfikacji nauczycieli w zakresie TIK; Oblicza piękna przekazów medialnych; Nowe narzędzia nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się; Tworzenie aplikacji dla systemu operacyjnego QNX Neutrino; Szkoła wobec nowych technologii – między szansą a zagrożeniem; Prezi versus PowerPoint; Internet – współczesne medium komunikacji społecznej; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych przez nauczycieli przedmiotów przyrodniczych; W poszukiwaniu wizji szkoły przyszłości; Poszukiwanie tożsamości w cyberprzestrzeni. Implikacje pedagogiczne; Koncepcja pięknego umysłu w kontekście wybranych blogów internetowych; Media w kształtowaniu świadomości i postaw społecznych wobec niepełnosprawnych; Szkoła w epoce płynnej nowoczesności; Planowanie procesu dydaktycznego a nowe media; Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online; Możliwości wykorzystania „Google Dokumenty” w indywidualizacji nauczania, pracy grupowej oraz w badaniach operacji wykonywanych przez uczniów; Certyfikowanie nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w dydaktyce; Narzędzia komputerowe do badania wyobrażeń drogą do poprawy efektów edukacji; Akademicka pedeutologia informatyczno-medialna przyszłych nauczycieli polonistów; Edukacja informatyczna w systemie; Jednostki e-learningowe w pracy z uczniem na poziomie gimnazjum – w ramach projektu e-Akademia Przyszłości; Infografika – graficzne piękno informacji; Budowa i eksploatacja szerokopasmowego dostępu do Internetu jako podstawy organizacji społeczeństwa informacyjnego; Konieczność modyfikacji procesu kształcenia nauczycieli; Myślenie komputacyjne. Informatyka dla wszystkich uczniów; Information wants to be free – casus Wikileaks; Internet jako narzędzie komunikacji w działaniach promocyjnych Uniwersytetu Warszawskiego; Przyjedź na konferencję do Second Life; Telewizja internetowa w edukacji; Edukacja czy manipulacja medialna; Internet jako medium wspierające rodzinę dziecka niepełnosprawnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Krótkie wykłady z pedagogiki)
Wyzwania szkoły doby Internetu: perspektywa nauk społecznych; Dylematy społeczeństwa sieciowego; Młodzi w sieci. Uczniowie, studenci i nauczyciele wobec nowych technologii; O osobliwości nauczycielskiej duszy; Polska młodzież w świetle badań międzykrajowych; Wolna kultura w edukacji; Projekty w szkole; Psychologiczne aspekty wykorzystania technologii; Psychologiczne aspekty wykorzystania technologii internetowych w nauczaniu; E-learning w gimnazjum; Jak na tureckim kazaniuůPrzeciwdziałanie bezradności intelektualnej w szkole; Koncepcja kursów szkoleniowych dla nauczycieli "edukacja z Internetem tp"; Regionalne Ośrodki Szkoleń E-learningowych: Stowarzyszenie ROSE; Ruch Małych Szkół i Federacja Inicjatyw Oświatowych; Stowarzyszenie Nauczycieli Humanistów "Prowincja"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne i jego edukacyjne potrzeby, 2. Istota i ogólna charakterystyka systemów zdalnej edukacji, 3. Architektura portalu eduakcyjnego, 4. Projektowanie i implementacja portalu edukacyjnego, 5. Tworzenie materiałów dydatkycznych - zasady i narzędzia, 6. Problemy uzytkowania i zarządzania portalem edukacyjnym, 7. Przegląd specjalnych technik informatycznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 8. Rozwiązania zwiększajace udział osób niepełnosprawnych w systemach zdalnej edukacji, 9. Centra teleinformatyczne jako element "mostu edukacyjnego" w zdalnym nauczaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Wstęp. I. Technologie informacyjna - pojęcia, tendencje edukacyjne, przygotowanie nauczycieli: 1. Technologia informacyjne (TI) - pojęcia, środki, narzędzia, metody. 2. Współczesna edukacja a technologia informacyjna. 3. Związek technologii informacyjnej z edukacją medialną. 4. Kształcenie nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i edukacji medialnej. 5. Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie TI. II. Internet jako narzędzie kształcenia nauczycieli: 1. Internet - pojęcia, historia, obszary zastosowań w edukacji. 2. Metody zdalnego kształcenia nauczycieli w zakresie TI z wykorzystaniem wybranych technik komputerowych.3. Projekty systemów edukacji z wykorzystaniem sieci Internet w Polsce i na świecie. 4. Programy umożliwiające polskim szkołom dostęp do sieci komputerowej Internet. 5. PIONIER: Polski Internet Optyczny. III. Możliwości zastosowania Internetu w edukacji technologii informacyjnej: 1. Korzyści wynikające z wprowadzenia technologii informacyjnej do szkół. 2. Nowa rola nauczyciela w edukacji na odległość. 3. Techniki pedagogiczne w pracy z wykorzystaniem Internetu. 4. Warsztat pracy nauczyciela - wykładowcy. 5. Narzędzia do kształcenia na odległość. 6. Elementy metodologii prowadzenia edukacji z wykorzystaniem sieci Internet. 7. Materiał dydaktyczny. 8. Projektowanie kursów on-line. 9. Nauczanie za pomocą stron edukacyjnych. 10. Prowadzenie wideokonferencji w sieci komputerowej Internet. 11. Telewizja interaktywna i jej rola w edukacji nauczycieli. 12. Wirtualne Punkty Konsultacyjne. IV. Ograniczenia zastosowania Internetu w edukacji technologii informacyjnej: 1. Zagrożenia i bariery wynikające z wprowadzenia TI do szkół. 2. Podstawowe problemy wynikające z użytkowania sieci komputerowej Internet. V. Bariery ograniczające wykorzystanie technologii informacyjnej w szkole: 1. Wykorzystanie Internetu przez nauczycieli technologii informacyjnej i nauczycieli pozostałych przedmiotów. 2. Wykorzystanie nabytej w ramach szkoleń wiedzy przez nauczycieli technologii informacyjnej i nauczycieli pozostałych przedmiotów. 3. Bariery ograniczające wdrożenia i wykorzystanie przez nauczycieli technologii informacyjnej w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest edukacja na odległość? 2. Modele nauczania i komunikowania się stosowane w edukacji na odległość 3. Nowe narzędzia wspomagające proces nauczania stosowane w edukacji na odległość 4. Rola Internetu w edukacji na odległość 5. Zastosowanie teleinformatyki w edukacji na odległość 6. Edukacja na odległość w różnych rejonach świata; Dodatek: Przykłady wykorzystania języka HTML w edukacji na odległość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-learning : tajniki edukacji na odległość / Marlena Plebańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Edukacja na odległość- podstawowe zagadnienia; 2. Szkolenia e-lerningowe; 3. Portale i platformy edukacyjne; 4. Usługi procesu e-nauczania; 5. Perspektywy rozwoju e-lerningu; 6. Przykłady szkoleń e-lerningowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy e-lerningu: Wprowadzenie e-lerningu; Modele kształcenia w e-lerningu; Standardy w e-lernigu; Przegląd koncepcji pedagogicznych e-lerningu; Multimedia w e-lerningu; 2. Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-lerningu: Zintegrowane narzędzia edytorskie; Edycja multimediów; Narzędzia sieciowe; Narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji; 3. E-lerning na platformie edukacyjnej: Platformy e-lerningowe; ABC platformy Modle; Inne platformy open source; Platformy online; 4. E-lerning oparta na technologii Web 2.0: Technologie internetowe Web 2.0; Aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce; Kanały RSS; Serwisy pracy grupowej; Blog edukacyjny; Social bookmarking; Webcasty; Podsumowanie; 5. Metodyka projektowania i wdrażania e-lerningu w szkole: Metody kształcenia w e-lerningu; Model behawiorystyczny nauczania; Model konstruktywistyczny uczenia się; Cechy dobrego kursu online; Konkluzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-kultura: Historyczność i środki jej wyrazu. Przeszłość, teraźniejszość i perspektywy przyszłości; Księga, biblioteka, pamięć: metafory Internetu; Etnologiczna kategoria "terenu" a Internet; Estetyka www- od sztuki w Internecie do sztuki publicznej; Culture jamming w sieci, czyli jak zagłuszyć kulturę konsumpcyjną w czasach Internetu; Nowe przestrzenie wolności. Internet a Zycie literackie w Rosji; E-nauka: Historia nauki w Internecie- rozważania metodologiczne; Kształcenie na odległość- perspektywa związana z rozwojem technologii informatycznych; Wpływ edukacji medialnej w RPA na poziom i jakość nauczania; E-matematyka kontra matematyka w szkolnej ławce; E-społeczeństwo: Nowe media jako czynnik rozwoju społeczno-ekonomicznego; E-religijność. Nowe wyzwanie, nowe możliwości; Gry komputerowe- digitalny instrument tożsamościowej kreacji; Psycholog w cyber-mieście. Możliwość weryfikacji hipotez na temat relacji człowiek- środowisko w modelach wirtualnych; Na ile narracja współczesnego człowieka staje się hipernarracją?; "Virtual realisty" czy "Real virtuality"? Uczestnictwo w świecie czatu internetowego jako sfera aktywności ludycznej współczesnego człowieka; Rzeczywista nierzeczywistość. Czaty, blogi, fora internetowe- nowa przestrzeń komunikacji społecznej; Kłamstwo w sieci; E-komunikacja a interakcja seksualna; Uzależnienie od Internetu- zasięg, formy, zagrożenia; E-misja posthumanizmu; E-mancypacja. Przyczynek do krytyki medialnej i intelektualnej recepcji internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Media w edukacji, edukacja w mediach. 1. Nowe wyzwania dla edukacji: Przemiany w edukacji konsekwencją wyzwań i oczekiwań wobec człowieka XXI wieku; O niektórych edukačných aspektoch súčasnosti; O rezerwach v edukácii; Konektywne uczenie się; Znaczenie kulturowych i humanistycznych aspektów przemian informacyjno-technologicznych; Dzieci i młodzież w epoce społeczeństwa informacyjnego – nowe zagrożenia i działania profilaktyczne. 2. Praktyka pedagogiczna wobec zmian: kilka uwag o e-learningu w nauczaniu Prawa Międzynarodowego i Prawa Biznesowego; E-migranci w wirtualnym środowisku nauczania (refundowane projekty e-learningu w PCES); Zastosowanie modalności sensorycznych w diagnostyce uczenia języka; Edukacja seniorów a współczesne wyzwania cywilizacyjne (doświadczenia Uniwersytetu II wieku w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej); Wpływ e-Twinningu na proces doskonalenia kompetencji medialnych uczniów; Wyzwania edukacyjne w kształceniu dla bezpieczeństwa. Nauczanie młodzieży w klasach z poszerzonym programem przysposobienia obronnego; Pozytywne i twórcze wykorzystanie telefonów komórkowych przez młodzież. Założenia konkursu „Profilaktyka oczami młodzieży” – prezentacja badań własnych; Web 2.0 w pracy nauczyciela. Technologia RSS; Wdrażanie nauczania na odległość w systemie szkolenia i doskonalenia zawodowego w Służbie Więziennej (doświadczenia, refleksje, wnioski); Charakterystyka umiejętności pisania na klawiaturze uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej; Gry MMORPG w kontekście teorii uzależnień; Człowiek i multimedia – poszukiwanie granic w nieruchomości. Podsumowanie: O potrzebie kształcenia świadomości medialnej społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.O wiarygodności informacji; 2.Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem podręcznika elektronicznego – oczekiwania i praca z nim w opinii nauczycieli i uczniów; 3.Centrum uczenia się i kretywnych spotkań w cyfrowej szkole. Model BCI proponowany przez wydawnictwo SUKURS; 4.Pokolenie „tl; dr” – refleksje o kulturze czytelniczej młodzieży w zmediatyzowanym świecie; 5.Wątki edukacji medialnej w zapowiedziach komitetów wyborczych do Parlamentu RP (w latach 1989-2011); 6.Nauczanie interdyscyplinarne z wykorzystaniem mobilnych technologii na przykładzie aplikacji Biophilia, Björk; 7.Media i transalfabetyzm a zrozumienie informacji – kilka przykładów zastosowania narzędzi cyfrowych do przetwarzania materiału „lekcyjnego”; 8.Nowa kultura uczenia się a edukacja i praca w epoce cyfrowej; 9.Człowiek – media – inwigilacja: edukacja; 10.Działania fundacji Nowoczesna Polska w obszarze edukacji medialnej; 11.Miejsce podręczników w nowoczesnej edukacji; 12.WebQuest w pracy nauczyciela; 13.Interferencja światów: realnego i wirtualnego a postawy i nawyki dzieci w wieku szkolnym; 14.Aktywność użytkowników przestrzeni Web 2.0. w procesie przetwarzania informacji o charakterze edukacyjnym; 15.Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu; 16.Narzędzie do tworzenia ankiet online w usłudze Google Dysk; 17.Czy cybertechnologie uzależniają? – spory nie tylko pedagogiczne; 18.Edukacja zdalna – od teorii do praktyki; 19.Komputer jako znaczący towarzysz rodziny; 20.Otwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno-informatycznym; 21.Od dydaktyki pouczania w kierunku szkoły umożliwiania; 22.Niebezpieczne gry komputerowe? – stereotypy i uprzedzenia; 23.Starcie paradygmatów: logosferycznego i ikonosferycznego – strategicznym wyzwaniem dla pedagogiki medialnej; 24.Edukacja medialna jako indywidualny i społeczny imperatyw normalizacji życia niepełnosprawnych; 25.Przygotowanie nauczycieli do pracy w cyfrowej szkole – Akademia e-Nauczyciela w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 26.Pochwała wiedzy negatywnej. Niektóre konteksty, niektóre konsekwencje; 27.Nowe technologie a przyjazne środowisko uczenia się; 28.Kłopoty z e-learningiem (na marginesie Academia Electronica); 29.Znaczenie relacji zaufania w tutoringu akademickim; 30.Zastosowanie metod kartograficznych do tworzenia infografiki edukacyjnej; 31.e-Podręcznik środowiskowy – przegląd dostępnych możliwości; 32.Cechy pokolenia sieci w perspektywie pokolenia Y – raport z badań; 33.Technologie informacyjno-komunikacyjne a dzieci w wieku przedszkolnym – model szans i zagrożeń; 34.Przestrzeń i miejsce w kreowaniu tożsamości dziecka; 35.Międzynarodowy projekt :Twórcza Informatyka z Baltie” – zmiana myślenia w polskich szkołach?; 36.Neurobiologiczne podstawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców; 37.Przemożna siła mediów; 38.Prezentacje multimedialne – otwartoźródłowe alternatywy dla PowerPointa; 39.Cyberbaiting – nauczyciel ofiarą agresji elektronicznej; 40.Książka papierowa czy elektroniczna – preferencje czytelnicze dzieci i rodziców w dobie ekspansji nowych technologii; 41.Edukacja w wirtualnej szkolnej sferze publicznej; 42.Legitymizacja visaul literacy w procesie kształcenia młodzieży akademickiej; 43.Dawca z Facebooka. Internet i media społecznościowe w propagowaniu idei dawstwa narządów do transplantacji; 44.Nauczyciel – uczeń: syntopia czy dysonans w działaniach medialnych; 45.Internet jako medium komunikacyjne i informacyjne wykorzystywane przez osoby niewidome.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Moje warszawskie spotkania z Mistrzem – Profesorem Władysławem P. Zaczyńskim; 2.Terapia uzależnień komputerowych; 3.O natłoku informacji i związanym z nim przeciążeniu informacyjnym; 4.Chemia w portalu Microsoft „Partnerstwo dla przyszłości” – tworzenie, zasoby możliwości wykorzystania; 5.Formy dokształcania studentów – przyszłych nauczycieli z wykorzystaniem narzędzi TI; 6.Czy komputer pomaga w rozumieniu świata? 7.Edukacja medialna w Polsce XXI wieku ze szczególnym uwzględnieniem prac KRRiT w latach 2007-2010; 8.Urządzenia peryferyjne stanowiska komputerowego w pracy nauczyciela szkoły podstawowej; 9.Jak odnajdywać drogowskazy w społeczeństwie informacyjnym? 10.Elektroniczna teczka inżyniera-pedagoga. Analiza studium przypadku ePortfolio słuchaczy studium podyplomowego IT2EDU; 11.Szkoła w pułapce nowych technologii – wokół metodyki nauczania; 12.Mowa formuła sympozjum – nowe wyzwania; 13.Pragmalingwistyczny wymiar czasowników i rzeczowników w tomie „Komputer w edukacji” (Kraków 2008); 14.Nowa edukacja medialna w społeczeństwie ryzyka i katastrof; 15.Spolegliwość komputerów – personalizacja; 16.Eksperyment wirtualny czy realny? Nauczanie chemii w świetle nowej podstawy programowej; 17.Nickname jako podstawowy element wizerunku internauty; 18.Film dydaktyczny jako komponent materiałów edukacyjnych w systemie kształcenia na odległość; 19.Fascynacja młodzieży grami komputerowymi; 20.Twórczość życia codziennego w obliczu współczesnych mediów – aktualność i wyzwania przyszłości; 21.Pozyskiwanie i udostępnianie danych oświatowych w realiach polskiej szkoły – problemy i wyzwania; 22.Nowe możliwości technologii informacyjnej w rozwoju turystyki; 23.Graficzne systemy 3D w edukacji; 24.Collegium Futurum – szkoła ery postindustrialnej; 25.Po co komu technologia informacyjna w szkole? 26.Technologia informacyjno-komunikacyjna w edukacji matematycznej; 27.Człowiek wobec czasu i techniki – refleksje psychologiczne; 28.Reedukacja.pl – media w służbie edukacji, czyli budowanie społecznej świadomości o trudnościach w nauce; 29.Komputer w wyrównywaniu szans życiowych i rewalidacji dzieci i młodzieży z objawami fizycznej bądź intelektualnej niepełnosprawności; 30.Szkoła w pułapce Internetu; 31.Opening the Window; 32.Wybrane strategie uczenia się w epoce cyfrowej; 33.Kreatywna szkoła to twórczy uczeń – technologie informacyjne i Internet w nauczaniu przedmiotowym; 34.Czy multimedia spowodują powstanie nowej dydaktyki? 35.Od e-learningu do c-learningu – rozwój koncepcji nauczania na odległość w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych; 36.Narzędzia nowoczesnej nauki na drodze do poznania rzeczywistości integralnej; 37.Personel Learning Environment w praktyce, czyli jak zaprojektować własne cyfrowe środowisko kształcenia; 38.Możliwości wykorzystania nauczania zdalnego do kształtowania społeczeństwa informacyjnego o wysokim poziomie świadomości ekologicznej; 39.Nowe media w pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych; 40.Prawne praktyki ustanowione przez technologię informacyjno-komunikacyjną na przykładzie reemisji utworu; 41.Wspomaganie nauczania w szkole średniej poprzez chat w ramach dodatkowej godziny pracy nauczyciela; 42.Doświadczenie percepcyjne i jego rola w uczeniu się dziecka; 43.Odbiór informacji a działanie w Internecie; 44.Metoda projektowa w dyskursie ponowoczesnym; 45.Co pozostaje w edukacji z przemijającej technologii?; 46.Media na lekcjach angielskiego w Australii; 47.Pedagogika wobec wyzwań technologicznych współczesności; 48.Wirtualność 3D i Second Life; 49.Nauczanie domowe wspomagane e-edukacją dla dzieci emigrantów polskich; 50.Edukacja w epoce cyfrowej; 51.Pomiary siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikacie wizualnym – przygotowanie badań; 52.Analiza wyników badań własnych pomiaru siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikatach wizualnych; 53.Internet – kognitywna proteza w edukacji; 54.Szkoła Toronto dawniej i dziś; 55.Media a szkoła – o ograniczeniach obudowy medialnej; 56.Postęp i nowoczesność w dydaktyce ogólnej; 57.Wpływ gier komputerowych na kształtowanie postaw i zachowań młodzieży – omówienie wyników badań; 58.Rola mediów w proceduralizacji wiedzy deklaratywnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
abc eLearningu. System LAMS learning activity managment system / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin, 2008. - 190, [2] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
Cz I. Elearning, czyli charakterystyka nauczania na odległość: Wprowadzenie do eLerningu; Typologia systemów eLerningowych; Elerning a modele nauczania; Internetowa sieć wartości- model 5c. Tendencje rozwojowe narzedzi eLerningowych; Cz. II. System LAMS: Wprowadzenie do systemu learning activity management system; Instalacja systemu LAMS; Szybki start; Moduł autora; Moduł Monitor; Moduł studenta; Moduł administracja; Cz. III. System LAMS w Polsce: Praktyczne wykorzystanie systemu LAMS. Projekt LAMS WZIEU; Metodologia opracowywania kursów on Line do nauczania w trybie eLerning i blended learning; Przykłady sekwencji LAMS
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej