Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(6)
Autor
Filipiak Maja
(2)
Tomczak Joanna
(2)
Ziętara Renata
(2)
Gruszczyńska Katarzyna Agata
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna Maria
(1)
Paluchowski Władysław Jacek
(1)
Stemlewska-Żakowicz Katarzyna
(1)
Tarnowska Monika
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Wilk Maciej
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zalewski Bartosz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Diagnoza
(4)
Dziecko
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Ankieta
(2)
Młodzież
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Socjoterapia
(1)
Stemplewska-Żakowicz, Katarzyna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Autorskie Podręczniki Akademickie)
Zawiera: 1. Profesjonalna kompetencja diagnozowania; 1.1. Diagnoza jest interwencją; 1.2. Diagnoza w działalności zawodowej psychologa; 1.3. Profesjonalne kompetencje diagnostyczne; 2. Wiedza. Podstawy teoretyczne diagnozy psychologicznej; 2.1. Tradycja i współczesność – osiągnięcia w rozwoju diagnozy psychologicznej; 2.2. Diagnoza oparta na dowodach empirycznych; 2.3. Metody i techniki diagnostyczne w świetle badań; 2.4. Diagnozowanie jako postępowanie badawcze; 2.5. Badanie jako interakcja społeczna; 3. Umiejętności. Praktyczne i interpersonalne kompetencje w diagnozowaniu; 3.1. Profesjonalna kompetencja komunikacyjna; 3.2. Umiejętności techniczne diagnosty; 3.3. Kompetencje społeczno-kulturowe; 4. Wartości. Etyczna postawa psychologa w praktyce diagnostycznej; 4.1. Standardy etycznozawodowe; 4.2. Etyka w praktyce; 4.3. Zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Profesjonalizm w diagnozie psychologicznej: Proces profesjonalizacji zawodu psychologa w Europie; Kompetencje diagnostyczne psychologów; Standardy diagnozy psychologicznej; Kontekst odkrycia i kontekst uzasadnienia w diagnozie psychologicznej. Część II. Kształcenie w diagnozie psychologicznej: Rozwój kompetencji diagnostycznych u młodych psychologów – doniesienie z badań; Zapotrzebowanie na rozwiązania systemowe w zakresie kształcenia ustawicznego – wnioski z badań ankietowych wśród polskich psychologów; Kształcenie psychologów transportu w świetle projektów nowych aktów prawnych. Część III. Diagnoza psychologiczna w praktyce: Opiniowanie sądowo-psychologiczne o poczytalności: dylematy diagnostyczne; Kryteria oceny dowodu z opinii psychologicznej w sprawach rodzinnych i opiekuńczych; Wymagania i wyzwania w pracy psychologa diagnosty w wybranych placówkach państwowych; Wstępna diagnoza kliniczna w kontekście ambulatoryjnego ośrodka psychoterapii – planowanie badania i integracja danych; Analiza przypadku – studium psychobiograficzne umysłów niepospolitych; Konfrontacje kulturowe w gabinecie psychologa; Diagnoza osób starających się o otrzymanie statusu uchodźcy w Polsce. Część IV. Narzędzia diagnostyczne przez pryzmat standardów profesjonalnej diagnozy: Wiarygodność technik projekcyjnych jako narzędzi diagnozy psychologicznej. Część 1: dlaczego niektóre techniki niesłusznie nazywa się projekcyjnymi?; Wątpliwości związane z diagnozą opartą na preferencjach barwnych na przykładzie Klinicznego Testu Kolorów Lüschera oraz Testu Piramid Barwnych, czyli: co tak naprawdę wiemy o odbiorze barw przez człowieka; Wybrane kwestionariusze temperamentu i osobowości w diagnozie predyspozycji kierowców; Językowe wskaźniki zaburzeń psychicznych: zastosowanie polskiej wersji programu LIWC do analizy wypowiedzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne problemy edukacji dziecka; 2. Uwarunkowania rozwoju w okresie dzieciństwa; 3. Diagnoza w edukacji przedszkolnej; 4. Metody diagnozowania i ich sposoby; 5. Metody diagnozowania środowiska dziecka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kwestionariusz, 2. Instruktaż do korzystania z kwestionariusza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kwestionariusz, 2. Instruktaż do korzystania z kwestionariusza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Kwestie pojęciowe: 1. Rozumienie socjoterapii, 2. Rozumienie psychoterapii, 3. Rozumienie diagnozy. Cz. II Diagnoza dzieci: 4. Psychodynamiczna perspektywa rozwojowa okresu latencji; 5. Styk perspektywy rozwojowej z psychopatologią a implikacje praktyczne. Cz. III Diagnoza młodzieży: 6. Psychodynamiczna perspektywa rozwojowa okresu adolescencji, 7. Styk perspektywy rozwojowej z psychopatologią a implikacje społeczne. Część. IV Diagnoza w relacji socjoterapeutycznej: 8. Stosunek wobec zasad w grupie socjoterapeutycznej; 9. Funkcjonowanie w grupie socjoterapeutycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Konteksty diagnozy psychologicznej w edukacji: Cele i konteksty diagnozy psychologicznej. Cz. II standardy diagnozy psychologicznej w edukacji: Standardy etapu I. Rozpoznanie problemu; Standardy typu II. Planowanie procesu diagnozy; Standardy typu III. Gadanie diagnostyczne; Standardy typu V. Opracowanie wyników diagnozy; Standardy etapów V i VI. Planowanie i wdrożenie interwencji oraz ocena jej efektów i badanie kontrolne. Cz. III warunki realizacji standardów w praktyce: Kompetencje diagnostyczne psychologa oraz rozwój zawodowy w obszarze diagnozy psychologicznej dla potrzeb edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej