Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(10)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
tylko na miejscu
(35)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Czytelnia
(37)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Francik Kamila
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gałaj-Emiliańczyk Konrad
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Janisz Karina
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Liderman Krzysztof (1954- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Margoński Marek
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Merski Janusz
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mikulski Kazimierz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Informacja gospodarcza
(19)
Przedsiębiorstwo
(17)
Marketing
(11)
Informacja
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Organizacja
(5)
System informacji marketingowej
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Badania marketingowe
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Informacja wizualna
(4)
Internet
(4)
Kadry
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Promocja handlowa
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Systemy informacyjne zarządzania
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Informatyka
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Public relations
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie informacją
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Analiza SWOT
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Identyfikacja wizualna
(2)
Image
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kontrola
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wizerunek miasta
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza PEST
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość informacji
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Lojalność konsumentów na rynku; 2. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych jako podstawa działalności lojalnościowej firm; 3. Lojalność na rynku usług bankowych; 4. Marketing w kształtowaniu lojalności klientów przedsiębiorstw handlowych; 5. Marka w kreowaniu lojalności konsumentów na rynku produktów żywnościowym; 6. Wizerunek organizacji non profit w kształtowaniu lojalności donatorów i wolontariuszy; 7. Lojalność na rynku usług artystycznych; 8. Lojalność na rynku politycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wizualizacja danych w zarządzaniu: Rola informacji w zarządzaniu, Zasady poprawnej wizualizacji danych; Narzędzia wizualizacji danych; Przykłady zastosowań wizualizacji danych w zarządzaniu: Analiza kosztów działalności przedsiębiorstwa, Syntetyczna analiza funkcjonowania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 321, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Podstawy zarządzania marketingowego: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu; Koncepcja zarządzania marketingowego; 2. Marketing w przedsiębiorstwie: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa; Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe; Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku; System informacji marketingowej; 3. Strategie marketingowe: Strategie przedsiębiorstw; Strategia marketingowa; Strategie marketingowe- klasyfikacje; Strategie konkurencyjne; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi; Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna; 4. Zarządzanie marketingowe w perspektywie: Nowoczesne Trandy w zarządzaniu marketingowym; Strategie na rynkach globalnych; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Rola i miejsce informacji turystycznej w gospodarce turystycznej; R .2 Zarys historii polskiej informacji turystycznej; R. 3 Nowoczesne formy informacji turystycznej; R. 4 Organizacje informacji turystycznej w latach 1990-2000; R. 5 Efekty upowszechniania informacji o polskiej ofercie turystycznej na świecie; R. 6 Rola i zadania Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie informacji turystycznej; R. 7 Oczekiwania odbiorców informacji turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 217 s. : wykr. ; 24 cm.
1. Zarządzanie marketingowe, 2. Analiza sytuacji marketingowej, 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4. Analiza strategii marketingowej, 5. Operacyjny plan marketingowy, 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bibliografia)
Wprowadzenie do rachunkowości zarządczej. Ewidencja i rozliczenie kosztów. Kalkulacja kosztów. Rachunek kosztów jakości. Rachunkowość zarządcza w decyzjach krótkookresowych. Rachunkowość zarządcza w decyzjach długookresowych. Wykorzystanie rachunkowości zarząd- czej na potrzeby controllingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; Controlling strategiczny w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; System informacyjny w strategicznym zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa; Wykorzystanie analizy słabych i mocnych stron zasobów w controllingu strategicznym przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja firmy - system komunikatów wizualnych, 2. Komunikacja wizualna, 3. Komunikat wizualny, jego styl i elementy składowe, 4. Elementy tożsamości wizualnej firmy - identyfikacja, 5. Przykłady ćwiczeń i warsztatów dla studentów z zakresu komunikacji wizualnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej