Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(8)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(42)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(42)
Autor
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Kukuła Karol (1948- )
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Walkosz Anna
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Broda-Wysocki Piotr (1970- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cooter Robert
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gaspars Helena
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glapiński Adam
(1)
Glapiński Adam (1950- )
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Guzik Bogusław (1946-2009)
(1)
Herbstem Jan
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Kokocińska Małgorzata
(1)
Kolny Beata
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Korzeniak Grażyna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kukulak-Dolata Iwon
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kupidura Tomasz
(1)
Lackowska Marta (1981- )
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Meredyk Kazimierz
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mielczarek Adam
(1)
Munce Howard
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowk Marta
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piłatowska Mariola
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Pułaska-Turyna Beata
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Richert-Kaźmierska Anita
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachak Stanisław (1929- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Sułek Mirosław (1952- )
(1)
Swianiewicz Paweł (1961- )
(1)
Symela Krzysztof
(1)
Szmyd Katarzyna
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sztanderska Urszula
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(69)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(70)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(14)
Badania marketingowe
(13)
Marketing
(12)
Ekonomia
(9)
Badania operacyjne
(8)
Decyzje
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Produkcja
(7)
Badania rynku
(6)
Gry kierownicze
(6)
Transport
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Nauki ekonomiczne
(5)
Polityka regionalna
(5)
Badania naukowe
(4)
Metodologia
(4)
Obsługa klienta
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Turystyka
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Ekonometria
(3)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci
(3)
Miasta
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Rynek pracy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Socjologia
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Gospodarka
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Plan marketingowy
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wiedza
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analiza rynku
(1)
Architekci
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Demografia
(1)
Demokracja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(8)
1901-2000
(4)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Małopolska
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(24)
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(13)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(51)
Zarządzanie i marketing
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Nauka i badania
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Matematyka
(6)
Transport i logistyka
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Gospodarka z przyległościami, 2.Teoria ekonomii, 3.Problem badawczy, 4.Piramida hipotez, 5.Weryfikacja hipotez, 6.Zastosowanie teorii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.między matematyka a poezją, 2.Ekonomia dedukacyjna i epmiryczna. Dwie filozofie i dwa programy badawcze, 3.Zagadnienie metody i programu badawczego historii myśli ekonomicznej, 4.Obiektywistyczna historia ekonomii. Cz.II Myśl ekonomiczna i rozwój. Historia paradygmatów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Charakterystyka niestacjonarnych procesów ekonomicznych, 2.Identyfikacja niestacjonarnych procesów ekonomicznych, 3.Modelowanie zależności między niestacjonarnymi procesami ekonomicznymi - podejście teoretyczne, 4.Skutki błędnej identyfikacji procesów niestacjonarnych w średniej dla własności moedelu ekonometrycznego - analiza symulacyjna, 5.Skutki błędnej identyfikacji procesów niestacjonarnych w wariancji dla własności modelu ekonometrycznego - analiza symulacyjna, 6.Alternatywne podejścia do modelowania zależności między procesami niestacjonarnymi - analiza empiryczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wielowartościowa przestrzeń probabilistyczna; R.2 Wielowartościowość w rozkładach prawdopodobieństw; R.3 Regresja Wielowartościowa; R.4 Wielowartościowe dominacje stochastyczne; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do metodologii nauk ekonomicznych / Stanisław Stachak. - Warszawa : "Książka i Wiedza", cop. 1997. - 315, [1] s. : tab. ; 22 cm.
R.1 Ch-ka nauk ekonomicznych: Pojecie nauki i metodologii nauk; Gł. procesy tworzenia wiedzy; Istotne cechy wiedzy naukowej; Twórczy aspekt nauk ekonomicznych; Cechy potocznej wiedzy ekonomicznej; Geneza i rozwój nauk ekonomicznych; Nauki ekonomiczne wśród innych nauk; Typy utworów naukowych i pokrewnych; Funkcje społeczne wiedzy ekonomicznej. R.2 Przedmiot i treść badań ekonomicznych: Przedmiot badań ekonomicznych; Aspektywność badań ekonomicznych; Relacje w badaniach ekonomicznych; Relacje między przyczynami a skutkami; Zasady klasyfikowania rzeczy i zjawisk; Podstawowe pojęcia i zasady metrologii; Skale pomiarowe w naukach ekonomicznych. R.3 Wstępne czynności badań ekonomicznych: Przygotowanie badań naukowych; Studium literatury tematu badań; Opracowanie literatury tematu badań; Pytania w badaniach naukowych; Problemy badań ekonomicznych; Kwalifikowanie problemów ekonomicznych; Założenia problemów ekonomicznych; Hipotezy w badaniach ekonomicznych. R.4 Metody gromadzenia wiedzy faktualnej: Pojecie metod badawczych; Statystyczne metody badań; Metody doboru prób do badań; Metody obserwacji faktów; Metody eksperymentów; Metody dokumentacyjne; Metody kwestionariuszowe; Prowadzenie wywiadów; Metody testowania. R.5 Metody przetwarzania wiedzy faktualnej: Metody rozumowań dedukcyjnych; Metody rozumowań niepewnych; Metody logiki eliminacyjnej; Błędy w rozumowaniach naukowych; Strategie badań ekonomicznych; Metody analiz i porównań; Metody projektowania; Metody twórczego myślenia. R.6 Składniki tekstów ekonomicznych: Tworzenie terminów ekonomicznych; Definicje terminów ekonomicznych; Metody i błędy definiowania; Zdania jako składniki tekstów; Rodzaje twierdzeń ekonomicznych; Prawa i generalizacje ekonomiczne; Modele w naukach ekonomicznych; Metodyczne wyjaśnianie faktów; Wyjaśnianie faktów ekonomicznych. R.7 Formowanie i sprawdzanie tekstów: Metody systematyzowania tekstów; Grupowanie tekstów ekonomicznych; Styl pisarstwa naukowego; Recenzowanie utworów naukowych; Dyskutowanie zagadnień naukowych. R.8 Błędne wypowiedzi w tekstach ekonomicznych: Typy i źródła błędów redakcyjnych; Nieadekwatne wypowiedzi ekonomiczne; Wieloznaczne wypowiedzi ekonomiczne; Pleonazmy w tekstach ekonomicznych; Niepełne wypowiedzi ekonomiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonometria i badania operacyjne : zagadnienia podstawowe / red. nauk. Bogusław Guzik. - Wyd. 2 popr. iuzupeł. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1999. - 315 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 50)
Ekonometryczne podejście do modelowania i prognozowania zjawisk gospodarczych; Wyznaczanie modeli liniowych klasyczna metodą najmniejszych kwadratów Weryfikacja modelu liniowego wyznaczonego klasyczną mnk; Wyznaczanie i weryfikacja modeli nieliniowych cz. 1 Modele liniowe względem parametrów; Wyznaczanie i weryfikacja modeli nieliniowych cz. 2 Modele linearyzowane przez logarytmowanie; Ekonometryczne modelowanie sezonowości; Badania operacyjne; Formułowanie zadań decyzyjnych; Metoda geometryczna; Metoda simpleks; Dualność; Zagadnienia transportowe; Zagadnienia sprowadzalne do ZZT; Optymalizacja wielocalowa; programowanie w warunkach niepewności; Programowanie w warunkach ryzyka; Analiza czasowa przedsięwzięć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Задачи исследования рынка в информационной системе и в системе принятия решений в организации: Что такое “исследование рынка”? Задачи исследования рынка; Этапы процесса исследования рынка. 2. Формулирование проблемы и выбор дизайна исследования: Формулирование и оценка проблемы исследования рынка; Выбор дизайна исследования. 3. Источники инфтрмации и иетоды сбора данных: Вторичное исследование; Службы стандартизованной рыночной информации; Методы сбора данных при первичном исследовании. 4.Операционализация и измерение исследуемых качеств: Операциональное определение и измерение; Виды шкал; Надежность и валидность измерений; Измерение установок. 5. Отбор единиц наблюдения и проведение: Основы и базовые понятия частичного сбора данных; Методы отбора, основанные не на принципе случайности; Методы отбора, основанные на «принципе случайности»; Проведение и контроль первичного сбора данных. 6.Подготовка к оценке дaнных: Отбор не поддающихся обработке анкет; Редактирование анкет; Кодирование; Ввод и проверка данных; Добавление новых переменных; Оценка (взвешивание); Матрица данных. 7. Анализ данных: Обзор методов анализа данных; Однофакторный анализ данных; Двух- и многофакторный анализ взаимосвязей. 8.Составление отчета об исследовании и презентация результатов: Статистические таблицы; Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Główne mierniki wzrostu i ich powiązania z nakładami pracy i kapitału, 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne i ich związki z innowacyjnością gospodarek, 3. Związki bezrobocia i inflacji, 4. Tendencje rozwoju światowego handlu na tle ewolucji koncepcji teoretycznych, 5. Tendencje koniunktury w Polsce i w wybranych ugrupowaniach gospodarczych w świetle jakościowych wskaźników koniunktury, 6. Standardy empiryczne i realne zróznicowania wskaźników finansów publicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wzrost gospodarczy w krajach OECD; Analiza na poziomie makroekonomicznym: rola polityki ekonomicznej i innych czynników strukturalnych; Analiza na poziomie btanży: dynamika rynku a produktywność; Analiza na poziomie firmy: produktywność i uwarunkowania polityki;Ttechnologie informatyczne; Makroekonomiczne wskaźniki wzrostu gospodarczego; Model wzrostu uwzględniający oddziaływanie polityki ekonomicznej i uwarunkowania instytucjonalne; Metodologiczne aspekty analizy. empirycznej dotyczącej całkowitej produktywności czynników produkcji na poziomie branży; Dane z poziomu firm - aspekty metodologiczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Specyfika problemów decyzyjnych obarczonych niepewnością: 1.1. Wprowadzenie; 1.2. Istotne pojęcia; 1.2.1. Niepewność a ryzyko; 1.2.2. Prawdopodobieństwo; 1.3. Opis problemu decyzyjnego; 1.3.1. Gry z naturą i gry z drugim graczem; 1.3.2. Macierz wypłat i planowanie scenariuszowe; 1.3.3. Strategie czyste i mieszane; 1.3.4. Decyzje realizowane jedno- i wielokrotnie; 1.3.5. Problemy jedno- i wielokryterialne; 1.3.6. Nastawienie dycydenta do problemu decyzyjnego; 1.3.7. Indywidualne i grupowe podejmowanie decyzji; 1.4. Przyjęte założenia i zakres tematyczny pracy. Rozdział 2. Jednokryterialne podejmowanie decyzji ekonomicznych: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Przegląd i ocena istniejących jednokryterialnych reguł decyzyjnych; 2.2.1. Klasyczne reguły decyzyjne; 2.2.2. Pozostałe reguły decyzyjne; 2.3. Asymetryczne rozkłady wypłat; 2.3.1. Reguła H+B; 2.3.2. Reguła APO; Reguła SAPO; 2.3.4. Konkluzje; 2.4. „Personalizacja” natury i „problem pojedynczego zdarzenia”; 2.4.1. Reguła SF+AS(p); Reguła SF+AS(m); 2.4.3. Konkluzje; 2.5. Wrażliwość rankingów na strukturę macierzy wypłat; 2.5.1. Reguła CMJ; 2.5.2. Hybrydy uwzględniające regułę CMJ i współczynnik pesymizmu; 2.5.3. Hybrydy uwzględniające normalizację wypłat i współczynnik pesymizmu; 2.5.4. Hybrydy uwzględniające punkty referencyjne i współczynnik pesymizmu; 2.5.5. Konkluzje; 2.6. Zróżnicowane rozstępy wypłat i zerowe wartości ekstremalne; 2.7. Użyteczność; 2.8. Podsumowanie. Rozdział 3. Wielokryterialne podejmowanie decyzji ekonomicznych: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Przegląd i ocena istniejących wielokryterialnych reguł decyzyjnych; 3.3. Modele jedno- i dwuetapowe a zależne i niezależne macierze wypłat; 3.3.1. Reguła SAPO(CS); 3.3.2. Reguła SAPO(SC); 3.3.3. Reguła MM(SF+AS)/1; 3.3.4. Reguła MM(SF+AS)/2(CS); 3.4. Podsumowanie. Rozdział 4. Zastosowania ekonomiczne proponowanych reguł decyzyjnych: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Ocena efektywności projektów innowacyjnych na podstawie wskaźnika Omega(H+B); 4.3. Ocena rentowności projektów innowacyjnych na podstawie wskaźnika NPV (H+B); 4.4. Optymalizacja wielkości zamówienia produktów innowacyjnych; 4.5. Optymalizacja składu portfela papierów wartościowych; 4.6. Optymalizacja czasowo-zasobowa przedsięwzięć przy wielotrybowości czynności; 4.7. Dwukryterialna ocena projektów inwestycyjnych; 4.8. Podsumowanie. Zakończenie. Wykaz skrótów. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Decision making under uncertainty – scenario planning, decision rules and selected economic applicayions (Summary).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2. Rozwój demograficzny, 3. Czynniki kulturowe, 4. Podaż i korzystanie z produktów i usług, 5. Konsumeryzm i polityka wobec konsumenta. Cz.II Procesy podstawowe : 6. Spostrzeganie i kategoryzacja pojęciowa, 7. Struktura znaczenia a wartość, 8. Motywacja a zachowanie kosumenta, 9. Postawy i emocje, 10. Procesy uczenia się, 11. Procesy podejmowania decyzji, 12. Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13. Rodzina a produkcja gospodarstwa domowego, 14. Grupy odniesienia, 15. Innowacje, 16. Styl życia i konsumpcja czasu, 17. Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18. Robienie zakupów, 19. Zachowanie finansowe, 20. Grupy wiekowe i etniczne konsumentów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21. Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22. Konsumpcja a środowisko, 23. Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24. Segmentacja rynku i różnicowanie produktów, 25. Badania nad zachowaniem konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 226, [2] s. : rys., tab., wykresy, wzory ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 2.3. Analiza ABC/XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta 2.4. Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia danych 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 4.3. Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 6.3. Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 7.4. Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 8.2. Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej; Słownik pojęć; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nauka, podział nauk, praca naukowa, 2. Nauki społeczne, 3. Stosunki międzynarodwe i nauka o stosunkach międzynarodowych, 4. Rankingi i ratingi w badaniu stosunków międzynarodowych, 5. Modelowanie i pomiar w badanich stosunków międzynarodowych, 6. Metody i modele ideowe (heurystyczne) oraz quasioperacyjne, 7. Metody i modele operacyjne, 8. Zastosowanie syntetycznych miar potęgi w analizach strategicznych, 9. Prognozowanie na podstawie modeli. Symulacja i scenariusze, 10. Podejście i metody systemowe, 11. Metody socjopsychologiczne, 12. Etyczne aspekty badań stosunków międzynarodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców 1.1. Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” 1.2. Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców 1.3. Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców 2. Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe 2.1. Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie 2.2. Ewolucja roli ojca 2.3. Nowe wzorce męskości i ojcostwa? 2.4. Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie 3. Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów 3.1. Istota i formy indywidualizacji produktów 3.2. Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów 3.3. Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 3.4. Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 4.1. Podstawy teoretyczne konsumpcji etycznej 4.2. Obszary konsumpcji etycznej 4.3. Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów 4.4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 5. Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Wprowadzenie 5.1. Innowacje a rynek produktów spożywczych 5.2. Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczych – wyniki badań 6. Consumerism in Poland – a fact or a myth? 6.1. Consumerism – theoretical foundations 6.2. Research methods 6.3. Research findings 6.3.1. Households’ shopping in Poland 6.3.2. Goods possessed by households 6.3.3. Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment 6.3.4. Wastage – throwing away, frequent replacement of products 7. Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.1. Postawy baby boomers, X, Y, Z 7.2. Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce 7.3. Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.4. Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń 8. Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora 8.1. Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji 8.2. Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych 8.3. Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów 9. Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych 9.1. Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu 9.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego 10. Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers 10.1. Ethical activities of transport companies 10.2. Methodology 10.3. Results of own research 11. Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego 11.1. Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.2. Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.3. Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych 12. Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services 12.1. Consumer on the market of aesthetic medicine services 12.2. Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services 12.3. Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results 13. Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności 13.1. Metodologia 13.2. Analiza wyników 14. Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 14.1. Źródła informacji i metody badań 14.2. Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 14.3. Metodyka badań ekonometrycznych 14.4. Wybrane wyniki badań 15. Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce 15.1. Geneza cyfryzacji w usługach medycznych 15.2. Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura 15.3. Istota projektu e-zdrowie 15.4. Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia 15.5. Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia 16. Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów 16.1. Identyfikacja zagrożeń 16.2. Założenia badań własnych i charakterystyka próby 16.3. Wyniki badań 17. Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy 17.1. Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat 17.2. Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk)
1.O projekcie, cel, zadania, rezultaty; 2. Relacje standardów kompetencji zawodowych z ramami kwalifikacji oraz kompetencjami kluczowymi poszukiwanymi przez pracodawców; 3. Model standardu i schemat opracowania opisów standardów kompetencji zawodowych; 4. Metodologia opracowania standardów kompetencji zawodowych; 5. Konferencja "Standardy kompetencji zawodowych instrumentem aktywizacji rynku pracy"; 6. Praktyczne wskazówki wykorzystania opisów standardów kompetencji zawodowych; 7. Jak posługiwać się bazą danych standardów kompetencji zawodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej