Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Sankowska Anna
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Etyka biznesu
(3)
Zarządzanie
(2)
Decyzje
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zaufanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zaufania: Definicja zaufania; Źródła zaufania; Typologia zaufania; Zaufanie a moralność; Ekonomia zaufania- dlaczego zaufanie jest potrzebne organizacji?; Zaufanie w koncepcji kapitału intelektualnego; 2. Zarządzanie przez zaufanie w przedsiębiorstwie: Wytyczne do budowy zaufania; Rola lidera w zarządzaniu zachowaniem; Budowanie zaufania w zespole; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie wiedzą; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie w kryzysie; System odporności przedsiębiorstwa na defraudację i korupcję; 3. Zaufanie w otoczeniu przedsiębiorstwa: Strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi; Zarządzanie lojalnością; Zarządzanie reputację; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa; 4. Zastosowanie metodologii zarządzania zaufaniem: Diagnoza stanu zarządzania zaufaniem w polskich przedsiębiorstwach; Zespoły wirtualne; Przetargi online; E-commerce; Wirtualne walne zgromadzenie; Zarządzanie zaufaniem w organizacjach- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza konsultingu, 2. Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością, 3. Kodeks działania konsultanta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej