Form of Work
Książki
(51)
Status
only on-site
(40)
available
(29)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(42)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Janasz Władysław
(5)
Bakonyi Jadwiga
(4)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Smolarek Małgorzata
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Nowacki Robert
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Białoń Lidia
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fenn Jackie
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Hagel John
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalaman Marek
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kay Frances
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolanta
(1)
Kotler Philip
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Margoński Marek
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Misiuk Andrzej
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Pawlak Marek
(1)
Petrov Alexander
(1)
Year
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(51)
Subject
Innowacje
(50)
Przedsiębiorstwo
(35)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Organizacja
(9)
Zarządzanie
(9)
Kadry
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Organizacja ucząca się
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Menedżerowie
(4)
Postęp techniczny
(4)
Gospodarka
(3)
Internet
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klastry (ekon.)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Praca
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieruchomości
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Alokacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Decyzje
(1)
Dozór elektroniczny sprawców przestępstw
(1)
Etyka społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Penitencjarystyka
(1)
Polska
(1)
Postęp
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sport
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(3)
53 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1939-7
1. Teoretyczne podstawy innowacji; 2. Potencjał i uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; 3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Polityka państwa jaka stymulanta działalności innowacyjnej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Innowacje - stosowanie - organizacja (hasło przedmiotowe)
Authority data
Innowacje - stosowanie - organizacje (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7520-024-9
1. Aktywność innowacyjna organizacji- zarys problematyki; 2. Firma innowacyjna- przykład mazowieckiej wytwórni wódek i drożdży "Polmos" w Józefowie; 3. Główne aspekty działalności innowacyjnej firmy AVON Polska; 4. Wdrażanie innowacji w małej firmie; 5. Ścieżka wdrażania innowacji w elektronice; 6. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w logistyce; 7. Innowacje w firmie Goodyear Tires Polska; 8. Dostosowanie innowacyjnych produktów do potrzeb klientów; 9. Wdrażanie systemu informatycznego do firmy Telepizza Poland; 10. Działalność innowacyjna firmy branży rolno-spożywczej; 11. Bank- firmą innowacyjną; 12. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań w usługach spedycji lotniczej; 13. Innowacja w formach reklamy- balon na ogrzane powietrze; 14. Innowacje w Centrum Obsługi Klienta w PKP; 15. Projekt budowy wagonu pomiarowego dla kolejowej jednostki badawczo-rozwojowej; 16. Wdrażanie systemu jakości w Policji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0322-4
1. Cykl popularności: Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności; Za kulisami cyklu popularności; Pułapki i wyzwania; Okazji i wnioski. 2. Program STREET: Co jest potrzebne do opanowania cyklu popularności; Zakres: określenie kontekstu dla innowacji; Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji; Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji; Ocena: rozumienie nagród i ryzyka; Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła; Przyszłe cykle
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0108-2
1. Poza spadkiem marż. 2. Offshoring. 3. Dynamiczna specjalizacja. 4. Nowe formy łączenia i koordynacji. 5. Produktywne tarcie. 6. Tworzenie siatki funkcjonalnej. 7. Nowe podejście do opracowania strategii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89281-11-2
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-93-9
1. Przedsiębiorczość i innowacje: Współczesne podejście do innowacji jako wartości dla klienta; Innowacje w rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw- siły motoryczne i bariery; Uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; Outsourcing w aspekcie zmian organizacyjnych; Rola kanałów dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa z sektora MŚP; Budowa wartości dla klienta w kanałach dystrybucji; Współpraca MŚP z instytucjami pośrednictwa finansowego warunkiem efektywnego zarządzania strategicznego; Efekty finansowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja innowacyjna UE na tle jej głównych rywali; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Społeczna odpowiedzialność biznesu w wymiarze lokalnym i międzynarodowym; Świadomość ekologiczna w realizacji koncepcji Ekologicznej Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; SOB: fanaberia czy biznesowa konieczność; Recykling produktowy w procesie zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Wyzwania etyczne współczesnych przedsiębiorstw; 3. Przedsiębiorstwa i organizacje w środowisku lokalnym: Klastry jako forma kształtowania konkurencyjności regionu; Wpływ infrastruktury logistycznej na rozwiązania zarządcze w klastrach przemysłowych; Wpływ zarządzania projektami na efektywność jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych; Technologie mobilne w funkcjonowaniu szkoły wyższej; Młodzi ludzie na rynku pracy województwa lubelskiego; 4. Uwarunkowania zarządzania organizacjami: Istota decyzji i jej znaczenie w procesie zarządzania organizacjami; Zmiany w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków; Rola menedżera w procesie zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie banku X; Rola pracowników w obsłudze klienta biura podróży; Oczekiwania wobec jakości usług świadczonych w sektorze publicznym- wyniki badań.
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16279-5
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910641-6-6
1. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle; 2. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle; 3. Formułowanie strategii innowacji; 4. Postęp techniczny w przemyśle; 5. Decyzje inwestycyjne;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-429-1
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-148-X
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89639-85-1
I.Różnorodność przesłanek przedsiębiorczości: Przedsiębiorczość - jej pojmowanie, typy i czynniki ją kształtujące; Trwałość i elastyczność przedsiębiorczego uczenia się; Nadzór korporacyjny jako uwarunkowanie przedsiębiorczości wewnętrznej; Przedsiębiorczość w procesie funkcjonowania i transformacji systemu ochrony zdrowia; Projekty organizacji publicznych i społecznych jako narzędzie kreowania przedsiębiorczości; Delegacja uprawnień jako warunek twórczego zaangażowania pracowników; Przedsiębiorczość osobista jako źródło pomnażania pieniędzy i bogacenia się; Paradygmaty przedsiębiorczości i jego implikacje; Przedsiębiorcze i innowacyjne kompetencje menedżerów projektu i liderów zespołu w realizacji celów organizacji; Przedsiębiorczość a samozatrudnienie - dylematy terminologiczne; Cechy przedsiębiorcze - czy domeną tylko przedsiębiorców?; Wielokryterialna ocena oraz instytucjonalne formy doskonalenia przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Wspieranie rozwoju gospodarczego przez władze lokalne; Rozwój przedsiębiorczości w regionach przygranicznych. Konsekwencje procesów integracyjnych; Przedsiębiorczość na szczeblu lokalnym na przykładzie gminy Kolbuszowa; Rola organizacji wspierania biznesu w kształtowaniu lokalnej przedsiębiorczości; Profil psychologiczny przedsiębiorcy w powiecie stalowowolskim; Psychologiczne, ekonomiczne i prawne bariery podejmowania działalności gospodarczej na przykładzie projektu "Moje przedsiębiorstwo". II. Przedsiębiorczość fenomenem zmienności: Zmiany uwarunkowań i czynników przedsiębiorczości w Polsce; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju Polski Wschodniej w latach 2007-2013; Przesłanki i możliwości zmian w podejściu do aktywizowania pracowników we współczesnych realiach gospodarowania; Kompetencje i rynek w polskim sektorze gospodarki opartej na wiedzy; Szkolenia jako narzędzie kształtowania kultury organizacji; Racjonalność podatkowa a racjonalność ekonomiczna współdziałania przedsiębiorstw - refleksje na kanwie praktyki gospodarczej; Młode przedsiębiorstwa globalne - uwarunkowania powstawania i rozwoju; Determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw w specjalnej strefie ekonomicznej; Aktywność gospodarcza przedsiębiorstw w otoczeniu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a rozwój regionu; Przygotowanie przedsiębiorstw do wymiany z zagranicą na przykładzie rejonu Tarnobrzega; Uwarunkowania rozwoju struktur klastrowych na terenach marginalnych; Rola usług wspierających w działalności małych i średnich przedsiębiorstw powiatu tarnobrzeskiego; Rozwój systemu podatkowego w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem podatków obciążających przedsiębiorstwo; Finansowanie rozwoju samorządów i MSP w województwie podkarpackim; Współczesne otoczenie firmy wyzwaniem dla przedsiębiorczych zachowań; Znaczenie public relations w rozwoju i funkcjonowaniu firmy na przykładzie PZU ŻYCIE S.A.; Determinanty efektywności przedsiębiorstw w obszarze interakcji ze środowiskiem; Przedsiębiorca jako inicjator zmian w przedsiębiorstwie; Konformizm a sposoby jego pojmowania w życiu społecznym i zawodowym; Życie gospodarcze w okupowanym Tarnobrzegu w latach 1939-1944; Aktywność ekonomiczna mieszkańców Ziemi Ożarowskiej w XIX wieku; Różnorodność i zmienność w kulturze jako wyznacznik społecznej aktywności człowieka;Dylematy cywilizacji techniczno-konsumpcyjnej. III. Innowacyjność i interaktywność uczestników organizacji: Zasady i warunki skutecznego coachingu jako narzędzia kształtowania kompetencji pracowników; Coaching sieciowy II; Kształtowanie innowacyjności pracowników w organizacji sieciowej; Potencjał sieci międzyorganizacyjnych - kontekst różnorodności; Nowe wyzwania wobec systemów wynagradzania; Modele dekompozycji funduszu premiowego w warunkach centrów zysków i kosztów; Granice wyobraźni i twórczości. Wiedza i innowacyjność w organizacji; Człowiek w organizacji - przegląd klasycznych i współczesnych koncepcji teoretycznych; Kompetencje jako uwarunkowanie przedsiębiorczości; Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Kształtowanie klimatu proinnowacyjnego w regionalnych browarach w Polsce - wyniki badan; Uwarunkowania zmian innowacyjnych w przedsiębiorstwie realizującym funkcje publiczne - analiza przypadku. Istota procesów innowacji; Wykorzystanie miernika Economic Value Addend (EVA®) do oceny efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Analiza przypadku; Kształtowanie wizerunku obszarem aktywności pracodawcy; Możliwości kształtowania pracowniczych zachowań proinnowacyjnych a administracji publicznej; Metodyka budowy procesowej orientacji przedsiębiorstw; Rola konsultantów zewnętrznych i wewnętrznych w przezwyciężaniu oporu wobec zmian; Komponenty myślenia strategicznego kierowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-257-3
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Innowacje - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
ISBN: 83-60009-17-1
1. Innowacje- podstawowe pojęcia; 2. Misja, strategia, strategii innowacji; 3. Skąd wziąć innowacje dla firmy?; 4. Transfer technologii do przedsiębiorstwa; 5. Jak finansować innowacje?; 6. Własność intelektualna; 7. Jak to robią inni?.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-60432-06-6
1. Stan i perspektywy rozwoju teorii innowacji. 2. Mechanizmy i źródła innowacji. 3. Dynamika i struktura innowacji w wybranych krajach. 4. Strategie innowacyjne przedsiębiorstw i instytucji. 5. Finansowanie innowacji. 6. Działalność innowacyjna jako czynniki poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1569-X
1.Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2.Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3.Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4.Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5.Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6.Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7.Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8.Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9.Firma nie jest należycie zorganizowana, zeby prowadzić skuteczny marketing, 10.Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Innowacyjność organizacji / red. nauk. Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wyższa Szkoła Kupiecka, 2009. - 197, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89808-31-5
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-051-8
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-83-916319-1-5
1. Wprowadzenie, 2. Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na działalność innowacyjną, 3. Poziom oraz bariery innowacyjności przemysłu polskiego, 4. Źródła innowacji, 5. Istota i rodzaje innowacji, 6. Nowatorskie techniki podnoszenia poziomu produktywności przedsiębiorstw, 7. Aspekty synergii w procesach innowacyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again