Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(12)
Autor
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Levine Michael
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Musz Anna
(1)
Ociepka Beata
(1)
Patten Dave
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Scott David Meerman
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(14)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Public relations
(13)
Internet
(8)
Marketing elektroniczny
(6)
Środki masowego przekazu
(5)
Public relations w internecie
(4)
Reklama
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Opinia publiczna
(3)
Strony WWW
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Socjotechnika
(2)
Targi i wystawy
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Blogi
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Obsługa klienta
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Product placement
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public Relations w Internecie / Jerzy P. Szyfter. - Gliwice : Helion, 2005. - 178,[2] s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; 1. e-PR, czyli public relations w Internecie; 2. Witryna jako narzędzie e-PR; 3. Internetowe biuro prasowe; 4. Komunikat prasowy w czasach Internetu; 5. Gdy firma przezywa kryzys; 6. Monitorowanie mediów online; 7. Pozycjonowanie witryny; 8. Praca z grupami dyskusyjnymi; 9. Internetowe narzędzia komunikacji; 10. Internetowy savoir-vivre.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Środowisko internetu. 2. Strategie i modele biznesu w sieci. 3. Przyszłość mediów. 4. Badania marketingowe w internecie. 5. Zachowania i motywacje konsumentów w sieci. 6. Web 2.0. 7. Treści multimedialne w internecie. 8. Działania promocyjne w internecie. 9. Public relations w internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej