Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizja
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej