Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(7)
Autor
Kassay Stefan
(3)
Jasiński Bartosz
(1)
Kreft Zbigniew
(1)
Niemczyk Jerzy (1962-2022)
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Toborek-Mazur Joanna
(1)
Włodyka Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Holdingi
(7)
Marketing strategiczny
(3)
Gospodarka
(2)
Organizacja
(2)
Zarządzanie
(2)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Franczyza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Monopol
(1)
Monopole
(1)
Outsourcing
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Samorząd pracowniczy
(1)
Sprawozdania
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zakres problemowy, 2.Wpływ środowiska społecznego na firmę, 3.Podstawowe cechy ogólnoświatowych trendów w rozwoju organizacyjnym rozgałęzionych i rozczłonkowanych korporacji, 4.Struktury korporacyjne i holdingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Holding - krótkie wtajemniczenie, 2 .Zarządzanie strategiczne holdingiem- o czym musisz wiedzieć, 3. Więzi podmiotu uczestnictwa holdingowego- unikaj konfliktów, 4. Modelowanie holdingu-nie improwizuj, 5. Spółka naczelna
jako obiekt modelowania, 6.Centra strategiczno-decyzy jne. Modele rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Holding jako podmiot działalności gospodarczej, 2.Regulacje prawne a zarządzanie holdingiem, 3.Wycena inwestycji w aktywa finansowe u inwestora i prezezntacja połączeń spółek, 4.Połączenia spółek w unormowaniach prawnych, 5.konsolidacja sprawozdań finansowych w strukturach holdingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Charakterystyka sieci międzyorganizacyjnych; 1. Elementy sieci międzyorganizacyjnych- aspekty organizacyjno-zarządcze; 2. Analiza sieci; 3. Elementy sieci- aspekty prawne; 4. Niematerialne zasoby sieci międzyorganizacyjnych; 5. Konsekwencje przynależności do sieci; II. Rodzaje sieci międzyorganizacyjnych: 6. Klasyfikacje sieci międzyorganizacyjnych; 7. Sieci kooperacyjne; 8. Sieci outsourcingowe; 9. Sieci franczyzowe i agencyjne; 10. Klastry; 11. Alians strategiczne; 12. Sieci holdingowe; 13. Sieci publicznoprawne; III. Zarządzanie sieciami międzyorganizacyjnymi: 14. Mechanizmy zarządzania sieciami międzyorganizacyjnymi; 15. Strategiczny kontekst sieci międzyorganizacyjnej; IV. Kontekst sieci międzyorganizacyjnych w naukach społecznych: 16. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy nurtów nauk o zarządzaniu; 17. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy podstawowych nurtów ekonomii; 18. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy podstawowych nurtów zarządzania strategicznego; 19. Metafory sieci międzyorganizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo koncernowe / Stanisław Włodyka. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2003. - 290, [1] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Zagadnienia ogólne, 2. Doktrynalne typy zgrupowań przedsiębiorców (koncernów), 3. Normatywne typy zgrupowań przedsiębiorców, 4. Organizacje samorządu przedsiębiorców (samorząd gospodarczy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej