Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Jeliński Bohdan
(2)
Kuźniak Brygida
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bednarczyk Teresa Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Ciszewski Jerzy
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czech Marcin
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubik Paweł
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Fierla Irena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gorynia Marian
(1)
Hall Robert E
(1)
Houston Joel F
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kucharska-Stasiak Ewa
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak-Neider Danuta
(1)
Marcinko Marcin
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Michałek Jan
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Obstfeld Maurice
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oziewicz Ewa
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stępień Beata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Sławińska Maria
(1)
Treder Hanna
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zorska Anna
(1)
Świerkocki Janusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Temat
Handel międzynarodowy
(17)
Handel
(15)
Handel zagraniczny
(15)
Handel elektroniczny
(10)
Unia Europejska
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ceny
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Rynek
(5)
Wspólna Polityka Rolna UE
(5)
Decyzje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Monopol
(4)
Rozliczenia międzynarodowe
(4)
Transport
(4)
Umowa
(4)
Cło
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Turystyka
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Usługi
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
GATT
(2)
Handel miedzynarodowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje finansowe międzynarodowe
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kursy walutowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
NATO
(2)
Nieruchomości
(2)
ONZ
(2)
Ogranizacje międzynarodowe
(2)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(2)
Organizacje międzynarodowe
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Sieć handlowa
(2)
Swobodny przepływ towarów
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Traktat amsterdamski (1997)
(2)
Traktat nicejski (2000)
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Światowa Organizacja Handlu
(2)
Administracja
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Aptekarstwo
(1)
Banki
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Dywidenda
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
GATS
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komputery
(1)
Kredyt
(1)
Książki
(1)
Temat: miejsce
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Handel zagraniczny - zagadnienia wstępne 1.1 Pojęcie handlu zagranicznego 1.2 Formy świadczenia towarowego (usługowego) 1.3 Formy świadczenia wzajemnego 1.4 Transakcje specjalne II. Wybrane specyficzne formy obrotu międzynarodowego 2.1 Leasing 2.2 Franchising 2.3 Faktoring 2.4 Forfaiting III. Bezpośrednia i pośrednia dziłalność w handlu zagrabicznym 3.1 Formy dzialalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 3.2 Zalety i wady działalności pośredniej i bezpośredniej 3.3 Bezpośrednia działalność w handlu zagranicznym 3.4 Pośrednia dzialalność handlowa na rynkach zagranicznych IV. Rynki zorganizowane (formalne) 4.1 Pojęcie rynków formalnych 4.2 Podział i funkcje rynków zorganizowanych 4.3 Giełdy 4.3.1 Giełdy towarowe 4.3.2 Rodzaje transakcji giełdowych 4.3.3 Inne rodzaje giełd 4.4 Aukcje towarowe 4.5 Targi i wystawy międzynarodowe 4.6 Przetargi 4.7 Wybrane rynki zorganizowane ułomne V. Wybrane elektroniczne rynki zorganizowane 5.1 Giełdy elektroniczne 5.2 Aukcje elektroniczne 5.3 Przetargi elektroniczne 5.4 Targi w Intenecie VI. Bezpośrednia regulacja handlu zagranicznego 6.1 Funkcjonowanie handlu zagranicznego a środki jego regulacji 6.2 Rodzaje środków o charakterze bezpośrednim 6.3 Formy bezpośredniej regulacji handlu zagranicznego w Polsce 6.3.1 Regulacja dostępu do handlu zagranicznego 6.3.2 Ewolucja systemu administrowania obrotem towarowym z zagranicą w latach 1990-2004 6.4 Administrowanie obrotem z zagranicą w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej 6.4.1 Ogólna charakterytyka wspólnej polityki handlowej 6.4.2 Środki administrowania obrotem z krajami trzecimi i ochrony rynku wewnętrznego VII Mechanizm cenowo-kursowy w handlu zagranicznym 7.1 Cena i kurs walutowy a efektywność transakcji 7.2 Ceny dewizowe i ceny krajowe 7.3 Kurs walutowy i polityka kursowa 7.3.1 Pojęcie i funkcje kursu walutowego 7.3.2 Czynniki determinujące poziom i zmiany kursu walutowego 7.3.3 Rodzaje kursu walutowego 7.3.4 Kierunki i charakter zmian kursu walutowego 7.3.5 Skutki zmian kursu walutowego 7.3.6 Polityka kursowa 7.4 Mechanizm cenowo-kursowy w Polsce 7.4.1 Ewolucja systemu kursu walutowego 7.4.2 Pespektywy systemu kursu walutowego 7.4.3 Kilka uwag o machanizmie cenowym VIII System celno-podatkowy w handlu zagranicznym 8.1 Środki korygujące w handlu zagranicznym 8.1.1 Istota i przyczyny stosowania srodków korygujących 8.1.2 Rodzaje środków i mechanizm ich oddziaływania 8.2 Cła i podatki w poslim handlu zagranicznym w latach 1990-2004 8.2.1 Zmiany w systemie celnym 8.2.2 Podatki nakładane na obroty z zagranicą 8.3 System celny w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej 8.3.1 System celny Wspólnoty Europejskiej - informacje podstawowe 8.3.2 Wspólna taryfa celna Unii Europejskiej 8.3.3 Pozostałe środki polityki celnej 8.4 Opodatkowanie transakcji handlu zagranicznego po przystapieniu Polski do UE 8.4.1 Harmonizacja podatków pośrednich we Wspólnoie Europejskiej 8.4.2 Zasady opodakowania transakcji wewnętrzwspólnotowych i transakcji z krajami trzecimi IX Charakterystyka obrotów polskiego handlu zagranicznego 9.1 Rola handlu zagranicznego w gopsodarce Polski 9.2 Wielkość i dynamika obrotów 9.3 Struktura geograficzna obrotów 9.5 Kształotwanie się kontaktów handlowych z krajami Unii Eurepojskiej 9.6 Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Współczesna gospodarka światowa. Jej istota i struktura, 2.Międzynarodowy handel towarowy, 3.Międzynarodowy handel usługami, 4.Kształtowanie się cen we współczesnym handlu światowym, 5.Zagraniczna i międzyanrodowa polityka handlowa, 6.Międzynarodowe przepływy kapitałowe we współczesnej gospodarce światowej, 7.Migracja zasobów pracy w skali międzynarodowej, 8.Międzynarodowy transfer technologii i wiedzy naukowo-technicznej, 10.Współczesny międzynarodowy rynek finansowy, 11.Wahania koniunkturalne we współczesnej gospodarce światowej, 12.Procesy międzynarodowej integracji gospodarczej i ich znaczenie dla współczesnej gospodarki światowej, 13.Globalizacja ws współczesnej gospodarce światowej i jej skutki, 14.Probhlemy globalne współczesnego swiata, Międzynarodowe organizacje i ugrupowania gospodarcze wywierające największy wpływ na współczesną gospodarkę światową i jej funkcjonowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik)
Zawiera: R.1 Uwagi wstępne; R.2 Lex mercatoria w rozwoju historycznym: Uwagi wstępne; Starożytność - pierwowzór średniowiecznej legis mercatorine; Średniowiecze; Okres merkantylizmu - pojawienie się krajowego prawa handlowego; Potrzeba powrotu do idei jednolitego międzynarodowego prawa handlowego; R.3 Międzynarodowe prawo handlowe drugiej połowy XX wieku: Uwagi wstępne; Źródła międzynarodowego prawa handlowego - uwagi ogólne; Ustawodawstwo międzynarodowe; Nowa lex mercatoria; „Kodyfikacje” prawa autonomicznego; R.4 Lex mercatoria jako statut kontraktowy?; R.5 Lex mercatoria a sądownictwo polubowne: Uwagi ogólne; Zalety i wady postęp;owania przed sądem polubownym; Umowa o arbitraż; Postępowanie arbitrażowe; Prawo stosowane przez arbitraż; Uznawanie i wykonywanie zagranicznych orzeczeń arbitrażowych; R.6 Próby „uwalniania” kontraktów od „ułomności” prawa krajowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy handlu zagranicznego / pod red. Hanna Treder. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2003. - 355 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Przedmowa; 1. Rola handlu zagranicznego w rozwoju gospodarczym kraju; 2. Funkcjonowanie sfery handlu zagranicznego; 3. System regulacji obrotów z zagranicą 4. Polityka wspierania eksportu; 5. Instrumenty polityki celnej; 6. Organizacja działalności handlowej na rynkach zagranicznych; 7. Zwyczaje i formuły w handlu zagranicznym; 8. Transakcja w handlu zagranicznym; 9. Finansowe aspekty transakcji handlu zagranicznego; 10. Transportowa obsługa transakcji handlu zagranicznego; 11. Ubezpieczenia ładunków w przewozach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tradycyjne teorie handlu międzynarodowego, R.2 Współczesne teorie handlu międzynarodowego, R.3 Wzrost gospodarczy a handel międzynarodowy, R.4 Międzynarodo we przepływy czynników produkcji, Cz.II Polityka handlowa : R.5 Zasady polityki handlo wej, R.6 Teoretyczne aspekty polityki handlowej, R.7 Regionalne porozumienia hamdlowe i inne formy międzyna rodowej integracji gospodarczej. Cz.III Międzynarodwe stosunki finansowe : R.8 Rynek wa lutowy i kurs walutowy, R.9 Makroekonomiczne związki gospodarki krajowej z gospodarką światową, R.10 Polity ka ekonomiczna a przywracanie równowagi zewnętrznej, R.11 Międzynarodowy system walutowy, R.12 Międzynarodo wy rynek finansowy Aneks statystyczny : Gospodarka światowa i trendy glo balne u progu XXI wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Powiązania gospodarcze Polski z zagra nica; 2. Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospo darki; 3. Podstawy zagranicznej polityki ekonomicznej; 4. Makroekonomiczne instrumenty regulacji obrotów han dlu zagranicznego; 5. Polityka wspierania eksportu; 6. Polityka celna; 7. Polityka postepowań ochronnych w imporcie; 8. Ograniczenia techniczno-administracyjne obrotu towarowego z zagranicą; 9. Kontrola obrotu z zagranicą towarami i technologiami podwójnego prze znaczenia; 10. Kierunki ewolucji międzynarodowych uwa runkowań zagranicznej polityki gospodarczej. Załącznik 1. Barometr polskiej gospodarki 1989-2002.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Powiązania gospodarcze Polski z zagra nica; 2. Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospo darki; 3. Podstawy zagranicznej polityki ekonomicznej; 4. Makroekonomiczne instrumenty regulacji obrotów han dlu zagranicznego; 5. Polityka wspierania eksportu; 6. Polityka celna; 7. Polityka postepowań ochronnych w imporcie; 8. Ograniczenia techniczno-administracyjne obrotu towarowego z zagranicą; 9. Kontrola obrotu z zagranicą towarami i technologiami podwójnego prze znaczenia; 10. Kierunki ewolucji międzynarodowych uwa runkowań zagranicznej polityki gospodarczej. Załącznik 1. Barometr polskiej gospodarki 1989-2002.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Formy handlu zagranicznego, 2.Pośrednicy w handlu zagranicznym, 3.Zwyczaje i formuły najczęściej stosowane w handlu zagranciznym, 4.Dokumenty stosowane w obrocie towarowym z zagranicą, 5.Formy rozliczeń i techniki finansowania handlu zagranicznego, 6.Finansowanie handlu zagranicznego, 7.Cło. Prawa celne i procedury celne, 8.Przygotowanie i realizacja tranbsakcji eksportowej i importowej, 9.Kontrakt w handlu zagranicznym, 10.Realizacja kontraktu eksportowego i importowego, 11.Ryzyko w handlu zagranicznym, 12.Ubezpieczenie w handlu zagranicznym, 13.Rozstrzyganie sporów w handlu międzyanrodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe elementy kontraktu w handlu zagraniczny m, R.2 Zasady realizacji płatności w handlu zagranicznym, R.3 Płatności a warunki dostawy towaru, R.4 Czek i polecenie wypłaty w handlu zagranicznym, R.5 Weksel w handlu zagranicznym, R.6 Inkaso dokumentowe, R.7 charakterystyka akredytywy dokumentowej, R.8 Dokumenty prezentowane w ramach akredytywy, r.9 Regulacje międzynarodowej izby handlowej dotyczące akredytywy dokumentowej , R.10 Analiza warunków przykładowych akredytywy, R.11
Gwarancje bankowe, R.12 Kredyty eksportowe i ich ubez pieczenie, R.13 Faktoring w handlu zagranicznym, r.14 Forfaiting w handlu zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kredyty i ubezpieczenia jako instrumenty polityki proeksportowej; Kredytowe i ubezpieczeniowe instrument y wspierania eksportu w wybranych krajach; Zakres i formy wspierania kredytów eksportowych w Polsce; Ocena i perspektywy rozwoju systemu wspierania kredytów eksportowych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do e-biznesu; 2. Elementy sieci komputerowych; 3. Sieci bezprzewodowe; 4. Technologie internetowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i klasyfikacja usług, 2. Wzrost znaczenia usług w gospodarce, 3. Formy międzynarodowego handlu usługami i jego struktura, 4. Zakres i formy liberalizacji międzynarodowego obrotu usługowego, 5. Zmiany w międzynarodowym handlu usługami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka celna w warunkach doskonałej konkurencji; Nowoczesne argumenty na rzecz aktywnej polityki handlowej w warunkach niedoskonałej konkurencji; Teoria integracji: korzyści z liberalizacji handlu w skali regionalnej; Regulacje i praktyka międzynarodowej polityki celnej; Zasady nie dyskryminacyjnej polityki celnej; Preferencyjna polityka celna; Klauzule ochronne w polityce celnej; Instrumenty pozataryfowe: mechanizmy i regulacje; Ograniczenia ilościowe i "dobrowolne" ograniczenia eksportowe; Subsydia i cła wyrównawcze; Dumping i cła antydumpingowe (A-D); Inne formy protekcjonizmu pozataryfowego; Ekonomia polityczna polityki handlowej .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel sprzedaży jego rola i znaczenie, 2. Formułowanie strategii sprzedaży, 3. Organizowanie procesu sprzedaży, 4. Kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, 5. Kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teoria wymiany międzynarodowej: 2. Handel na świecie: przegląd, 3.Wydajność pracy i przewaga komparatywna: Model Davida Ricardo, 4. Zasoby, przewaga komparatywna i podział dochodu, 5. Standardowy model handlu, 6. Korzyści skali, niedoskonała konkurencja i handel międzynarodowy, 7. Międzynarodowe przepływy czynników produkcji. Cz. II Polityka handlowa: 8. Narzędzia polityki handlowej, 9. Ekonomia polityczna i polityka handlowa, 10. Polityka handlowa w krajach rozwijających się, 11. Dylematy polityki handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej