Form of Work
Książki
(70)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(63)
available
(44)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(48)
Czytelnia
(63)
Author
Szpringer Włodzimierz
(5)
Chmielarz Witold
(2)
Gołaczyński Jacek
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Baran Beata
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Barrow Colin
(1)
Barta Janusz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borcuch Artur
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frań Aneta
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hrynkiewicz Radosław
(1)
Janowski Jacek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jesiołowski Kamil
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kil Jan
(1)
Kocot Wojciech J
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Konarski Xawery
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kozaczek Jan
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Kraj Kamil
(1)
Kraska Marcin
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lemonnier Mariola
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Piotr
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Sebastian
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Masiota Jacek
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Meryk Radosław
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Nowak Krystian
(1)
Nowakowski Bartosz
(1)
Nowicka Urszula
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Patryk Aleksandra
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rzepka Michał
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Rączka Joanna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Shaffer Steven L
(1)
Shapiro Carl
(1)
Simon Alan R
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(63)
Country
Poland
(71)
Language
Polish
(71)
Subject
Handel elektroniczny
(63)
Internet
(27)
Marketing elektroniczny
(18)
Gospodarka elektroniczna
(16)
Usługi elektroniczne
(13)
Przedsiębiorstwo
(10)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Handel
(7)
Pieniądz elektroniczny
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Strony WWW
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Banki internetowe
(5)
Firmowa witryna internetowa
(5)
Marketing
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Baza danych
(4)
Dane osobowe
(4)
Logistyka
(4)
Umowa elektroniczna
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Baza danych relacyjna
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Języki programowania
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo autorskie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Administracja
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Karty płatnicze
(2)
MySQL
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Obsługa klienta
(2)
PHP
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Płatności elektroniczne
(2)
Rynek
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Umowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Absolutorium (prawo)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Broń palna
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Demokracja deliberatywna
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyscyplina pracy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Farmaceuci
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektorniczny
(1)
Handel elektronicxzny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kroński, Aleksander
(1)
Kryzys
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Merchandising
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót towarowy
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Gagauzja (Mołdawia ; region autonom.)
(1)
Mołdawia
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
111 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-3960-5
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz; Łódź : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2002. - 374 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89073-03-X
R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Ba riery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-307-4
Konkurencja a regulacja w obliczu globalizacji; Cechy sieci a rozwój Internetu; Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Ochrona konkurencji w sektorze bankowym; Nowe regulacje pomocy publicznej a banki; Problemy integracji wspólnego rynku finansowego UE; Kluczowe problemy bankowości elektronicznej; Konkurencja miedzy instrumentami płatniczymi; Systemy kart płatniczych - między monopolem a konkurencją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-110-1
Handel elektroniczny - tendencje rozwojowe; Handel elektroniczny usługami finansowymi, Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Handel elektroniczny na tle europejskich regulacji ochrony konkurencji i konsumenta oraz swobody przepływu dóbr i usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Authority data
Handel elektroniczny (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14140-9
R.1 Elektroniczna platforma biznesu, R.2 Kluczowe aspekty platformy elektronicznej, R.3 Rozwój globlanego handlu elektronicznego i jego determinanty, R.4 Mała i średnia firma jako podmiot globalnego handlu elektronicznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-623-6
1. Sprzedaż przez Internet w prawie europejskim; 2. Sprzedaż w świetle prawa polskiego; 3. Zawarcie umowy sprzedaży przez Internet; 4. Wykonanie umowy sprzedaży przez Internet oraz skutki jej niewykonania bądź nienależytego wykonania; 5. Ustanie stosunku wynikającego z umowy sprzedaży przez Internet i jego skutki; 6. Ograniczenia sprzedaży wybranych towarów przez Internet; 7. Procesowe aspekty sprzedaży przez Internet; 8. Kolizyjne aspekty sprzedaży przez Internet; 9. Podatkowe aspekty sprzedaży przez Internet.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-913519-2-0
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Handel elektroniczny - organizacja (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - podręcznik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - prognozy (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - przewodnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - regulacja (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - szkice (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - zagadnienia (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Handel elektroniczny - marketing (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again