Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Dietl Jerzy (1927-2021)
(2)
Sapijaszka Zofia
(2)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bąkowski Wojciech
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kramer Teodor
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Ratajczak Marek
(1)
Rocki Marek
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sobków Czesław
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Ziejewski Tadeusz
(1)
Łapińska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Edukacja ekonomiczna
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Edukacja
(1)
Ekonomiści
(1)
Etyka biznesu
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Rynek pracy
(1)
Spożycie
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom VI)
Słowo wstępne; Rola uczelni niepaństwowych w kształtowaniu modelu kształcenia ekonomistów; Olimpiada i konkursy młodzieżowe w procesie edukacji ekonomicznej; Dyle maty rozwoju edukacji ekonomicznej w Polsce; Stan i rozwój kształcenia menedżerów w Polsce pod koniec lat 90-tych; Niepubliczne uczelnie ekonomiczne w Polsce -bariery i perspektywy wzrostu; Nieustające samokształcenie jako warunek przydatności ekonomisty w działalności gospodarczej; Społeczne i intelektualne podstawy kształcenia ekonomistów; Przedsiębiorstwo jako element systemu edukacyjnego współczesnego społeczeństwa; Humanistyczne aspekty w kształceniu ekonomistów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rygory naukowości a przydatność praktyczna wiedzy: odwieczny dylemat kształcenia menedżerów dziś; 2. Zmiany w otoczeniu wyższego szkolnictwa ekonomicznego w Polsce; 3. Edukacja menedżerów w Polsce: więcej heurystyki i jakości; 4. Kilka przyczyn niedostatecznego poziomu kształcenia w niektórych niepublicznych szkołach wyższych w Polsce; 5. Studia ekonomiczne jako przygotowanie do kariery zawodowej; 6. Przygotowanieabsolwentów szkół wyższych do prowadzenia własnej działalności gospodarczej; 7. Uniwersytet Łódzki dla pracodawców- doświadczenia uczelni we wdrażaniu trzeciej misji w sferze edukacji ekonomicznej; 8. Problematyka zarządzania wiekiem w edukacji menedżerskiej; 9. Kompetencje absolwentów szkół wyższych a oczekiwania zmieniającego się rynku pracy; 10. System kształcenia w zawodach ekonomicznych a potrzebny regionalnego rynku pracy; 11. Akademickie Mazowsze i oczekiwania pracodawców. Próba konfrontacji; 12. Oczekiwania biznesu względem studiów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształtowanie odpowiedzialności społecznej poprzez studia: Społeczeństwo mądrości; Korzyści indywidualne i korzyści wspólne z edukacji - pewniki i znaki zapytania; Non (nisi) scholae, sed vitae discimus - Ku odpowiedzialnemu nauczaniu organizacji i zarządzania; Konkurencja szkolnictwa wyższego i jej wpływ na kształtowanie oferty edukacyjnej; Wprowadzenie do komunikatów; Wpływ działalności uczelni na kształtowanie społeczne odpowiedzialnych postaw wśród absolwentów; Możliwości i ograniczania kształtowania odpowiedzialności społecznej i postaw obywatelskich studentów; Kształtowanie postaw etycznych w procesie kształcenia na kierunkach biznesowych w Polsce; Postawy społeczeństwa internetowego; Teoria i praktyka społecznej i ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorcy w programach nauczania i dodatkowych formach aktywizacji studentów. Rozwijanie umiejętności i kształtowanie postaw poprzez studia kierunków ekonomicznych: Organizacja i programowanie studiów ekonomicznych; Wartości dodane przez uczelnie w procesie kształcenia poza programem studiów; Wprowadzenie do komunikatów; Kształtowanie postaw przedsiębiorczych na studiach ekonomicznych; Kompetencje absolwentów uczelni ekonomicznej. Przykład SGH; Postawy absolwentów wobec wykształcenia i pracy zawodowej; System kształtowania jakości kształcenia w AE w Poznaniu; Studia ekonomiczne z perspektywy absolwenta, menedżera i profesora; Kreatywność w edukacji na poziomie wyższym; Uczelnia obywateli. Kształtowanie postaw obywatelskich w środowisku WSZiB w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej