Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Informacja dla zarządzania
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Strony WWW
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rola sztabów analityczno-doradczych w administracji i biznesie; Podstawy pracy analitycznej; Cykl analityczny; Struktura dokumentu analitycznego; Briefing; Źródła informacji; Pułapki analityczne i ich unikanie; Paradygmaty i techniki twórczego myślenia; Zanim zaczniesz pisać; Zarządzanie zespołami analitycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej