Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Kolarska-Bobińska Lena
(2)
Kucharczyk Jacek
(2)
Papiór Elżbieta
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Roszkowska Martyna
(1)
Zahorska Marta
(1)
Zbieranek Jarosław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Demokracja
(4)
Korupcja
(2)
Polska
(2)
Decentralizacja (adm.)
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Młodzież
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polityka
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: Niezwykły rok 2007; Socjalizacja polityczna- przegląd badań; Badania zielonogórskich maturzystów i ich specyfika; 1. Opis i charakterystyka badań: Postawy maturzystów wobec demokracji jako przedmiot badań; Charakterystyka cech społecznych wylosowanej grupy uczniów; Wartości, aspiracje i plany życiowe badanej młodzieży; 2. Postawy młodzieży wobec demokracji: Wiedza na temat demokracji; Ocena wartości demokratycznych; Ocena funkcjonowania demokracji w Polsce; Aktywność obywatelska młodzieży; Działania obywatelskie; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Instytucje demokratycznego państwa. Porządek konstytucyjny; Prawo i procedury wyborcze; Finansowanie polityki; Stanowienie prawa; System partyjny; Administracja publiczna; Stan wymiaru sprawiedliwości; Przeciwdziałanie korupcji: instytucje i ich działania. Część II: Społeczne postawy i zachowania. Opinia publiczna o demokracji; Aktywność obywatelska i protesty społeczne; Polityka rządu wobec organizacji pozarządowych; Tolerancja, stosunek do innych narodowości oraz do mniejszości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Demokracja w Polsce po dwudziestu latach przemian ustrojowych; Spory o Konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej; Stanowienie prawa w pierwszym okresie rządów PO-PSL; Wymiar sprawiedliwości w Polsce; Przeciwdziałanie korupcji: instytucje i ich działania; O demokracji w administracji publicznej; Zamiany w systemie prawa wyborczego i finansowaniu partii politycznych; Decentralizacja państwa i samorządy lokalne - polityka kształtowania systemu samorządowego w Polsce; Polskie media a demokracja; Zmiana czy stagnacja? Polityka państwa wobec organizacji pozarządowych po wyborach 2007 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej