Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Author
Błażewicz Grzegorz
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
E-mail marketing
(2)
Aplikacje internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Okładki czasopism
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Reklama
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data / Grzegorz Błażewicz. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 181 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(E-marketing)
ISBN: 978-83-01-18741-5
Filozofia marketing automation; Część I. Nowe pojęcia: 1. Znaczenie rewolucji Big Data; 2. Nowy konsument; 3. Nowy marketer; 4. Nowy sprzedawca. Część 2. Marketing automation i big data redefiniują marketing, jaki znamy: 1. Klasyczne 4P; 2. Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation; 3. Wyciek leadów; 4. Rola edukacji w procesie zakupowym; 5. Content marketing z marketing automation; 6. Nowe podejście do e-mail marketingu; 7. Programy lojalnościowe; 8. Kanał mobile. Część 3. Porady praktyczne: 1. Tworzenie buyer persona; 2. Monitoring kontaktów i zarządzanie nimi przez CRM; 3. Pozyskiwanie leadów; 4. E-mail marketing; 5. Lead nurturing; 6. Website marketing; 7. Personalizacja stron www; 8. Srzedaż; 9. Retencja; 10. Social media; 11. Mobile; 12. Analityka marketing; 13. Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-82-6
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again