Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Attwood Tony (1952- )
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Laerum Sabine
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dziecko trudne
(2)
Autyzm
(1)
COVID-19
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Edukacja domowa
(1)
Epidemie
(1)
Psychoterapia
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zespół ADHD
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mali grubianie potrzebują granic. Skuteczne poskramianie wybuchów złości. Nieszkodliwa zabawa pistoletami dla dzieci. Opanowanie w fazach przeklinania. Mocne strony nieśmiałych dzieci. Łagodne radzenie sobie z zahamowaniami w mówieniu. Problemy z wymawianiem niektórych liter i ich przezwyciężanie w zabawie. Jak dzieci radzą sobie z przykrymi uczuciami. Wyimaginowanie przyjaciele jako pomocnicy w rozwoju. Małe złodziejaszki nie są kryminalistami. Mali oszuści mają dobre zamiary. Nie wszystkie wiercipięty mają od razu ADHD. Wreszcie suche noce. Czerwona kartka dla koszmarów. Nie boimy się zrywania w nocy ze snu z krzykiem. Łagodne pożegnanie z ukochanym smoczkiem. Zabawy w lekarza dodają pewności siebie. Piętnaście wskazówek, jak z przyjemnością korzystać z telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Obraz kliniczny i diagnoza: Kliniczny obraz zaburzeń zachowania; Zaburzenia zachowania a zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD); Schematy poznawcze osób z ADHD a kształtowanie się zaburzeń zachowania; Bullying- zastraszanie i przemoc szkolna; Systemowa pomoc dziecku z zaburzeniami zachowania; Diagnoza zaburzeń zachowania; 2. Leczenie: Kompleksowe leczenie zaburzeń zachowania; Modele poznawczo-behawioralne zaburzeń zachowania i agresji. Programy terapeutyczne; Psychoterapia poznawczo-behawioralna chłopca skierowanego ze wstępnym, rozpoznaniem zaburzeń zachowania; Terapia rodzinna w leczeniu zaburzeń zachowania; Leczenie farmakologiczne; Sądowo-psychiatryczne aspekty zaburzeń zachowania; 3. Zaburzenia zachowania w szkole lub placówce: Uczniowie z zaburzonym zachowaniem i zaburzeniami zachowania; Prawo oświatowe a zaburzenia zachowania; Szkolny System Bezpieczeństwa; Szkolne działania interwencyjne; Szkolne procedury interwencyjne wobec uczniów przejawiających ryzykowne zachowania. Współpraca szkoły z policją i sądem rodzinnym; przykładowe procedury interwencyjne w gimnazjum; Zaburzenia zachowania jako skutek urazów psychicznych doznanych przez dziecko; Korygowanie zaburzeń zachowania w środowisku wychowawczym placówki; Projekt jako metoda pracy wychowawczej; Dom dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Część pierwsza. Radzenie sobie: COVID-19 a autyzm; Klub historyjek pandemicznych; Radzenie sobie z nową normalnością; Wskazówki dotyczące tego, jak nawiązywać kontakt z dzieckiem i wspierać je w okresie izolacji; Depresja w trakcie izolacji; Narzędzia do radzenia sobie ze stresem. Część druga. Spojrzenie od środka: Temple w izolacji; Jak sobie radzić w izolacji; Jak nie zwariować w izolacji; Każdy do swojego pokoju. Część trzecia. Edukacja domowa i radzenie sobie z problematycznymi zachowaniami: Edukacja domowa ucznia z autyzmem – zacznij od prezentu; Teraz ty jesteś przyjacielem…; Edukacja domowa i praca domowa – jak je realizować bez problematycznych zachowań; Organizacja warunkuje lepsze zachowanie; Zachowanie i zmiany. Część czwarta. Aktywności i terapia zajęciowa: Zabawy sensoryczne pomagające dzieciom radzić sobie z zamknięciem w domu; Zgrana wizja; Otoczenie, zaangażowanie oraz edukacja w domu i w szkole; Tworzenie otoczenia sensorycznego; Funkcje wykonawcze a rozwój osobowości w czasie izolacji – ujęcie sensoryczne; Aktywności według Sher. Część piąta. Kwestie praktyczne: 13 kroków, które należy wykonać, gdy przywódcy nie spełniają oczekiwań; Planowanie finansowe w ramach kryzysu - autyzm podczas restrykcji sanitarnych; Rozwiązania dla rodziców dzieci z autyzmem podczas restrykcji sanitarnych. Część szósta. Przeżyć i rozkwitnąć: Ciastka, katastrofy i przejażdżki samochodem; Budowanie odporności psychicznej rodziny; Wdzięczność za autyzm; Rozwój dzięki wybranemu motywowi; Palmerowie rozkwitają w nowej normalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej