Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Bielski Ireneusz
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Ryzyko gospodarcze
(4)
Informacja gospodarcza
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Ryzyko
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Analiza SWOT
(1)
Ceny
(1)
Informacja
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Opakowania
(1)
Promocja handlowa
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Poznanie wiarygodności kontrahenta sposobem na ograniczenie ryzyka; 2. Etapy i zakres badań umożliwiających poznanie wiarygodności przedsiębiorstwa 3. Badania umożliwiające poznanie standingu finanowego przedsiębiorstwa 4. Analiza SWOT 5. Ocena strategii przedsiębiorstwa przedstawionej w biznesplanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5.Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne,6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa. 11. Nowe obszary ryzyka w globalnej gospodarce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5. Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne, 6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej