Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(70)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
tylko na miejscu
(38)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Czytelnia
(40)
Autor
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(5)
Antonowicz Paweł
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Malinowska Ewa
(3)
Siciński Jędrzej
(3)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czyżewska Marta
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Kuzel Marcin (1976- )
(2)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sobczak Iwona (1974- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szopik-Depczyńska Katarzyna
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Albigowski Marek
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bera Milena
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bodo Monika
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Cader Jakub
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dahms Thomas
(1)
Danik Lidia
(1)
Dolan Simon L
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donets Oksana
(1)
Dostatni Ewa
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Długosz Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gawron Iwona
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grmanová Eva
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Haffer Rafał
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Temat
Innowacje
(61)
Przedsiębiorstwo
(25)
Zarządzanie
(9)
Innowacje organizacyjne
(8)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Polityka innowacyjna
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zastosowanie i wykorzystanie
(5)
Banki
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Kadry
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Organizacja
(3)
Polityka regionalna
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
COVID-19
(2)
Finanse
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Innowacje społeczne
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Konkurencyjność międzynarodowa
(2)
Model biznesowy
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek finansowy
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Start-up
(2)
Szkolnictwo
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transfer technologii
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bancassurance
(1)
Bank centralny
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-logistyka
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Facebook
(1)
FinTech
(1)
Finansowanie działalności gospodarczej w Polsce
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
2001-
(23)
1989-2000
(10)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Region bałtycki
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(22)
Opracowanie
(14)
Podręcznik
(10)
Monografia
(6)
Artykuły
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(57)
Zarządzanie i marketing
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
72 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: PRZEDMOWA. I. WSPÓŁCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ BADAWCZO-ROZWOJOWĄ PRZEDSIĘBIORSTW: Wstęp; 1. Istota i znaczenie działalności B+R w przedsiębiorstwach; 2. Działalność B+R a paradygmaty współczesnego przedsiębiorstwa (closedvs. open R&D); 3. Sfera badawczo-rozwojowa w Polsce; Podsumowanie; Literatura; Netografia. II. FINANSOWANIE INNOWACJI: Wstęp; 1. Źródła publiczne (krajowe i zagraniczne); 1.1 Finansowanie w latach 2007-2013; 1.2 Finansowanie w latach 2014 – 2020; 2. Źródła prywatne finansowania innowacji; 2.1 Tradycyjne formy finansowania; 2.2 Alternatywne formy finansowania; 3. Narzędzia wspierające finansowanie innowacyjności; Podsumowanie; Literatura; Netografia. III. ROLA KLASTRÓW W KSZTAŁTOWANIU POWIĄZAŃ KOOPERACYJNYCH MIĘDZY SFERĄ NAUKI I BIZNESU: Wstęp; 1. Klaster w świetle teorii; 2. Powstanie i rozwój klastrów; 3. Transfer wiedzy i innowacji w klastrach; 4. Współpraca przedsiębiorstw i podmiotów naukowych a faza rozwoju klastrów w świetle badań ankietowych; Podsumowanie; Literatura; Netografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodyka badania aktywnosći innowacyjnej przedsiębiorstw, 2. Potencjał innowacyjny Pomorza i Kujaw oraz charakterystki badanych przedsiębiorstw, 3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, 4. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw, 5. Proinnowacyjna działalność przedsiębiorstw, 6. Proinnowacyjna współpraca przedsiębiorstw, 7. Finansowanie działalnośći innowacyjnej przedsiębiorstw, 8. Rezultaty warsztatów przedstawicieli przedsiębiorstw regionu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Wstęp; 1. Działalność innowacyjna a ekologia 1.1. Ochrona środowiska a działalność innowacyjna 1.2. Wpływ regulacji prawnych UE na działalność ekoinnowacyjną 1.3. Efektywność ekoinnowacji 2. Zrównoważony rozwój 2.1. Zasady zrównoważonego rozwoju 2.2. Wskaźniki i narzędzia zrównoważonego rozwoju 2.3. Rozwój środowiskowy jako podstawa ekoinnowacji 3. Definicja i typologia ekoinnowacji 3.1. Pojęcie ekoinnowacji 3.2. Rodzaje i przykłady ekoinnowacji 3.2.1. Ekoinnowacje produktowe 3.2.2. Ekoinnowacje procesów biznesowych 4. Zarządzanie ekoinnowacjami 4.1. Definicja i podstawowe cele zarządzania ekoinnowacjami 4.2. Modele stosowane w obszarze zarządzania ekoinnowacjami 4.3. Zarządzanie ekoinnowacjami na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym 4.4. Wytyczne i narzędzia do zarządzania ekoinnowacjami 5. Badanie ekoinnowacyjności 5.1. Badania ogólne i stosowane w nich wskaźniki 5.1.1. Metodyka MEI 5.1.2. Metodyka Eco-IS 5.2. Badania szczegółowe w obszarze przedsiębiorstw 5.2.1. Metodyka CIS 5.2.2. Metodyka oparta na LCA 5.3. Analiza ekoinnowacyjności państw i przedsiębiorstw w Unii Europejskiej 6. Ekologiczna ocena cyklu życia 6.1. Ekoinnowacje w odniesieniu do cyklu życia produktu 6.2. Definicja i podstawowe założenia LCA 6.3. Struktura LCA 6.3.1. Określenie celu i zakresu 6.3.2. Analiza zbioru wejść i wyjść 6.3.3. Ocena wpływu na środowisko 6.3.4. Interpretacja 6.4. Możliwości zastosowania i przykłady realizacji 6.5. Programy komputerowe stosowane w badaniach LCA 7. Metody wprowadzania ekoinnowacji w przedsiębiorstwach 7.1. Miejsce ekoinnowacji w przedsiębiorstwie 7.2. Organizacja zespołu ekoinnowacyjnego w przedsiębiorstwie 8. Ekoprojektowanie innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie 8.1. Definicja i założenia ekoprojektowania 8.2. Metody i narzędzia wspomagające ekoprojektowanie 8.3. Narzędzia informatyczne stosowane w ekoprojektowaniu 8.4. Metoda projektowania wyrobów ekoinnowacyjnych 9. Przykłady z praktyki w obszarze wdrażania ekoinnowacji 9.1. Zastosowanie ekoinnowacji w projektowaniu wyrobów AGD 9.1.1. Ogólna charakterystyka projektu 9.1.2. Wybór metod inwentycznych 9.1.3. Przeprowadzenie badań z zastosowaniem metod inwentycznych 9.1.4. Projekt ekologicznej minilodówki 9.1.5. Analiza ekologiczna zaprojektowanego wyrobu 9.2. Ekoinnowacje w projektowaniu opakowań 9.2.1. Charakterystyka opakowań 9.2.2. Badania z zastosowaniem metody LCA 9.2.3. Ekologiczne rozwiązania w opakowaniach; Bibliografia; Słownik ważniejszych pojęć; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Menedżer w tradycyjnej i współczesnej organizacji: 1.1. Menedżer - rozumienie pojęcia; 1.2. Menedżer w teorii zarządzania i ekonomii; 1.3. Menedżer a przywódca; 1.4. Rola, funkcje i zadania menedżera we współczesnym przedsiębiorstwie; 1.5. Styl kierowania i jego rola w kształtowaniu zachowań innowacyjnych w organizacji. 2. Kompetencje menedżerskie jako przedmiot badań: 2.1. Pojęcie kompetencji i ich znaczenie w pracy menedżera; 2.2. Struktura i cechy kompetencji menedżerskich; 2.3. Klasyfikacje kompetencji menedżerskich; 2.4. Kompetencje indywidualne a organizacyjne. 3. Teoretyczne ujęcie innowacyjności oraz determinanty innowacyjności organizacji: 3.1. Innowacyjność przedsiębiorstw - podstawowe kwestie terminologiczne; 3.2. Uwarunkowania rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw; 3.3. Rola kreatywności i twórczości pracowników w procesie innowacyjnym; 3.4. Zachowania menedżerskie jako czynnik innowacyjności; 3.5. Organizacyjne uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstwa. 4. Kompetencje menedżerskie i ich wpływ na innowacyjność przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych: 4.1. Metodyka podjętych badań; 4.2. Doświadczenia wybranych przedsiębiorstw związane z wprowadzaniem innowacji; 4.3. Wiedza, umiejętności, cechy i postawy menedżerów w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa; 4.3.1. Wiedza jako składnik kompetencji menedżerskich sprzyjający wprowadzaniu innowacji; 4.3.2. Umiejętności menedżerskie a innowacyjność organizacji; 4.3.3. Cechy osobowości i postawy sprzyjające wprowadzaniu innowacji w przedsiębiorstwie; 4.4. Organizacyjny kontekst wpływu kompetencji menedżerskich na innowacyjność przedsiębiorstwa; 4.4.1. Strategia a poziom innowacyjności; 4.4.2. Struktura a poziom innowacyjności; 4.4.3. Kultura organizacyjna a poziom innowacyjności; 4.4.4. Procesy operacyjne a innowacyjność; 4.4.5. Wielkość przedsiębiorstwa a poziom jego innowacyjności; 4.5. Modelowe ujęcie kompetencji menedżerskich stymulujących innowacyjność przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narodowy system innowacji w Polsce wobec wyzwań integracyjnych; Twórcza destrukcja w warunkach globalizacji a innowacje przedsiębiorstw; Innowacyjność organizacji - instota, pomiar i powiązanie z efektywnością; Społeczny kontekst innowacyjności - wybrane aspekty; Ryzyko w przedsięwzięciach innowacyjnych; Determinanty wzrostu poziomu innowacyjności w Polsce na tle innych państw europejskich; Innowacyjność sektorowa przemysłu w Unii Europejskiej; Przyczyny zróżnicowania efektyów działalności innowacyjnej działów krajowego przemysłu; Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w 2000 i 2004 rokku; Szanse i zagrożenia rozwoju innowacji w gospodarce Polski; Wybrane aspekty aktywności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw sektora high-tech. Część II: Innowacje - ujęcie regionalne. Przedsiębiorczość jako czynnik stymulacji aktywności innowacyjnej małych przedsiębiorstw - ujęcie regionalne; Wsparcie na rzecz internacjonalizacji i innowacyjności MSP oferowane przez samorząd terytorialny w wybranych krajach; Technologia i przestrzeń a problem innowacyjności przemysło w regionach polskich; Innowacyjność przedsiębiorstw regionu południowego; Innowacyjność MSP a możliwość tworzenia nowych miejsc pracy; Innowacje w przedsiębiorstwach województwa warmińsko-mazurskiego - doświadczenia i plany; Ukryte źródła innowacyjności mikroprzedsiębiorstw; Wsparcie innowacyjności regionu przez samorządy terytorialne w województwie kujawsko-pomorskim; Przedsiębiorczość samorządów w tworzeniu i realizacji celów strategicznych gminy na przykładzie Koźminka Wielkopolskiego; Stymulowanie innowacji przedsiębiorstw na przykładzie Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni; Innowacyjność przedsiębiorstw gospodarki morskiej w regionie zachodniopomorskm - stan obecny i perspektywy rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Perspektywa teoretyczna: Istota współczesnych innowacji- nowe spojrzenie; Innowacje społeczne w teorii nauk ekonomicznych; Proces tworzenia innowacji społecznych; Proces tworzenia innowacji społecznych; Innowacje społeczne sprzyjające włączeniu społecznemu- perspektywa rynku pracy; 2. Praktyczne aspekty innowacji społecznych: Innowacje społeczne dla ludności 65+ w Polsce; Marketingowy wymiar upowszechniania innowacji społecznych; Innowacje społeczne w kontekście inteligentnego rozwoju regionów; Innowacje społeczne w wymiarze europejskim- studia przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji; 2. Zarządzanie projektami; 3. Finansowanie projektów wdrożeniowych; 4. Pomiar efektów realizowanych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Innowacje a konkurencyjność: 1. Kapitał ludzki podstawą budowania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw, 2. Innowacje marketingowe jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach dynamicznych zmian, 3. Infrastruktura wsparcia przedsiębiorczości akademickiej i jej rola w podnoszeniu konkurencyjności regionu, 4. Innowacyjność w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dystrybucji energii elektrycznej, 5. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw budowlanych, 6. Restrukturyzacja a globalna konkurencyjność polskich przedsiębiorstw, 7. Procesy innowacyjne a zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw, 8. Działalność badawczo-rozwojowa i innowacyjna w aspekcie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, 9. Czy można dokonać przełomu w ocenie opłacalności projektów w obszarze IT?. Cz.II Finansowanie działalności innowacyjnej i innowacje w sektorze usług finansowych: 1. Struktura finansowania innowacji w Polsce - problem luki kapitałowej, 2. Finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z zewnętrznych źródeł kapitałów własnych, 3. Zmiany w finansowaniu działalności B+R w przedsiębiorstwach, 4. Wybrane instrumenty wsparcia innowacyjności polskich przedsiębiorstw w latach 2007-2013, 5. Finansowanie innowacji ze srodków pomocowych Unii Europejskiej a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 6. Private equity i venture capital jako źródło finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, 7. Private equity/venture capital jako źródło finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, 8. I-REEIT's - innowacja na rynku finansowania nieruchomości, 9. Rozwój rynku detelicznych instrumentów płatnicznych stosowanych w transakcjach internetowych, 10. Współpraca przedsiębiorstw z bankami w obszarze systemu płatniczego w Polsce w 2006 roku. - wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego, 11. Wykorzystanie usług płatnicznych przez masowych wierzycieli w Polsce w 2006 roku, 12. Wykorzystanie innowacji bankowych przez przedsiębiorstwa sektora małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności; 2. Wyznaczenie kierunków rozwoju; 3. Znaczenie badań naukowych; 4. Zarządzanie realizacją projektów innowacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Struktura przemysłu spotkań; 2. Innowacje w organizacjach przemysłu spotkań; 3. Funkcje i znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych; 4. Metodyka badań; 5. Czynniki i skutki współpracy z dostawcami usług specjalistycznych; 6. Postrzeganie innowacji przez podmioty przemysłu spotkań; 7. Wykorzystanie innowacji w przemyśle spotkań na podstawie studiów przypadków; 8. Perspektywy rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Innowacje i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach 1.1. Innowacje w przedsiębiorstwach w świetle teorii 1.2. Ryzykowna natura innowacji 1.3. Modele procesów innowacyjnych i zarządzanie innowacjami 1.4. Warunki rozwijania innowacji a strategia przedsiębiorstwa 1.5. Portfolio innowacji i diagnoza potencjału innowacyjnego przedsiębiorstwa Rozdział 2. Potencjał i tworzenie start-upów 2.1. Postawy przedsiębiorcze Polaków i edukacja dla przedsiębiorczości w budowaniu potencjału dla rozwoju start-upów 2.2. Cechy i kompetencje założycieli a sukcesy start-upów 2.3. Cechy start-upów sukcesu a popełniane błędy 2.4. Model biznesowy w tworzeniu start-upu 2.5. Metodyki projektowania innowacyjnych rozwiązań w start-upach Rozdział 3. Ryzyko w realizacji przedsięwzięć start-upowych 3.1. Ryzyko w działalności innowacyjnej start-upów 3.2. Ryzyko rozwojowe przedsiębiorstw i start-upów. Klasyfikacja ryzyka 3.3. Metodologia szacowania ryzyka 3.4. Zarządzanie ryzykiem wobec wyzwań XXI w. 3.5. Zarządzanie ryzykiem a tworzenie wartości firmy Rozdział 4. Akceleracja start-upów i wsparcie publiczne ryzykownych przedsięwzięć w Polsce 4.1. Nowe technologie w Polsce a stymulowanie rozwoju start-upów 4.2. Ekosystemy start-upowe w Polsce a warunki ich efektywnego rozwijania 4.3. Inkubacja i akceleracja biznesu w rozwijaniu nowych technologii 4.4. Doświadczenia zagraniczne dla polskich akceleratorów i inkubatorów Rozdział 5. Venture capital w finansowaniu start-upów jako ryzykownych, innowacyjnych przedsięwzięć 5.1. Specyfika finansowania venture capital 5.2. Ryzyko inwestowania venture capital w start-upy 5.3. Zarządzanie ryzykiem w funduszach venture capital 5.4. Ryzyko w szacowaniu wartości start-upów 5.5. Polityka państwa w stymulowaniu rozwoju rynku venture capital 5.6. Wskazówki dla start-upów w poszukiwaniu venture capital i współpracy z inwestorem; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania firmą innowacyjną; Zarządzanie projektem innowacji; Strategie innowacji w firmie; Finansowanie firmy innowacyjnej; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw na tle firm europejskich (w związku z perspektywą wejścia Polski do Unii Europejskiej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Fundusze unijne w rozwoju regionalnym Polski - priorytety, działania i zmiany; Znaczenie venture capital w finansowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; Prawne uwarunkowania emisji obligacji przychodowych a potencjalne szanse i zagrożenia dla jednostek samorządu terytorialnego jako emitentów; Portal społeczności owy Facebook jako kanał przepływu informacji wśród studentów szkół wyższych w województwie śląskim; udział podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w kształtowaniu lokalnej polityki ochrony zabytków; Rewitalizacja małych i średnich miast Mazowsza w latach 2007-2013. Dylematy i wyzwania; Rola prezydenta w moderowaniu dyskursu publicznego na podstawie rozmów o przyszłości Republiki Słowenii, zainicjowanych przez prezydenta Janeza Drnovška.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie strategiczne - podstawowe pojęcia i koncepcje; R.2 Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw; R.3 Ocena możliwości firmy na tle konkurentów oraz wybór strategii; R.4 Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.5 Rozwiązywanie problemów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem, Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Region Morza Bałtyckiego - czynniki konkurencyjności: 1. Konkurencyjność gospodarek w regionie Morza Bałtyckiego, Cz.II Niektóre uwarunkowania wzrostu konkurencyjności wybranych gospodarek bałtyckich: 1. Strategia Gazpromu w państwach Morza Bałtyckiego, 2. Sektor energetyczny Litwy: stan dzisiejszy i strategia rozwoju, 3. Polityka handlowa państwa regionu Morza Bałtyckiego a międzynarodowa konkurencyjność ich gospodarek, 4. Dwa lata członkowstwa - handel zagraniczny Estonii, Litwy oraz Łotwy po wejściu do Unii europejskiej. Znaczenie Polski w obrotach handlowych tych panstw, 5. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność. Analiza przypadku AS Elcoteq Tallinn, 6. Dania i Litwa. Benchmarking w zakresie międzyanrodowej konkurencyjności kraju, 7. Rosnące znaczenie badań nad konkurencyjnością. Podsumowanie dyskusji, Cz.III Innowacyjność i sieci edukacyjne w subregionie wschodniego Bałtyku: 1. Podnoszenie regionalnej konkurencyjności Polski, 2. Znaczenie ITC w generowaniu zdolności konkurencyjnej regionów przygranicznych. studia przypadków, 3. Innowacyjność gospodarek na pograniczu polsko-rosyjskim. analiza porównawcza, 4. Miejsce obwodu kalingradzkiego w bałtyckiej oraz międzynarodowej sieci współpracy edukacyjnej i naukowo-badawczej (na przykładzie Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu im. I. Kanta), 5. System edukacj Finlandii - czynniki sukcesu, 6. Bałtyckie powiązania sieciowe ze szczególnym uwzględniemiem sektora edukacji. stan i perspektywy rozwoju, 7. innowacyjność i sieci edukacyjne w subregionie wschodniego Bałtyku. Podsumowanie dyskusji, Cz.IV Białoruś - czynniki konkurencyjności gospodarki: 1. Konkurencyjność i innowacyjność gospodarki Białorusi, 2. Pakiet reform dla Białorusi. Jak pokonać lukę w konkurencyjności, 3. Narodowe systemy innowacyjne Polski i Białorusi w kontekście udziału w procesie internacjonalizacji usług badawczo-rozwojowych, 4. Innowacyjny rozwój rynku pracy w Republice Białorusi jako czynnik wzmacniający konkurencyjność kraju, 5. Czynniki konkurencyjności gospodarki Białorusi. Podsumowanie dyskusji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał w rozwoju innowacyjnym gospodarki; 2. Ryzyko a finansowe determinanty procesów innowacyjnych; 3. Kształtowanie struktury kapitału w procesach innowacyjnych; 4. Innowacje w strategii rozwoju przedsiębiorstw; 5. Polityka innowacyjna państwa jako stymulanta finansowania procesów innowacyjnych; 6. Determinanty racjonalnego modelu implementacji kapitału w finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2. Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3. Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4. Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5. Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6. Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7. Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8. Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9. Firma nie jest należycie zorganizowana, żeby prowadzić skuteczny marketing, 10. Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej