Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Dudek Mieczysław
(1)
Grygielski Michał
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Rodzice
(3)
Dziecko z ADHD
(2)
Rodzina
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Dziecko
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Skala Postaw Rodzicielskich
(1)
Testy
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 51)
R.1 Teoretyczne podstawy badań: Wieloznaczność terminu "identyfikacja"; Gł. koncepcje identyfikacji dziecka z rodzicami; Problem uwarunkowań identyfikacji dzieci z rodzicami w teoriach i badaniach psychologicznych; Komunikacja rodziców z dziećmi jako istotny element wzajemnej interakcji; Charakter komunikacji rodziców z dzieckiem a jego identyfikacja z rodzicami - hipotezy badawcze. R.2 Program badań: Paradygmat badań; Osoby badane; Techniki pomiaru zmiennych; Procedura badań. R.3 Wyniki przeprowadzonych badan oraz ich psychologiczna interpretacja : Komunikacyjne korelaty identyfikacji z matką; Komunikacyjne korelaty identyfikacji z ojcem; Podsumowanie wyników - komponenty stylu komunikacji rodzicielskiej a identyfikacja dziecka z rodzicami; Dyskusja. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I: Charakterystyka syndromu ADHD gimnazjalistów; Rozdział II: Rodzina jako środowisko wychowawcze; Rozdział III: Pomoc rodzinom z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju; Rozdział IV: Metodologia badań własnych; Rozdział V: Funkcjonowanie systemów rodzinnych osób badanych w świetle wyników uzyskanych w skali AŚR RW autorstwa M. Ryś – analiza porównawcza; Rozdział VI: Style wychowawcze w rodzinach badanych osób w świetle wyników uzyskanych w skali ASW RW autorstwa M. Ryś – analiza porównawcza; Rozdział VII: Postawy gimnazjalistów wobec rodziny, siebie i otoczenia mierzone dyferencjałem semantycznym a nasilenie objawów ADHD – analiza porównawcza; Rozdział VIII: Funkcjonowanie systemy rodzinnego badanych osób mierzone skalą profil rodziny Z. Gasia – analiza porównawcza; Rozdział IX: Postawy rodzicielskie wobec osób badanych mierzone skalą SPR autorstwa M. Plopy – analiza porównawcza; Rozdział X: Rodzinne korelaty nasilenia objawów ADHD gimnazjalistów; Rozdział XI: Podsumowanie wyników badań i implikacje praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Diagnoza i terapia dziecka z zespołem ADHD; 3. Sytuacja rodzinna i szkolna dziecka z ADHD; 4. Metodologia badań własnych; 5. Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców; 6. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD; 7. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej