Form of Work
Książki
(49)
Czasopisma
(6)
Status
only on-site
(45)
available
(27)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(48)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Bakonyi Jadwiga
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Smolarek Małgorzata
(3)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Janasz Władysław
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kondak Anna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Nowacki Robert
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bessant John
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryx Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duraj Jan
(1)
Fenn Jackie
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kay Frances
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Madyda Aneta
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Margoński Marek
(1)
Mazur Konstancja
(1)
McAfee Andrew
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michna Jerzy
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Year
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(26)
Country
Poland
(55)
Language
Polish
(55)
Subject
Innowacje
(54)
Przedsiębiorstwo
(32)
Zarządzanie
(14)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Kadry
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Organizacja
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Menedżerowie
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Internet
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Banki
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klastry (ekon.)
(3)
Nieruchomości
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Postęp techniczny
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemysł
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strony WWW
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Alokacja
(1)
Bancassurance
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Miasta
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polska
(1)
Postęp
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Private equity
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
1989-
(3)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa (okręg)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Domain
Zarządzanie i marketing
(6)
59 results Filter
Authority data
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0322-4
1. Cykl popularności: Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności; Za kulisami cyklu popularności; Pułapki i wyzwania; Okazji i wnioski. 2. Program STREET: Co jest potrzebne do opanowania cyklu popularności; Zakres: określenie kontekstu dla innowacji; Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji; Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji; Ocena: rozumienie nagród i ryzyka; Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła; Przyszłe cykle
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16279-5
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Authority data
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-993-0
1. Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji; 2. Zarządzanie projektami; 3. Finansowanie projektów wdrożeniowych; 4. Pomiar efektów realizowanych projektów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1181-6
1. Zarządzanie innowacją: Innowacyjność- czym jest i dlaczego jest ważna?; Innowacyjność jako podstawowy proces w działalności gospodarczej; 2. Kontekst: Budowanie innowacyjnego przedsiębiorstwa; Opracowywanie strategii innowacji; 3. Poszukiwania: Źródła innowacji; Sieci powiązań w innowacyjności; 4. Wybór: Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Planowanie inwestycji; 5. Wdrażanie: Tworzenie nowych produktów i usług; Przedsięwzięcia w nowych formach organizacyjnych; 6. Dyskontowanie: Odbieranie korzyści z innowacji; Dyskontowanie nauki z innowacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0108-2
1. Poza spadkiem marż. 2. Offshoring. 3. Dynamiczna specjalizacja. 4. Nowe formy łączenia i koordynacji. 5. Produktywne tarcie. 6. Tworzenie siatki funkcjonalnej. 7. Nowe podejście do opracowania strategii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1939-7
1. Teoretyczne podstawy innowacji; 2. Potencjał i uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; 3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Polityka państwa jaka stymulanta działalności innowacyjnej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Przedsiębiorczość i innowacyjność / Jan Duraj, Marzena Papiernik-Wojdera. - Warszawa : Difin, 2010. - 133, [3] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-285-6
1. Przedsiębiorczość: Pojęcie przedsiębiorcy' Pojęcie i perspektywy analityczne przedsiębiorczości; Cechy przedsiębiorców i rodzaje przedsiębiorczości; Motywy i uwarunkowania działań przedsiębiorczych; 2. Innowacyjność: Pojęcie innowacji; Źródła, absorpcja i dyfuzja innowacji; Strategie zarządzania innowacyjnego; Klastry i parki technologiczne jako podmioty i narzędzia strategii innowacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-429-1
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89281-11-2
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-708-2
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1221-9
1. Firma 2.0: Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej; Web 2.0 i pojawienie się nowego; Nowe podejście do starych problemów; Wyjątkowa wartość; 2. Osiągnąć sukces z firmą 2.0: Tematy zastępcze i projekty długoterminowe; Podążając głównym nurtem; Spojrzenie w przyszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-257-3
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 527)
1. Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą, 3. Systemy informacyjne a innowacyjność przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo wirtualne, 5. Zarządzanie wiedzą i relacjami z klientem, 6. Najnowsze trendy biznesowe
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-93-9
1. Przedsiębiorczość i innowacje: Współczesne podejście do innowacji jako wartości dla klienta; Innowacje w rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw- siły motoryczne i bariery; Uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; Outsourcing w aspekcie zmian organizacyjnych; Rola kanałów dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa z sektora MŚP; Budowa wartości dla klienta w kanałach dystrybucji; Współpraca MŚP z instytucjami pośrednictwa finansowego warunkiem efektywnego zarządzania strategicznego; Efekty finansowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja innowacyjna UE na tle jej głównych rywali; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Społeczna odpowiedzialność biznesu w wymiarze lokalnym i międzynarodowym; Świadomość ekologiczna w realizacji koncepcji Ekologicznej Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; SOB: fanaberia czy biznesowa konieczność; Recykling produktowy w procesie zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Wyzwania etyczne współczesnych przedsiębiorstw; 3. Przedsiębiorstwa i organizacje w środowisku lokalnym: Klastry jako forma kształtowania konkurencyjności regionu; Wpływ infrastruktury logistycznej na rozwiązania zarządcze w klastrach przemysłowych; Wpływ zarządzania projektami na efektywność jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych; Technologie mobilne w funkcjonowaniu szkoły wyższej; Młodzi ludzie na rynku pracy województwa lubelskiego; 4. Uwarunkowania zarządzania organizacjami: Istota decyzji i jej znaczenie w procesie zarządzania organizacjami; Zmiany w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków; Rola menedżera w procesie zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie banku X; Rola pracowników w obsłudze klienta biura podróży; Oczekiwania wobec jakości usług świadczonych w sektorze publicznym- wyniki badań.
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-046-8
1. Współczesne zarządzanie; 2. Zmiany; 3. Zaufanie; 4. Przywództwo; 5. Innowacje; 6. Wiedza; 7. Wartość; 8. Wirtualizacja; 9. Corporate governance; 10. Kultura; 11. Przedsiębiorczość; 12. Ekologia; 13. Nowe formy organizacyjne; 14. Przedsiębiorstwo "jutra"- sustainable enterprise
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-148-X
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again