Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Bogdanowicz Marcin
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Janowska Zofia
(1)
MacKenzie Robert J
(1)
Rogers Bill
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dyscyplina szkolna
(3)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Dziecko trudne
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkolnictwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj / red. nauk. serii Krzysztof Kruszewski ; PWN Wydawanictwo Naukowe)
Cz. I. Problemy związane z dyscypliną: 1. Problem z dyscypliną i ich przyczyny, 2. Podejmowanie decyzji w sprawach dyscypliny. Cz. II. Modele dyscypliny: 3. Modyfikacja zachowania: Burrhus F. Skinner, 4. Dyscyplina asertywna: Lee Canter, 5. Logiczne konsekwencje: Rudolf Dreikurs, 6. Analiza transakcyjna: Eric Berne i Thomas Harris, 7. Trening skuteczności nauczyciela: Thomas Gordon, 8. Terapia rzeczywistości/teoria wyboru: William Glasser, 9. Dyscyplina rozsądna: Forrest Gathercoal, 10. Model Jonesa: Fredric H. Jones, Cz. III: Tworzenie uniwersalnego programu dyscypliny: 11. Wybór podejścia, 12. Tworzenie indywidualnej teorii dyscypliny, Cz. IV.: Podejścia i procedury kierowania klasą: 13. Przemoc w szkole, 14. Kierowanie klasą a różnorodność uczniów, 15. Kierowanie klasą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
1. Tworzenie sprawnie działającej struktury, 2. Jak nauczyciele uczą swoich zasad?, 3 W jaki sposób dzieci uczą się Twoich zasad? 4. Klasowy taniec nieskutecznej dyscypliny, 5. Czy twoje granice są stałe czy ruchme?, 6. Budowanie czytelnych komunikatów, 7. Powstrzymywanie prób sił przed ich rozpoczęciem, 8. Jak wspierać zasady za pomocą konsekwencji?, 9. Konsekwencje naturalne poprzez naturalne doświadczenie, 10. Konsekwencje logiczne: nauka poprzez doświadczenie zorganizowane, 11. Dwuetapowa procedura przerwy: skuteczny znak stopu, 12. Jak radzić sobie z zachowaniem ekstremalnym, 13. Korzystanie z dodatkowego wspracia, 14. Zachęcanie do współpracy - rola pozytywnej motywacji, 15. Czas preferowanych zajęć: niekończący suę prezent motywacyjny, 16. Kształcenie umiejętności: dawanie przykłądzu jest najskuteczniejsze, 17. Rozwiązywanie problemów z odrabianiem lekcji, 18. Opracowywanie szkolengo plau wychowawczego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co sprawia, że klasa jest trudna?, 2. Spotkania klasowe, 3. Opracowanie grupowego (klasowego) planu zachowania, 4. Wprowadzanie klasowego planu zachoania metodą wzmocnień grupowych, 5. Ustalenie zasad wspólpracy z klasa, 6. Postępowanie z trudnymi uczniami, 7. Zachowania powtarzające się i zmiana zachowania, 8. Nauczyciele na zastępstwie a trudna klasa, 9. Wzajemne wspieranie się nauczycieli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej