Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(37)
Autor
Kraska Marcin
(2)
Małachowski Andrzej
(2)
Próchniak Rafał
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Woźniak Monika
(2)
Afuah Allan
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bilska Ewa
(1)
Castells Manuel
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Lessig Lawrence
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Marody Mirosława
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Olszak Celina M
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pawluś Kamila
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Shapiro Carl
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymański Sebastian
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Tapscott Don
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Varian Hal R. (1947- )
(1)
Williams Anthony D
(1)
Windham Laurie
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Wędrowska Ewa
(1)
Zacher Lech W
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(39)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Internet
(33)
Gospodarka elektroniczna
(16)
Handel elektroniczny
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Gospodarka
(8)
Globalizacja
(6)
Podpis elektroniczny
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Administracja
(3)
Handel
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Marketing
(3)
Prawo autorskie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rynek pracy
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Umowa elektroniczna
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Baza danych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Dane osobowe
(1)
Ekonomia
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Kobieta
(1)
Korporacjonizm
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kultura masowa
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Multimedia
(1)
Parlament
(1)
Pedofilia
(1)
Polska
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Rolnictwo
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Spożycie
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telemedycyna
(1)
Telepraca
(1)
Terroryzm
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
R.1 Nowa gospodarka - nowe wyzwania: Globalizacja handlu procesem nieuniknionym; Internet - to nie nowość, to rzeczywistość; Czym jest współczesny Internet?; Czym jest nowa ekonomia?; Społeczeństwo informacyjne; Gospodarka elektroniczna. R.2 Programy wspierające rozwój gospodarki elektronicznej. R.3 Nowe formy prowadzenia działalności gospodarczej: Rynek elektroniczny; Relacje na rynku elektronicznym; Elektroniczne platformy transakcyjne; Elektroniczne platformy logistyczne; Witryny internetowe; Technologie informatyczne; Zalety Internetu dla nowej gospodarki; Mity dot. Elektroniczna-gospodarki. R.4 Elektroniczna gospodarka w łańcuchach dostaw: EDI nie wystarcza; Outsourcing wymiany dokumentów elektronicznych; Logistyka w elektronicznej gospodarce. R.5 Standardy dla elektronicznej gospodarki: Globalne standardy EAN UCC; Inne rodzaje standardów; Standaryzacja dokumentów elektronicznych. R.6 Finanse w gospodarce elektronicznej : Bankowość w Internecie; Płatności elektroniczne; Płatności karta mi kredytowymi VISA; Inteligentne karty płatnicze VISA Aspekty technologiczne podpisu elektronicznego; Metody uwierzytelnienia stosowane w e-gospodarce. R.7 Środowisko gospodarki elektronicznej. R.8 Jak wygląda polskie społeczeństwo informacyjne?: Profil polskiego internauty; Wykorzystanie Internetu na linii biznes - urząd; Edukacja elektroniczna społeczeństwa. R.9 Jak polskie firmy są przygotowane do e-gospodarki? Wskaźniki gotowości; Wskaźniki intensywności; Wskaźniki wpływu; Bariery w dostepie do nowych form prowadzenia biznesu. R.10 Jak rozwijają się nowe formy prowadzenia e-biznesu? R.11 Jak wykorzystywane są standardy w polskiej e-gospodarce? R.12 Jak realizowane są płatności-płatności w Polsce? R.13 Jak rozwija się infrastruktura e-gospodarki?: Wykorzystanie sieci innych niż Internet; Informatyczne wspomaganie biznesu; Rozwój infrastruktury technicznej Bezpieczeństwo w systemach informatycznych; Otoczenie legislacyjne. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Wikinomia, 2. Doskonały sztorm, 3. Pionierzy partnerstwa, 4. Ideagory, 5. Prosumenci, 6. Nowi aleksandryjczycy, 7. Platformy uczestnictwa, 8. Globalna hala produkcyjna, 9. Wikinomiczne miejsce pracy, 10. Ludzie skłonni do współpracy, 11. Podręcznik wikinomii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Usieciowiona gospodarka informacyjna: 2. Wybrane cechy ekonomiczne produkcji informacji oraz innowacyjności, 3. Produkcja partnerska i dzielenie się, 3. Ekonomika produkcji społecznej. Cz.II Ekonomia polityczna własności i wspólnot: 5. Wolność osobista - autonomia, informacja, prawo, 6. Wolność polityczna - część 1 Problem ze srodkami masowego przekazu, 7. Wolność polityczna - część 2. Powstanie usieciowionej sfery publicznej, 8. Wolność kultur - kultura plastyczna i krytyczna, 9. Sprawiedliwość i rozwój, 10. Więzi społeczne - wspólne działalnie w sieci, Cz.III Polityka wolności w momencie zmiany: 11. Bitwa o ekosystem instytucjonalny środowiska cyfrowego, 12. Wnioski - o co chodzi w grze, jaką prowadzą prawo i polityka informacyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-business : w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM, 2003. - 92,[4] s. : rys. ; 23 cm.
1. Internet a biznes: Rozwiązania e-Business; Kanały e-Business; m-Business. 2. Serwis internetowy: Typy i rodzaje witryn internetowych; Cechy dobrego i złego serwisu WWW; Eye Tracking; Audyt. 3. Formy zastosowań elementów e-Business w serwisach internetowych. 4. Prezentacje multimedialne: Ch-ka prezentacji multimedialnych; Klasyfikacja i zastosowania prezentacji multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gospodarka informacyjna. 2. Wycena informacji. 3. Różnicowanie informacji. 4. Zarządzanie prawami autorskimi. 5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia". 6. Zarządzanie efektem "zamknięcia". 7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne. 8. Kooperacja i kompatybilność. 9. Wojna standardów. 10. Polityka informacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wybrane problemy procesów globalizacyjnych, 2.E-biznes w przedsiębiorstwie, 3.Handel elektroniczny, 4.Przedsiębiorstwo działalności e-biznesowej, 5.Wybrane aspekty prawne e-biznesu, 6.Internetowa infrastruktura e-biznesu, 7.E-biznes w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 31)
1. "Nowa gospodarka" Pojęcie i jego istota, 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne - nośnik czy przeszkoda "nowej gospodarki"?, 3. Rezoulcja informacyjna a przemiany w gospodarce, 4. Wybrane problemy ekonomiczne sojuszu obronnego, 5. Różnorodność zastosowanych modeli transformacji gospodarki, 6. Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na funkcjonowanie i działalność korporacji transnarodowych, 7. Etyczne problemy Internetu, 8. Rozwój gospodarczy a system instytucjonalny. Rozważania teoretyczne ze szczególnym uwzględnieniem instytucji prawnych, 9. Unia europejska w oczach teoretyków szkoły angielskiej, 10. Sztuka przemawiania i jej rola w kreowaniu wizerunków mówcy, 11. Co to jest lojalność konsumencka?, 12. Japonia - kraj więdnącej wiśni? Od sukcesu do stagnacji gospodarczej, 13. Szwedzki model państwa dobrobytu, 14. Szkoła angielska wobec innych teorii stosunków międzynarodowych, 15. Stosunki krajów członkowskich Unii Europejskiej z byłymi koloniami, 16. Przyczyny i skutki kryzysu ekonomicznego w Azji Południoow-Wschodniej, 17. Produkty "nowej gospodarki". Charakterystyka i uwarunkowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Internet i programy strategiczne przedsiębiorstw, R.II Informacja i promocja w sieci, R.III handel elektroniczny i e-finanse, R.IV Zarządzanie z wykorzystaniem sieci
1.Internet i środowisko rozwoju przedsiębiorstw, 2. Planowanie i kontrola działań w sieci. R.2 Informacja i promocja w sieci : 3.Internet jako pl atforma wymiany informacji, 4.Promocja w Internecie. R.3 Handel elektroniczny i e-finanse : 5.Handel elektr oniczny : produkty, ceny i dystrybucja, 6.Transakcje f inansowe w Internecie. R.4 Zarządzanie z wykorzystaniem sieci : 1.Ludzie i In ternet, 8.Działania operacyjne i nowa organizacja prac y
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa szansa czy nowe wyzwanie: "Nowa gospodarka" i stare problemy. Perspektywy szybkiego wzrostu w krajach posocjalistycznej transformacji; Czy tradycyjna ekonomia pozwala zrozumieć "nową gospodarkę"?; "Nowa gospodarka" jako interakcja techniki, gospodarki i społeczeństwa; Ludzie w sieci. Czy Internet zmienia nasz światopogląd?. 2. Nowy-stary biznes: Przedsiębiorczość intelektualna a trwały rozwój gospodarczy europejskich krajów posocjalistycznych; Technologia Informacyjna jako czynnik wspomagający proces globalizacji - studium na przykładzie polskiej transformacji; Przedsiębiorczy wobec e-biznesu. Szanse i zagrożenia dla polskiej e-gospodarki; Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej. Kontynuacja i zmiana; Globalizacja, rozwój technologiczny i działanie termitów fiskalnych. 3. E-biznes. Podejście sektorowe: Handel elektroniczny jako czynnik rozwoju: perspektywy, wyzwania, ograniczenia; E-finanse a makro-, mezuzo- i mikroekonomia. Wstęp do analizy kosztów i korzyści; Bankowość elektroniczna - implikacje dla rozwoju sektora bankowego w Polsce; "Nowa gospodarka" techniki informatyczne czynnikiem zmian polskiego transportu. 4. E-biznes. Podejście regionalne: Strukturalne i regionalne implikacje "nowej gospodarki" w krajach transformacji (na przykładzie Węgier); Upowszechnianie technologii handlu elektronicznego w Rosji. 5. Światowe doświadczenia i wnioski dla regionalnej polityki gospodarczej: Technologie informatyczne a wzrost gospodarczy: analiza porównawcza; Związek polityki gospodarczej ze wzrostem: wyniki analizy porównawczej; Technologie informatyczne jako motor rozwoju handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Kultury: Kultury naszej przeszłości; Kultury naszej przyszłości; Kultura RO, rozszerzona; Kultura RW, wskrzeszona, Porównanie kultur. 2. Dwie gospodarki: gospodarka komercyjna i gospodarska dzielenia się; Gospodarki hybrydowe; Lekcje dla gospodarki. 3. Kształtowanie przyszłości: Zreformujmy prawo; Zreformujmy siebie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa epoka - społeczeństwo informacyjne, 2. Informatyczne przesłanki do powstania społeczeństwa informacyjnego, 3. technologie dostępu do informacji, 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, 5. Bezpieczeństwo w sieci, 6. Inwestowanie w ludzi i ich umiejętności, 7. Gospodarka elektroniczna, 8. Organizacja wirtualna, 9. Elektroniczna administracja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej