Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Barge J. Kevin
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Komunikacja społeczna
(4)
Interakcje społeczne
(3)
Grupy społeczne
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Perswazja
(2)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wywiady
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej