Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Adamiec Sabina
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Kuszlin W.I
(1)
Marczak Mariusz
(1)
Małgorzata Pietrzyk
(1)
Nový František
(1)
Nowakowski Krzysztof
(1)
Otakar Bokuvka
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rosak Przemysław
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-2/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Postindustrialność a innowacje i wiedza; Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku, a zarządzanie wiedzą; Innowacje jako element budowania gospodarki opartej na wiedzy w aspekcie założeń strategii lizbońskiej; Konkurencyjność a efektywny rozwój i współdziałanie systemów gospodarczych; Kryteria ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie; Wielowymiarowe traktowanie strategii jakości przedsiębiorstw a strategiczna karta wyników (balanced scoreboard); Zasoby i wiedza w organizacji a korupcja; Kultura organizacyjna niematerialnym zasobem organizacji; Ocena otoczenia placówki medycznej w oparciu o metodę PEST; Jakość usług determinantem relacji klient (pacjent) - pracownik stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług; Znaczenie systemu HAACP w gastronomii hotelowej; Zastosowanie kart kontrolnych Shewharta w sterowaniu procesem produkcji mąki młynowej w cementowni; Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej; Nowe metody pomiarowe w systemie zarządzania jakością odlewni żeliwa; Ocena efektywności eksploatacji linii formowania pod wysokimi naciskami; Zastosowanie metody PAMCO do oceny wykorzystania nagrzewnicy potokowej; Ocena efektywności procesów logistycznych w firmie spedycyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej