Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Martin William B
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Turkowski Marek
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Hotelarstwo
(4)
Jakość produktu
(2)
Jakość usług
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Czas pracy
(1)
Gastronomia
(1)
Marketing
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odlewnictwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Public relations
(1)
Sekurytyzacja
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Podróże i turystyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania, 2. Jakośc usług w hotelarstwie, 3. Analiza i ocena poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce, 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich, 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej