Form of Work
Książki
(11)
Status
only on-site
(7)
available
(5)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(7)
Author
Bilewicz-Kuźnia Barbara (1971- )
(2)
Święcicka Justyna
(2)
Gerka Vladimír
(1)
Grad Jan
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Kaczmarek Urszula
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Pięta Jan
(1)
Podhájecká Mária
(1)
Reddy Linda A
(1)
Stolińska-Pobralska Nella
(1)
Waloszek Danuta
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
Gry i zabawy
(10)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Czas wolny od pracy
(2)
Fröbel, Friedrich Wilhelm
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Pedagogika zabawy
(2)
Twórczość
(2)
Uczniowie gimnazjów
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Harcerstwo
(1)
Instytucje artystyczne
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kultura
(1)
Młodzież
(1)
Odpoczynek
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Polska
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Wychowanie
(1)
11 results Filter
No cover
Book
In basket
Ja i grupa : trening dla uczniów / Justyna Święcicka. - Warszawa : Difin, 2007. - 113 s. ; 22 cm.
ISBN: 978-83-7251-801-9
Wstęp, I. Integracja, ćwiczenia, II. Umiejętności społeczne, ćwiczenia, III. Twórcze myślenie, ćwiczenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Ja i grupa : trening dla uczniów / Justyna Święcicka. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2010. - 136 s. ; 22 cm.
ISBN: 978-83-7251-801-9
Wstęp, I. Integracja, ćwiczenia, II. Umiejętności społeczne, ćwiczenia, III. Twórcze myślenie, ćwiczenia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-622-7
Prawidłowo funkcjonujące zmysły i kondycja fizyczna podstawą rozwoju aktywności zabawowej i komunikacyjnej dziecka; Sygnały dźwiękonaśladowcze w rozwoju umiejętności komunikacyjnych u dzieci o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach rozwoju; Funkcje sygnałów dźwiękonaśladowczych w procesie porozumiewania się; Poznawczy i symboliczno-komunikacyjny aspekt rozwoju zabaw dziecięcych; Dialog matki z dzieckiem źródłem doznań inspirujących rozwój zabawy symbolicznej; Rozwój funkcji semiotycznej w zabawie dziecka; Obiekt przejściowy i jego funkcja w zabawie; Zabawa symboliczna forma dialogu dziecka z otoczeniem; Możliwości wykorzystania spostrzeżeń związanych z istotą zabaw symbolicznych w terapii i rehabilitacji; Dialogowo-podmiotowy i społeczny aspekt rozwoju zabaw dzieci z deficytami rozwoju; Zabawa i jej wpływ na psychoruchowy rozwój dziecka; Zabawki i zabawy dla dzieci rozwijające zainteresowania i potrzeby poznawania świata i działania; Mały konstruktor; Podróże po literowym świcie; Wkładani geometryczne; Graficzne żarciki i rymowanki; Zabawy dla dzieci nieśmiałych lub mało aktywnych; Zabawa w teatr z łyżki- zabawa dla dzieci, które chcą kreować swój bajkowy świat
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-17958-8
Zawiera: Jak rozwijać umiejętności społeczne dzieci w przyjemny i skuteczny sposób? Przez zabawę! Przedstawiamy książkę, która krok po kroku wyjaśnia, jak nauczyć dzieci w wieku 5–12 lat: zawierania przyjaźni czekania na swoją kolej proszenia o pomoc i oferowania pomocy używania odpowiednich słów kontrolowania swojego zachowania wyrażania emocji Ta książka to prawdziwa „skrzynka narzędziowa” nauczyciela, pedagoga, terapeuty. Zawiera kompletne, rzetelne informacje na temat interwencji przez zabawę rozwijającą umiejętności społeczne dzieci – od wskazówek dotyczących tworzenia grupy po gotowe scenariusze interwencji. Dodatkowym atutem książki jest uwzględnienie specyfiki terapii zabawą skierowanej do dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62329-90-8
1. Gra jako okno do poznania dziecięcego świata; 3. Menedżmnet gier edukacyjnych; 4. Gra w kontekście procesu edukacyjnego; 5. Program edukacyjny Dziecko i świat; 6. Powiązanie diagnozy pedagogicznej z programem edukacyjnym i grą; 7. Rozwiązania praktyczne w zakresie rocznego programu edukacyjnego; 8. Propozycje gier edukacyjnych; 9. Unikalność gry w edukacji przedszkolnej; 10. Kompetencja nauczyciela w dziedzinie gier.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-910051-4-9
Zawiera: 1. Teoretyczne podstawy programu: Koncepcja pedagogiczna Friedricha Froebla; Wizja dziecka; Poglądy na zabawę; Dary; 2. Formy organizacyjne; 3. Cele kształcenia i wychowania; 4. Treści dydaktyczne; 5. Organizacja pracy według programu „Dar zabawy”; 6. Sposoby osiągania celów: Styl pracy nauczyciela; Strategie edukacyjne; 7. Sposoby diagnozy osiągnięć rozwojowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-940123-0-4
Zawiera: 1. Życie Friedricha Wilhelma Augusta Froebla; 2. Koncepcja pedagogiczna Friedricha Froebla; 3. Dary; 4. Formy organizacyjne: Zabawa; Zajęcia dydaktyczne; Twórcze prace ręczne; Praca w ogródku i ogrodzie przedszkolnym; Prace gospodarcze; 5. Przykłady rozwiązań: Wprowadzenie; Propozycje edukacyjnych spotkań w „Porannym kole”; Zabawy badawcze; Wierszyki i wyliczanki; Wierszyki w języku angielskim; Aktywność twórcza; Działania w plenerze; 6. Przykłady planów zajęć w „Porannym kole” i „Aktywności w grupach zabawowo-zadaniowych; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 4 (39)/2003)
1. Egzaminy zewnętrzne w polskim systemie oświaty, 2. Edukacja w Europie - standardy oceniania, 3. Jak badać jakość pracy szkoły?, 4. Istota i modele wychowania w świetle racjonalności adaptacyjnej i emancypacyjnej, 5. Tożsamość jednostki a nabywanie wyobrażeń o rolach społecznych, 6. Wykorzystanie aktywnych metod i technik nauczania we współczesnej dydaktyce, 7. Metoda projektów w edukacji wyższej. Podejmowanie odpowiedzialności za uczenie się, 8. Metody gier dydaktycznych a techniki darmowe, 9. Warunki skuteczności kar w wychowaniu, 10. Wybrane typologie postaw rodzicielskich na przykładzie zachowań bohaterów baśni, 11. Terapeutyczna funkcja książki w pedagogice specjalnej, 12. W poszukiwaniu złotego środka...Próby realizacji wychowania przez sztukę w galeriach sztuki współczesnej, 13. Działalność państwa w zakresie opieki nad dzieckiem opuszczonym w międzywojennej Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 449)
ISBN: 83-7271-397-9
1. Historyczno- epistemologiczne podstawy pedagogiki przedszkolnej; 2. Metodologiczne problemy pedagogiki przedszkolnej; 3. Wybrane teorie człowieka jako podstawa pedagogiki i edukacji w dzieciństwie; 4. Cele w edukacji dzieci- pojecie, rodzaje, źródła; 5. Zabawa jako problem pedagogiczny; 6. Zadaniowa strategia w edukacji; 7. Dzieciństwo zapomniane i niczyje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86990-82-1
1. Zjawisko czasu wolnego, 2. Znaczenie zdrowotne odpoczynku, 3. Znaczenie wychowawcze, zdrowotne i kulturotwórcze zabawy, 4. Znaczenie wychowawcze, zdrowotne i kulturotwórcze pracy nad sobą jako funkcji czasu wolnego, 5. Historia problematyki czasu wolnego, 6. Współczesne formy spędzania wolnego czasu najczęściej praktykowane, 7. Korzystanie z instytucji kulturalnych jako współczesna forma pożytecznego zagospodarowania wolnego czasu, 8. Formy spędzania wolnego czasu o ograniczonej popularności, 9. Przejawy niewłaściwego spędzania czasu wolnego, 10. Pedagogika i jej metody badawcze, 11. Wychowanie do wczasów, 12. Rola środowisk wychowawczych w procesie wychowania i socjalizacji w czasie wolnym, 13. Harcerskie wzory spędzania wolnego czasu, 14. Edukacja permanentna i elementy andragogiki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-232-1471-9
1. Kultura - uczestnictwo w kulturze - upowszechnianie kultury (rozumienie pojęć). 2. Uczestnictwo w kulturze artystycznej społeczeństwa polskiego i jego uwarunkowania. 3. Animacja społeczno-kulturalna. 4. Organizacja i zarządzanie instytucjami kultury. 5. Polska rzeczywistość kulturowa po 1989 roku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 0 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 0 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again