Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Chodyński Andrzej
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kincel Adam
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marten Zbigniew
(1)
Mastalski Janusz
(1)
Mikuláštík Milan
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolec Bożena
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Innowacje
(4)
Menedżerowie
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Reklama
(2)
Twórczość
(2)
Agresywność
(1)
Aktywność człowieka
(1)
Controlling
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hospicja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sukces
(1)
Terapia Gestalt
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Venture capital
(1)
Wyobraźnia twórcza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zawód
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia przedsiębiorczości / Joanna Pyrkosz-Pacyna. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2020. - 157, [1] s. : rys., tab., zdjęcia ; 24 cm.
Podziękowania; Wprowadzenie, czyli o czym jest ta książka; Rozdział 1. Czym jest przedsiębiorczość? 1.1. Przedsiębiorczość jako dziedzina interdyscyplinarna 1.2. W poszukiwaniu definicji 1.3. Psychologia przedsiębiorczości 1.4. Przedsiębiorca a osoba przedsiębiorcza 1.5. Intencja przedsiębiorcza 1.6. Jak zmierzyć efektywność przedsiębiorczą? 1.7. Porażka Rozdział 2. Czy przedsiębiorcą trzeba się urodzić? Cechy przedsiębiorcze 2.1. Motywacja i innowacyjność 2.2. Wewnętrzne umiejscowienie kontroli 2.3. Pewność siebie – wada czy zaleta? 2.4. Wytrwałość 2.5. Czy przedsiębiorcy lubią ryzyko? 2.6. Odporność na stres 2.7. Klasyczne teorie osobowości 2.8. Koncepcje przedsiębiorczej osobowości 2.9. Rozwój kompetencji przedsiębiorczych Rozdział 3. Motywacja w/do przedsiębiorczości 3.1. Między motywacją a poznaniem 3.2. Motywacja osiągnięć 3.3. Realizacja pasji czy konieczność? 3.4. Przedsiębiorcze wzorce 3.5. Pieniądze a przedsiębiorczość Rozdział 4. Jak myślą przedsiębiorcy? 4.1. Zdolności poznawcze 4.2. Inteligencja 4.3. Inteligencja emocjonalna 4.4. Dostrzeganie i wykorzystywanie okazji 4.5. Przedsiębiorcze uczenie się 4.6. Podejmowanie decyzji i błędy poznawcze Rozdział 5. Wszyscy jej chcą, ale (prawie) każdy boi się zacząć – innowacyjność 5.1. Przedsiębiorczość a twórczość 5.2. Inspiracja – to brzmi dumnie 5.3. Bądź ciekawy, bądź ciekawa 5.4. Motywacja i emocje 5.5. Chciałbym/chciałabym, ale boję się 5.6. Kultura organizacyjna sprzyjająca innowacjom 5.7. Badania innowacyjności w organizacjach 5.8. Krajowa kultura innowacji Rozdział 6. Gdy przedsięwzięcie wymaga lidera – przywództwo i współpraca 6.1. Przywództwo a zarządzanie 6.2. Obejmowanie roli przywódcy 6.3. Komunikowanie wizji 6.4. Autentyczność 6.5. Co robi przywódca? 6.6. Samotność na szczycie 6.7. Korzyści z bycia u władzy 6.8. Czy władza deprawuje? 6.9. Kobiety w roli lidera 6.10. Współczesne wyzwania liderów; Zakończenie; Dodatek 1. Dlaczego i jak korzystać z wiedzy naukowej w zakresie psychologii przedsiębiorczości; Dodatek 2. Polecana literatura i materiały dodatkowe; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 2/2007)
Rocznik
I. Wyzwania edukacji XXI wieku: 1. Uczenie się jako forma cywilizacyjnego istnienia człowieka, 2. Emocje wyzwaniem dla współczesnej edukacji, 3. Teoretyczne podstawy zawodowego rozwoju czlowieka, 4. Psychologia Gestalt a psychoterapia Gestalt.II. Edukacja wobec zagrożeń wspólczesnego świata: 5. Osobowościowe uwarunkowania zachowań agresywnych, 6. Walory gier i zabaw muzyczno - ruchowych w terapii zaburzeń zachowania u dzieci, 7. Stres w pracy nauczyciela, 8. Systuacja społeczno - kulturalna dzieci w rodzinach dotknietych biedą, 9. Hospicjum w słuzbie czlowiekowi (wybrane zagadnienia z tanatopedagogiki). III. Artykuły zagraniczna: Creativity and innovation in process of work,. IV Recenzje: Recenzja ksiązki: Milan Mikulastik, "Manazerska Psychologie"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja menedżerska - kreatywny aspekt kształcenia przywódcy, 2. Kształcenie dla innowacyjności w dydaktyce, 3. Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w organizacyjnych warunkach, 4. Dokonywanie skojarzeń źródłem pomysłów w reklamie oraz nowości produktowych, 5. Analiza morfologiczna czyli trysocjacyjne ujęcie odkrycia, 6. Wykorzystywanie umysłowych transformacji w tworzeniu nowych produktów i usług, 7. Antologie i metafory źródłem nowego produktu widzenia na rozpatrywany problem, 8. Sonety oraz myślenie krytyczne w ocenie tworzenia sonetów, 9. Pomysły na logo firmy oraz myślenie krytyczne w ocenie loga firm istniejących, 10. Definiowanie problemów, 11. Rozwiązywanie problemów - sesja "burzomózgowa" i jej wyniki, 12. Rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez studentów, 13. Twórczość w praktyce - -pomysły na nowe i rozszerzone usługi w przewozach pasażerskich, 14. Skojarzenia i cechy dobrej organizacji źródłem sloganów reklamowych, 15. Analiza morfologiczna w projektowaniu systemów zarządzania jakością, 16. Myślenie przez analogie, 17. Myślenie krytyczne w ocenie informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej