Form of Work
Książki
(65)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(52)
available
(47)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(48)
Czytelnia
(52)
Author
Mruk Henryk
(3)
Armstrong Gary
(2)
Domański Tomasz
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Dutko Maciej
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kotler Philip
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Poznańska Krystyna
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Sławińska Maria
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Abt Stefan
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Adcock Dennis
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barrow Colin
(1)
Bekas Robert
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bryła Paweł
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Diana
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Klepacki Laura
(1)
Klimek Jan
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Koszel Bogdan
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Kraj Kamil
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Langa Bartosz
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(66)
Language
Polish
(66)
Subject
Marketing
(26)
Handel elektroniczny
(22)
Handel
(19)
Marketing elektroniczny
(18)
Przedsiębiorstwo
(11)
Internet
(10)
Marketing strategiczny
(10)
Handel międzynarodowy
(9)
Ceny
(8)
Handel zagraniczny
(7)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing międzynarodowy
(6)
Rynek
(6)
Usługi elektroniczne
(5)
Promocja handlowa
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Handel detaliczny
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Nieruchomości
(3)
Obsługa klienta
(3)
Polska
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Public relations
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sieć handlowa
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Banki
(2)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komputery
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Reklama
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekonomia
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Hotelarstwo
(1)
IKEA
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Inwestycje
(1)
Języki programowania
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing terenowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Subject: time
1989-
(2)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
66 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-60432-24-2
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-415-4
1. Dystrybucja międzynarodowa w koncepcjach i teoriach zarządzania: Miejsce dystrybucji w teorii przedsiębiorstwa; Dystrybucja a strategie konkurencji; Problem dystrybucji w literaturze marketingowej; Podejście logistyczne do zarządzania dystrybucją; 2. Specyfika systemów dystrybucji w eksporcie a orientacja marketingowa: Orientacja marketingowa; Eksport pośredni a eksport bezpośredni; Pośrednicy w obrocie międzynarodowym; Międzynarodowe kanały marketingowe w eksporcie; Międzynarodowe systemy fizycznej dystrybucji w eksporcie bezpośrednim; 3. Zarządzanie dystrybucją w eksporcie w świetle koncepcji marketingowej: Istota marketingowej koncepcji zarządzania dystrybucją; Wpływ marketingowej orientacji w zarządzaniu dystrybucją na poprawę konkurencyjności i rozwoju eksportu; 4. Tendencje zmian w dystrybucji międzynarodowej: Trendy w handlu międzynarodowym; Alternatywne kanały marketingowe; Wpływ Internetu na systemy międzynarodowej dystrybucji produktów; Wielokanałowe systemy dystrybucji; Franchising dystrybucyjny; 5. Międzynarodowe systemy dystrybucji- przykłady: Dystrybucja mebli produkowanych w Polsce na rynki zagraniczne; Dystrybucja międzynarodowa z wykorzystaniem Internetu; Przykłady wielokanałowych systemów dystrybucji w eksporcie; Franchising dystrybucyjny w praktyce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2021-8
1. Morfologia strategii marketingowej przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych- refleksja teoretyczna; 2. Polski eksport i polscy eksporterzy- możliwości i ograniczenia poznania empirycznego; 3. Pomiar i ocena strategii marketingu międzynarodowego- metodyka projektu badawczego; 4. Misja w strategiach rozwoju polskich eksporterów; 5. Strategie wejścia polskich eksporterów na rynki zagraniczne; 6. Strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych; 7. Sfera instrumentalno-czynnościowa strategii marketingowych polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych; 8. Ocena strategii polskich eksporterów na rynkach zagranicznych w świetle badań etnograficznych- studia przypadków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15446-2
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8030-007-1
Zawiera: Wprowadzenie; Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliometryczna; Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych; Nowe kreatory zachowań konsumenckich na rynku dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gamifikacji; Kształtowanie postawy proinnowacyjnej u pracowników - wybrane czynniki organizacyjne i menedżerskie; Problem różnorodności pokoleniowej w organizacji; Kreowanie wartości dla klienta w szpitalu; Rozwój sieci detalicznych na rynku międzynarodowym; Cele pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji; Kontrowersyjny marketing na aptecznym rynku farmaceutycznym w Polsce. Wyzwania i dylematy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-09-4
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys, tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz.1 istota i struktura kanałów dystrybu cji: Dystrybucja jako element marketingu; Kanały dy strybucji; Ch-ka podstawowych typów kanałów dystrybu cji. Cz.2 Pośrednicy w kanałach dystrybucji: Hurtowni cy; Agenci; Detaliści. Cz.3 Dystyrybucja fizyczna i kształotowanie cen w kanałach dystrybucji; Subsystemy dystrybucji fizycznej jako wyznaczniki kosztów funkcjo nowania kanału; Kształtowanie cen w kanałach dystrybu cji. Cz.4 Zarządzanie kanałami dystrybucji: Projektowa nie kanałów dystrybucji; Współdziałanie i konflikty w kanałach dystrybucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1189-2
Wprowadzenie; Cz. 1.: Podstawowe zasady: 1. Zacznijmy od konsumenta; 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym; 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać; 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż; 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising; 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt; 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje; 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe; 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefonicznie); 10. Narzędzia pomocnicze 1.: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych; 11. Narzędzia pomocnicze 2.: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing; Cz. 2.: Praktyka: 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego; 13. Marketing terenowy w praktyce; 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI; 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera; 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy; 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej; 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy; Dodatkowe informacje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7199-480-7
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1540-1
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1.Rynek sztuki a marketing, 2.Rynek sztuki i jego odrębność, 3.Otoczenie podmiotów rynku sztuki, 4.Strategia produktu na rynku sztuki, 5.Strategia dystrybucji na rynku sztuki, 6.Strategia promocji na rynku sztuki, 7.Strategia ceny na rynku sztuki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-77251-708-1
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-3960-5
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1356-5
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-595-9
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 299 s. : tab., rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-208-1518-5
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1787-4
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14634-6
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-921702-2-8
1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw. 2. Etapy strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. 3. Ocena rynków zagranicznych i wybór form wejścia na nie. 4. Charakterystyka form wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne. 5. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2485-0
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again