Form of Work
Książki
(70)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(63)
available
(44)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(48)
Czytelnia
(63)
Author
Szpringer Włodzimierz
(5)
Chmielarz Witold
(2)
Gołaczyński Jacek
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Baran Beata
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Barrow Colin
(1)
Barta Janusz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borcuch Artur
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frań Aneta
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hrynkiewicz Radosław
(1)
Janowski Jacek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jesiołowski Kamil
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kil Jan
(1)
Kocot Wojciech J
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Konarski Xawery
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kozaczek Jan
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Kraj Kamil
(1)
Kraska Marcin
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lemonnier Mariola
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Piotr
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Sebastian
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Masiota Jacek
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Meryk Radosław
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Nowak Krystian
(1)
Nowakowski Bartosz
(1)
Nowicka Urszula
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Patryk Aleksandra
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rzepka Michał
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Rączka Joanna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Shaffer Steven L
(1)
Shapiro Carl
(1)
Simon Alan R
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(63)
Country
Poland
(71)
Language
Polish
(71)
Subject
Handel elektroniczny
(63)
Internet
(27)
Marketing elektroniczny
(18)
Gospodarka elektroniczna
(16)
Usługi elektroniczne
(13)
Przedsiębiorstwo
(10)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Handel
(7)
Pieniądz elektroniczny
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Strony WWW
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Banki internetowe
(5)
Firmowa witryna internetowa
(5)
Marketing
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Baza danych
(4)
Dane osobowe
(4)
Logistyka
(4)
Umowa elektroniczna
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Baza danych relacyjna
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Języki programowania
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo autorskie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Administracja
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Karty płatnicze
(2)
MySQL
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Obsługa klienta
(2)
PHP
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Płatności elektroniczne
(2)
Rynek
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Umowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Absolutorium (prawo)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Broń palna
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Demokracja deliberatywna
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyscyplina pracy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Farmaceuci
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektorniczny
(1)
Handel elektronicxzny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kroński, Aleksander
(1)
Kryzys
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Merchandising
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót towarowy
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Gagauzja (Mołdawia ; region autonom.)
(1)
Mołdawia
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
71 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-3960-5
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14140-9
R.1 Elektroniczna platforma biznesu, R.2 Kluczowe aspekty platformy elektronicznej, R.3 Rozwój globlanego handlu elektronicznego i jego determinanty, R.4 Mała i średnia firma jako podmiot globalnego handlu elektronicznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz; Łódź : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2002. - 374 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89073-03-X
R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Ba riery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-307-4
Konkurencja a regulacja w obliczu globalizacji; Cechy sieci a rozwój Internetu; Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Ochrona konkurencji w sektorze bankowym; Nowe regulacje pomocy publicznej a banki; Problemy integracji wspólnego rynku finansowego UE; Kluczowe problemy bankowości elektronicznej; Konkurencja miedzy instrumentami płatniczymi; Systemy kart płatniczych - między monopolem a konkurencją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-110-1
Handel elektroniczny - tendencje rozwojowe; Handel elektroniczny usługami finansowymi, Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Handel elektroniczny na tle europejskich regulacji ochrony konkurencji i konsumenta oraz swobody przepływu dóbr i usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-623-6
1. Sprzedaż przez Internet w prawie europejskim; 2. Sprzedaż w świetle prawa polskiego; 3. Zawarcie umowy sprzedaży przez Internet; 4. Wykonanie umowy sprzedaży przez Internet oraz skutki jej niewykonania bądź nienależytego wykonania; 5. Ustanie stosunku wynikającego z umowy sprzedaży przez Internet i jego skutki; 6. Ograniczenia sprzedaży wybranych towarów przez Internet; 7. Procesowe aspekty sprzedaży przez Internet; 8. Kolizyjne aspekty sprzedaży przez Internet; 9. Podatkowe aspekty sprzedaży przez Internet.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-913519-2-0
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-786-4
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0700-6
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15162-1
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2485-0
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1356-5
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7085-785-X
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Tradycyjna i elektroniczna gospodarka; 3. B2B - istota i przykłady; 4. Rynek elektroniczny; 5. B2C - istota i przykłady; 6. Intranet - istota i przykłady; 7. Bezpieczeństwo e-transakcji; 8. Płatności elektroniczne; R.9 e-bankowość; 10. e-marketing; 11. Ekonomiczne aspekty Internetu; 12. Infrastruktura sieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0157-8
1. Gospodarka informacyjna. 2. Wycena informacji. 3. Różnicowanie informacji. 4. Zarządzanie prawami autorskimi. 5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia". 6. Zarządzanie efektem "zamknięcia". 7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne. 8. Kooperacja i kompatybilność. 9. Wojna standardów. 10. Polityka informacyjna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15446-2
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-77251-708-1
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0673-3
1. Dlaczego właśnie aukcje?, 2. Zaczynamy, 3. Ustalamy strategię cenową, 4. szacujemy zyski, 5. Pierwsze kroki z Allegro, 6. Ustalamy zasady obowiązujące na naszych aukcjach, 7. Tworzymy stronę aukcji, 8. Strona "o mnie", 9. Przygotowujemy list do klientów, 10. Wystawiamy pierwsze aukcje, 11. zwiększamy sprzedaż na naszych aukcjach, 12. Obsługa klienta, 13. Płatoności, 14. Wysyłka, 16. Obsługa posprzedażowa, 16. Zdobywamy stałych klientów, 17. Kreujemy marke na aukacjach, 18. Jak nie dać się konkurencji?,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Elektroniczne instrumenty płatnicze / Jacek Masiota. - Bydgoszcz; Poznań : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 281 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-89073-36-6
R.I Zagadnienia wprowadzające : 1.Historia elektronicznych instrumentów płatniczych, 2.Podmioty biorące udział w procesie zapłaty. R.II Rodzaje elektroniczych instrumentów płatniczych :
1.Zagadnienia wprowadzające, 2.Klasyfiakcja kart pła tniczych, 3.klasyfikacja instrumentów pieniądza elektr onicznego. R.III Rozliczenie transakcji dokonywanych przy użyciu elektroniczych instrumentów płatniczych : 1.Organizac cja systemu rozliczeń, 2.Rozliczenia transakcji dokony wanych w internecie. R.IV Koszty i korzyści podmiotów uczestniczących w pro cesie zapłaty : 1.Zagadnienia wprowadzajce, 2.koszty i
korzyści posiadacza elektronicznych instrumentów płat niczych, 3.koszty i korzyści akceptanta, 4.Koszty i ko rzyści banku - wydawcy elektroniczych instrumentów pła tniczych. R.V Karty płatnicze oraz instrumenty pieniądza elektro nicznego w unii Europejskiej : 1.Karty płatnicze w re gulacjach Unii Europejskiej, 2.Instrumenty pieniądza elektronicznego w Unii Europejskiej, 3.Dokumenty banko we w formie elektronicznej, 4.Podpis elektroniczny. R.VI Umowy zawierane przez podmioty biorace udział w p rocesie rozliczenia przy pomocy karty płatniczej : 1.Z agadnienia wprowadzające, 2.umowa między organizacja k art płatniczych a jej wydawcą (umowa o emisję kart pła tniczych), 3.Umowa między wydawcą karty płatniczej a j ej posiadaczem (umowa o wydanie karty płatniczej), 4.U mowa miedzy wydawcą a akceptantem zapłaty kartą płatni czą, 5.Umowa między posiadaczem karty płatniczej a ak ceptantem. R.VII Odpowiedzialność cywilnoprawna podmiotów uczestn iczących w procesie rozliczenia : 1.Odpowiedzialność posaiadacza karty płatniczej, 2.Odpowiedzialność akcep tanta zapłaty elektroniczym instrumentem płatniczym, 3 .Odpowiedzialność wydawcy elektroniczych instrumentów płatniczych, 4.Odpowiedzialność systemu (sieci) wobez wydwcy elektroniczych instrumentów płatniczych. R.VIII Zabezpiecznia przed przestępstwem na szkodę sys temów kart płatniczych : 1.Zagadnienia wprowadzające, 2.Charakterystyka przestępstw związanych z zapłatą prz y pomocy karty płatniczej, 3.Zapobieganie przestępstwo m popełanianym na szkodę podmiotów uczestniczących w p rocesie zapłaty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-10-X
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy, założenia , koncepcje, 3.Przegląd instniejących rozwiązań z dziedziny e-commerce, 4.Budowa własnego sklepu internetowego, 5.Eksploatacja własnego sklepu internetowego, 6.Perspektywy i możliwe drogi rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
ISBN: 978-83-7378-417-8
1. Pojęcie przedsiębiorstw wirtualnych; 2. Rozwój modeli e-biznesu; 3. Koncepcja WEB 2.0 jako nowego etapy rozwoju Internetu; 4. Łańcuch tworzenia wartości oraz migracji wartości; 5. Otoczenie regulacyjne e-biznesu; 6. Ryzyko prawne w sferze prawa konkurencji (dopuszczalność współpracy na rynku technologii ICT); 7. Software, bazy danych, kontent (wpływ regulacji na modele e-biznesu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again