Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(10)
Autor
Wieczorek Tadeusz
(2)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Handel elektroniczny
(10)
Marketing elektroniczny
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Handel
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Informatyka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Obrót towarowy
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Praca
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do e-biznesu; 2. Elementy sieci komputerowych; 3. Sieci bezprzewodowe; 4. Technologie internetowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Pojęcie przedsiębiorstw wirtualnych; 2. Rozwój modeli e-biznesu; 3. Koncepcja WEB 2.0 jako nowego etapy rozwoju Internetu; 4. Łańcuch tworzenia wartości oraz migracji wartości; 5. Otoczenie regulacyjne e-biznesu; 6. Ryzyko prawne w sferze prawa konkurencji (dopuszczalność współpracy na rynku technologii ICT); 7. Software, bazy danych, kontent (wpływ regulacji na modele e-biznesu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej