Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Dawson Roger
(1)
Leigh Andrew
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Piotrowska Hanka
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wendel Stephen
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Decyzje
(5)
Ekonomia behawioralna
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Polityka
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
Wstęp; I Metody podejmowania decyzji; 1 Umiejętność podejmowania trafnych decyzji a nasze życie prywatne; 2 Nasze decyzje świadczą o nas; 3 Podejmowanie trafnych decyzji może pozytywnie wpłynąć na całe nasze życie; 4 Dlaczego ludzie podejmują ewidentnie złe decyzje?; 5 Cechy charakterystyczne osób wprawionych w podejmowaniu trafnych decyzji; 6 Przejście od intuicyjnego do logicznego podejmowania decyzji; 7 Przykłady najgorszych decyzji na świecie; 8 Przykłady najlepszych decyzji na świecie; II Definiowanie problemu; 9 Klasyfikowanie problemu i podejmowanie decyzji; 10 Planowanie strategii działania; III Zbieranie i ocena informacji; 11 Zbieranie informacji; 12 Błędy i zniekształcenia informacji; 13 Właściwa ocena zebranych informacji; 14 Trudności w planowaniu strategii działania; IV Intuicyjne podejmowanie decyzji; 15 Czy podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję to przeżytek?; 16 Zdolność szybkiego wnioskowania; 17 Intuicja czy szybkie wnioskowanie?; 18 Ile jest warta twoja intuicja?; 19 Rozwijanie umiejętności szybkiego wnioskowania; 20 Emocje a asertywność; 21 Kontrolowanie prawej i lewej półkuli mózgu; 22 Dystans do problemu; 23 Wynajdywanie różnych rozwiązań; 24 Podejmowanie decyzji przez przedsiębiorców; V Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę; 25 Decyzje typu „tak lub nie”; 26 Wybór pomiędzy dwiema możliwościami; 27 Ocena indywidualna; 28 Tabela reakcji; 29 Wielostopniowe podejmowanie decyzji; 30 Rachunek prawdopodobieństwa; 31 Jak uzyskiwać dokładne prognozy od pracowników; 32 Schemat błędów; VI Grupowe podejmowanie decyzji; 33 Grupowe podejmowanie decyzji; 34 Zalety grupowego podejmowania decyzji; 35 Zorganizowane działanie grupowe; 36 Ile osób powinna liczyć grupa?; 37 Kiedy grupa przysparza więcej problemów niż korzyści; 38 Japońskie metody podejmowania decyzji; VII Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji; 39 Nie podejmujmy decyzji zbyt szybko; 40 Nie podejmujmy decyzji zbyt wolno; 41 Jak szybko należy podjąć decyzję?; 42 Bądźmy gotowi przyznać się do błędu; 43 Decyzje autokratyczne; VIII Osobowość a podejmowanie decyzji; 44 Style podejmowania decyzji; 45 Dziewięć cech typowych dla ekspertów w podejmowaniu trafnych decyzji; Postscriptum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wprowadzenie; Bądźmy racjonalni; Czym jest decyzja; Proces decyzyjny; Styl i intuicja; Narzędzia procesu; Zespołowe podejmowanie decyzji; Stres; Kreatywność; Wdrażanie; Dziesięć przykazań decyzyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Strategie personalne; Ludzie i problemy; Kariery i kompetencje; Myślenie diagnostyczne; Kompetencje umysłowe; Osobowość i temperament; Informacje i decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. JAK DZIAŁA UMYSŁ: 1. Decyzja i podjęcie działania: Zmiana zachowania...; ...i nauki o zachowaniu; Wstęp do nauk behawioralnych: jak działa umysł; Co może pójść nie tak; Mapa procesu podejmowania decyzji; Krótkie podsumowanie pojęć; 2. Tworzenie działania: Od problemów do rozwiązań; Prosty model tego, kiedy i dlaczego działamy; Model działania CREATE; Krótkie podsumowanie pojęć; 3. Powstrzymywanie chybionych działań: Wykorzystywanie modelu CREATE do tworzenia przeszkód w działaniu; Zmiana istniejących nawyków; Pochopne decyzje i godne pożałowania działania; Krótkie podsumowanie pojęć; 4. Etyka zmiany zachowania: Szczególnie narzędzia cyfrowe manipulują użytkownikami; Co poszło nie tak: cztery typy zmiany zachowania; Behawioryzm etyki; Idziemy za pieniędzmi; Dalsze kroki: samodzielne korzystanie z nauk o zachowaniu; Dlaczego projektowanie zmiany zachowania to temat szczególnie drażliwy; Krótkie podsumowanie pojęć; CZĘŚĆ II. PLAN ZMIANY ZACHOWANIA: 5. Podsumowanie procesu: Zrozumienie nie wystarczy - potrzebujemy procesu; Proces jest powszechny; Szczegóły mają znaczenie; Skoro też jesteśmy ludźmi: praktyczne wskazówki i arkusze robocze; Trochę praktyki; 6. Definiowanie problemu: Gdy zespoły produktowe nie zdefiniują jasno problemu; Rozpocznij od wizji produktu; Sprecyzuj oczekiwany rezultat; Kto podejmuje działanie?; Spisz swój początkowy pomysł działania; Hipoteza zmiany zachowania; Przykłady z różnych dziedzin; Przypomnienie: działanie != rezultat; Trochę praktyki; 7. Badanie kontekstu: Co wiesz o swoich użytkownikach?; Mapa behawioralna: jakie mikrozachowania prowadzą do działania?; Czy jest lepsze działanie?; Diagnozowanie problemu przy użyciu modelu CREATE; Trochę praktyki; 8. Zrozumienie naszej pracy: krótka historia o rybce: Zrób to za nich, gdy możesz; Kiedy nie możesz działać za nich, używaj modelu CREATE; Trochę praktyki; 9. Tworzenie ingerencji: wskazówka, reakcja i ocena: Wskazówki do działania; Reakcja intuicyjna; Świadoma ocena; Kilka uwag na temat podejmowania decyzji; Trochę praktyki; 10. Tworzenie ingerencji: zdolność, czas, doświadczenie: Zdolność użytkownika do działania; Właściwy czas; Zarządzanie wcześniejszym doświadczeniem; Trochę praktyki; 11. Tworzenie ingerencji: tematy zaawansowane: Ingerencje wieloetapowe; Kształtowanie nawyków; Utrudnianie działania; Trochę praktyki; 12. Implementacja w produkcie: Dokonaj oceny etycznej; Zostaw miejsce na kreatywność; Twórz wskaźniki behawioralne od pierwszego dnia; Trochę praktyki; 13. Określanie wpływu za pomocą testów A/B i eksperymentów: Testy: jak i dlaczego; Projektowanie eksperymentalne w szczegółach; Analizowanie rezultatów eksperymentów; Rodzaje eksperymentów; Trochę praktyki; 14. Określanie wpływu, gdy nie można przeprowadzić testów A/B: Inne sposoby określenia wpływu; Co, jeśli rezultatu nie można zmierzyć w produkcie?; Trochę praktyki; 15. Ocena kolejnych kroków: Określ, jakie zmiany zaimplementować; Mierz wpływ każdej dużej zmiany; Kiedy jest "wystarczająco dobrze"?; Trochę praktyki; CZĘŚĆ III. ZBUDUJ SWÓJ ZESPÓŁ I ODNIEŚ Z NIM SUKCES; 16. Obecny stan wiedzy: Co zrobiliśmy: światowe badania zespołów behawioralnych; Kogo tam mamy?; Co nas interesuje; Szeroki zakres zastosowań; Wyzwania; Trochę praktyki; 17. Czego będziesz potrzebował dla swojego zespołu: Od tego, co zrobiono, do tego, co Ty zrobisz; Udowodnienie swojej wartości; Umiejętności i ludzie, których potrzebujesz; Trochę praktyki; 18. Wnioski: Jak podejmujemy decyzje i działania; Kształtowanie zachowania przez produkt: model CREATE; Model DECIDE i budowanie ingerencji behawioralnej; Inne tematy; Często zadawane pytania; Spojrzenie w przód; Słowniczek pojęć; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej