Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Bilska Ewa
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Internet
(2)
Gospodarka
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Marketing
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 31)
1. "Nowa gospodarka" Pojęcie i jego istota, 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne - nośnik czy przeszkoda "nowej gospodarki"?, 3. Rezoulcja informacyjna a przemiany w gospodarce, 4. Wybrane problemy ekonomiczne sojuszu obronnego, 5. Różnorodność zastosowanych modeli transformacji gospodarki, 6. Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na funkcjonowanie i działalność korporacji transnarodowych, 7. Etyczne problemy Internetu, 8. Rozwój gospodarczy a system instytucjonalny. Rozważania teoretyczne ze szczególnym uwzględnieniem instytucji prawnych, 9. Unia europejska w oczach teoretyków szkoły angielskiej, 10. Sztuka przemawiania i jej rola w kreowaniu wizerunków mówcy, 11. Co to jest lojalność konsumencka?, 12. Japonia - kraj więdnącej wiśni? Od sukcesu do stagnacji gospodarczej, 13. Szwedzki model państwa dobrobytu, 14. Szkoła angielska wobec innych teorii stosunków międzynarodowych, 15. Stosunki krajów członkowskich Unii Europejskiej z byłymi koloniami, 16. Przyczyny i skutki kryzysu ekonomicznego w Azji Południoow-Wschodniej, 17. Produkty "nowej gospodarki". Charakterystyka i uwarunkowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej