Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(93)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(93)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(75)
dostępne
(59)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(75)
Autor
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(3)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(3)
Kraska Marcin
(3)
Szpringer Włodzimierz
(3)
Borcuch Artur
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(2)
Grabowski Michał
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Sala Paweł
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baszkowski Adam
(1)
Bekas Robert
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Butkiewicz Marcin
(1)
Castells Manuel
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cmok Jarosław
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czul Karolina
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Doyle Peter
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Włodzimierz
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gerus Ewa
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gosztyła Małgorzata
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kaszubski Remigiusz (1970-2012)
(1)
Kenan Kevin
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(91)
Niemcy
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(93)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Doradcy podatkowi
(1)
Prawnicy
(1)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(45)
Handel elektroniczny
(41)
Internet
(28)
Usługi elektroniczne
(19)
Społeczeństwo informacyjne
(15)
Przedsiębiorstwo
(12)
Banki
(11)
Bankowość elektroniczna
(10)
Marketing elektroniczny
(10)
Podpis elektroniczny
(10)
Marketing cyfrowy
(7)
Pieniądz elektroniczny
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Systemy informatyczne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Banki internetowe
(5)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Handel
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Administracja
(4)
Baza danych
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Prawo autorskie
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Ekonomika
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Gospodarka
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kredyt
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Prawo nowych technologii
(3)
Programy komputerowe
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Umowa elektroniczna
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Analiza ekonomiczna
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
Dane osobowe
(2)
Decyzje
(2)
E-konsumenci
(2)
E-sądy
(2)
Elektroniczna wymiana danych
(2)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(2)
Elektroniczne zamówienia publiczne
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Jednolity plik kontrolny
(2)
Kapitał
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputeryzacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Księgi wieczyste
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Model biznesowy
(2)
Nadzór finansowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Platforma internetowa
(2)
Polska
(2)
Poradnictwo
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo bankowe
(2)
Prawo telekomunikacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Płatności elektroniczne
(2)
Reklama internetowa
(2)
Telemedycyna
(2)
Usługi
(2)
Usługi finansowe
(2)
Usługi płatnicze
(2)
Znaki towarowe
(2)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Apartheid
(1)
Bank centralny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Big data
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blog
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Copywriting
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Izrael
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Palestyna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(8)
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Zarządzanie i marketing
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Gospodarka informacyjna. 2. Wycena informacji. 3. Różnicowanie informacji. 4. Zarządzanie prawami autorskimi. 5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia". 6. Zarządzanie efektem "zamknięcia". 7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne. 8. Kooperacja i kompatybilność. 9. Wojna standardów. 10. Polityka informacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński)
1. Rynek elektorniczny w działalności gospodarczej, 2. Kierunki rozwoju rozwiązań e-biznesowych w świetle światowej literatury, 3. Symulacja strategii rozwoju e-biznesu, 4. Metody oceny efektywności procesu transformacji e-biznesowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz; Łódź : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2002. - 374 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Ba riery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 120 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1.Wpływ technologii na gospodarkę: Od epoki rolniczej do epoki opartej na technologii; Procesy ekonomiczne- między ekonomią tradycyjną a ekonomią Internetu; Technologie informacyjno-komunikacyjne a rozwój gospodarczy krajów rozwijających się; 2. Rozwój technologiczny i jego wpływ na społeczeństwo: Procesy społeczne- wpływ technologii na społeczeństwo; Aspekty technologiczne- stan obecny i kierunki rozwoju; 3. Wpływ technologii na codzienne życie: Inteligentne domu; Społeczeństwo Internetu- bieżące problemy i wyzwania dla przyszłości; Wykluczenie cyfrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wybrane problemy procesów globalizacyjnych, 2.E-biznes w przedsiębiorstwie, 3.Handel elektroniczny, 4.Przedsiębiorstwo działalności e-biznesowej, 5.Wybrane aspekty prawne e-biznesu, 6.Internetowa infrastruktura e-biznesu, 7.E-biznes w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2. Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3. Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Pojęcie przedsiębiorstw wirtualnych; 2. Rozwój modeli e-biznesu; 3. Koncepcja WEB 2.0 jako nowego etapy rozwoju Internetu; 4. Łańcuch tworzenia wartości oraz migracji wartości; 5. Otoczenie regulacyjne e-biznesu; 6. Ryzyko prawne w sferze prawa konkurencji (dopuszczalność współpracy na rynku technologii ICT); 7. Software, bazy danych, kontent (wpływ regulacji na modele e-biznesu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 954)
1. Technologie informatyczne w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej instytucji finansowych, 2. Wspomaganie informatyczne zarządzania instytucjami finansowymi, 3. Elektroniczne kanały dystrybucji usług finansowych, 4. Nowe tendencje zastosowań technologii informatycznych w instytucjach finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Idea nowego przedsiębiorstwa, 2. Zarys koncepcji systemów e-biznesu, 3. Analiza potrzeb informacyjnych i wybór obszarów zastosowania systemów e-biznesu, 4. Miejsce przepływu pracy w systemach e-biznesu, 5. Technologia informatyczna w e-biznesie, 6. Determinanty i bariery sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu, 7. Realizacja systemów e-biznesu, 8. Bezpieczeństwo w systemach e-biznesu, 9. Efektywność systemów informatycznych e-biznesu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa szansa czy nowe wyzwanie: "Nowa gospodarka" i stare problemy. Perspektywy szybkiego wzrostu w krajach posocjalistycznej transformacji; Czy tradycyjna ekonomia pozwala zrozumieć "nową gospodarkę"?; "Nowa gospodarka" jako interakcja techniki, gospodarki i społeczeństwa; Ludzie w sieci. Czy Internet zmienia nasz światopogląd?. 2. Nowy-stary biznes: Przedsiębiorczość intelektualna a trwały rozwój gospodarczy europejskich krajów posocjalistycznych; Technologia Informacyjna jako czynnik wspomagający proces globalizacji - studium na przykładzie polskiej transformacji; Przedsiębiorczy wobec e-biznesu. Szanse i zagrożenia dla polskiej e-gospodarki; Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej. Kontynuacja i zmiana; Globalizacja, rozwój technologiczny i działanie termitów fiskalnych. 3. E-biznes. Podejście sektorowe: Handel elektroniczny jako czynnik rozwoju: perspektywy, wyzwania, ograniczenia; E-finanse a makro-, mezuzo- i mikroekonomia. Wstęp do analizy kosztów i korzyści; Bankowość elektroniczna - implikacje dla rozwoju sektora bankowego w Polsce; "Nowa gospodarka" techniki informatyczne czynnikiem zmian polskiego transportu. 4. E-biznes. Podejście regionalne: Strukturalne i regionalne implikacje "nowej gospodarki" w krajach transformacji (na przykładzie Węgier); Upowszechnianie technologii handlu elektronicznego w Rosji. 5. Światowe doświadczenia i wnioski dla regionalnej polityki gospodarczej: Technologie informatyczne a wzrost gospodarczy: analiza porównawcza; Związek polityki gospodarczej ze wzrostem: wyniki analizy porównawczej; Technologie informatyczne jako motor rozwoju handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz.A: Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2005 roku. Cz.B: Analiza rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce.Cz.C:Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Tradycyjna i elektroniczna gospodarka; 3. B2B - istota i przykłady; 4. Rynek elektroniczny; 5. B2C - istota i przykłady; 6. Intranet - istota i przykłady; 7. Bezpieczeństwo e-transakcji; 8. Płatności elektroniczne; R.9 e-bankowość; 10. e-marketing; 11. Ekonomiczne aspekty Internetu; 12. Infrastruktura sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Część A: Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2004 roku. Część B: Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce. B1. Społeczeństwo informacyjne. B2. E-biznes. B3. E-administracja. Część C: Baza rozwoju gospodarki. C1. Infrastruktura, technologia, bezpieczeństwo. C2. E-usługi. C3.Standardy. C4. Prawo. C5. Inicjatywy. C6. kalendarium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / edytor Leonard Bolc ; T.20)
1. Przedmiot inżynierii oprogramowania, 2. Faza strategiczna, 3. Faza określania wymagań, 4. Faza analizy, 5. Faza projektowania, 6. Projektowanie aplikacji internetowych, 7. Systemy klasy B2B i B2C, 8. Faza implementacji, 9. Instalacja i konserwacja oprogramowania. Narzędzia CASE, 10. Weryfikacja i atestowanie oprogramowania, 11. Jakość oprogramowania, 12. Miary oprogramowania, 13. Zarządzanie przedsięwzięciem programistycznym (1), 14. Zarządzanie przedsięwzięciem programistycznym (2), 15. Zarządzanie konfiguracją i wersjami oprogramowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej