Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(8)
Czasopisma
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(9)
Autor
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Batabyal Debasish
(1)
Chrzan Edward
(1)
Cichy Janusz
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Dileep M.R
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grażyna Górska
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Holcomb Judy
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kluba Jolanta
(1)
Knowles Tim
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Martin William B
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pizam Abraham
(1)
Reczek Bogumiła
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Turkowski Marek
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Hotelarstwo
(11)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Gastronomia
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Jakość usług
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Hostele
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obiekty i urządzenia turystyczne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odlewnictwo
(1)
Outsourcing
(1)
Policja
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sekurytyzacja
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Venture capital
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Podręcznik
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Podróże i turystyka
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania, 2. Jakośc usług w hotelarstwie, 3. Analiza i ocena poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce, 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich, 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hotelarstwo i gastronomia - związki z turystyką, po dróżami i wypoczynkiem; Ch-ka hotelarstwa; Międzynaro dowy rynek usług hotelarskich; Zarządzanie hotelem; Zarządzanie finansami hotelu; Zarządzanie bieżącą dzia łalnością hotelu; Przepisy prawne dot. funkcjonowania firm gastronomicznych; Restauracje i bary fast food; Sektor gastronomii obsługujący klientów instytucjonal nych; Przemysł piwowarski; Przemysł czasu wolnego; Trendy rozowju usług turystycznych po 2000 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgements. Introduction. List of entries. Entries A-Z. Index. Contributing authors to the International Encyclopedia of Hospitality Management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2010)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Zarządzanie bezpieczeństwem w systemie samorządu terytorialnego i szkół wyższych; 2. Znaczenie jakości w przedsiębiorstwie hotelarskim; 3. Zarządzanie migracją- wyzwanie dla polityki regionalnej?; 4. Studium przypadku internacjonalizacji małego przedsiębiorstwa we współpracy z uczelnią; 5. Szkolenie jako konieczny element zarządzania karierą w kontekście rozwoju potencjału strategicznego organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2011)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Wybrane zewnętrzne źródła finansowania rozwoju małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Finansowanie organizacji non-profit w Republice Czeskiej; 3. Istota i przyczyny powstawania grup kapitałowych; 4. Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu; 5. Jakość usług administracji publicznej; 6. Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich; 7. Public relations Policji. Wybrane zagadnienia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej