Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(17)
Autor
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Kukuła Karol (1948- )
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Walkosz Anna
(6)
Sierpińska Maria (1950- )
(4)
Wędzki Dariusz
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Marks Stephen G
(2)
Samuelson William F
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Gajda Jan B
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kuczowiec Jacek
(1)
Kuczowiec Karina
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Walerysiak Grzegorz
(1)
Wersty Bolesław
(1)
Wilczek Michał T
(1)
Yip George S. (1947- )
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Rosja
(1)
Język
polski
(30)
rosyjski
(1)
Temat
Decyzje
(26)
Badania operacyjne
(7)
Gry kierownicze
(6)
Produkcja
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Transport
(6)
Zarządzanie
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Decyzje finansowe
(4)
Marketing
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Bilans księgowy
(3)
Inwestycje
(3)
Płynność finansowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kapitał
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Controlling
(1)
Decyzja administracyjna
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Kapitał obrotowy
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kontrola
(1)
Koszty
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matematyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Postawy
(1)
Prawo zamówień publicznych
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rentowność
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Umowa o zamówienie publiczne
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Zarządzanie i marketing
(9)
Matematyka
(5)
Psychologia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak menedżerowie radzą sobie z ryzykiem?: Sytuacje menedżerskiego ryzyka; Sformułowanie sytuacji decyzyjnej- wyniki pewnego badania; Niewystarczalność zaleceń ogólnych; Podsumowanie. Racjonalne podejście do ryzyka: Niepewność i ryzyko; Pomiar ryzyka; Skąd się bierze prawdopodobieństwo?; Kiedy podejmować ryzyko- zasada maksymalizacji oczekiwanej wartości; Kwestia gustu i kwestia logiki- zasada maksymalizacji oczekiwanej użyteczności; Kiedy badać swój stosunek do ryzyka?; Elementarne błędy przy podejmowaniu ryzykownych decyzji; Podsumowanie. Racjonalne sformułowanie problemu decyzyjnego: Efekty sformułowania problemu; Teoria perspektywy; Kontrolowanie perspektywy własnej i innych; Podsumowanie. Racjonalne sposoby wyboru: Nie ma idealnych rozwiązań; Lepszy wróbel w garści czy gołąb na dachu?; Drzewa decyzyjne; "I kapitał stracił, i karę zapłacił" - pod trzymywanie nieudanych decyzji; Konflikt wartości; Podsumowanie. Szacowanie prawdopodobieństwa: Konieczność oszacowania prawdopodobieństwa w postaci ilościowej; Błędy popełniane przy szacowaniu prawdopodobieństwa; Metody szacowania prawdopodobieństwa; Podstawowe reguły rachunku prawdopodobieństwa; Podsumowanie. Błędy w ocenie niepewność i ryzyka- wyolbrzymianie i niedocenianie szans: Zasada reprezentatywności; Zasada zakotwiczenia; Zasada dostępności psychicznej; Nadmierna pewność siebie; Podsumowanie. Ryzykowne decyzje w warunkach stresu i presji czasowej Trudne sytuacje decyzyjne; Podejmowanie decyzji w warunkach stresu; Jak trafnie podejmować decyzje w warunkach stresu- trzy pożyteczne zasady; Podejmowanie decyzji w warunkach presji czasowej; Podsumowanie. Podejmowanie ryzykownych decyzji w grupie: Czy korzystnie jest podejmować decyzje w grupie?; Techniki agregowania indywidualnych ocen; Behawioralne techniki grupowego podejmowania decyzji; Podsumowanie. Różnice w stosunku do ryzyka- ryzykanci i asekuranci: Czy są ludzie bardziej i mniej skłonni do podejmowania ryzyk?; Ryzyko zależne jest od zdolności i zależne od losu; Przekonania na temat kontroli i stosunek do ryzyka; Motywacja osiągnięć a stosunek do ryzyka; Czy podejmowanie ryzyka zależy od temperamentu- poszukiwacze wrażeń; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do inwestowania przedsiębiorstw: istota i rodzaje inwestycji, Źródła finansowania inwestycji, Struktura i cykl rozwojowy przedsięwzięcia inwestycyjnego; Ocena przedsięwzięć inwestycyjnych: Dobór kryteriów oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, wartość pieniądza w czasie, Przepływy pieniężne, kryteria oceny efektywności inwestycji, ocena przedsięwzięć inwestycyjnych w warunkach inflacji, Koszt kapitału; Wybrane zagadnienia ryzyka w inwestowaniu: rodzaje ryzyka, metody oceny ryzyka, Analiza wrażliwości, Próg rentowności, statystyczne metody pomiaru ryzyka, Portfolio teoria redukacji ryzyka portfela inwestycji; Inwestycje realne a inne sposoby powiększania potencjału firmy: Leasing, Fuzje i przejęcia, Licencjonowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Symulacja, R.2 Symulacja zdarzeń dyskretnych, R.3 Symulacja modeli ciągłych, R.4 Prognozowanie - podsta wowe pojęcia, R.5 Prognozowanie z modeli strukturalnyc h, R.6 Prognozowanie przy wykorzystaniu modeli niestru kturalnych, R.7 Sztuczne sieci neuronowe w prognozowa niu, R.8 Przegląd najważniejszych rozkładów, R.9 Pods tawy technik opracowania wyników symulacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Modelowanie zależności ekonomicznych, 2.Rynek jako źródło informacji, 3.Decyzje podmiotów gospodarczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Cz.I Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Wartość informacji. Cz.II Konkurencja na różnych rynkach: Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Cz.III Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych: Asymetria informacji a struktura organizacji; Negocjacje; Aukcje i przetargi; Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Istota i przedmiot analizy decyzyjnej; R.2 Zasady selekcji wskaźników ekonomicznych; R.3 Standardy porów nań; R.4 Informacje analityczne dla naczelnego kierownictwa; R.5 Ogólna analiza decyzyjna działalności przedsiębiorstwa; R.6 Analiza decyzyjna zarządzania marketingiem; R.7 Analiza decyzyjna w zarządzaniu zaopatrzeniem; R.8 Analiza decyzyjna zarządzania finansami przedsiębiorstwa; R.9 Analiza decyzyjna zarządzania produkcją; R.10 Analiza funkcji zarządzania zasobami ludzkimi; R.11 Analiza decyzyjna w zarządzaniu organizacjami nieprodukcyjnymi; R.12 Zintegrowana analiza decyzyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Wprowadzenie - zarys procesu podejmowania decyzji inwestycyjnych, 2. Zmiana wartości pieniądza w czasie kapitalizacji, dyskonto, czyli kilka niezbędnych pojęć na początek, 3. Przydatne narzędzie - oś czasu i formuły procentu składowego, 4. Zrozumieć przepływy pieniężne, 5. Ile kosztuje kapitał?, 6. Zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną - finansowa ocena projektów, 7. Kiedy szybko rosną ceny - inflacja a efektywność projektu, 8. Kilka uwag o wycenie papierów wartościowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
1. Wskaźniki finansowe jako narzędzie wspomagania decyzji, 2. Strefy tworzące zysk, 3. Związek płynności i rentowności, 4. Wykorzystanie progu rentowności, 5. Zarządzanie gotówką, 6. Sterowanie kapitałem obrotowym, 7. Zarządzanie kredytem kupieckim, 8. Mechanizmy dźwigni w ocenie ryzyka, 9. Projekcja potrzeb kapitałowych, 10. Inwestycje rzeczowe, 11. Wartość przedsiębiorstwa, 12. Inwestycje finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd.2 uzup.i popr. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1997. - 238 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Wprowadzenie. Problemy w organizacji i sposoby ich rozwiązywania. Procesy decydowania w zarządzaniu. Systemy wspomagania decyzji. Partnerstwo w procesach decydowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedžment : učeĕnoe posobie dlâ SPO / Е. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatel’stvo Ûrajt , 2017. - 190, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professional’noe obrazovanie)
Zawiera: Тема 1. Возникновение современного менеджмента: Истоки современного менеджмента; Смена парадигмы управления в России; Современные концепции управления. Тема 2. Методологические аспекты менеджмента: Сущность и необходимость менеджмента; Развитие теории и практики менеджмента; Научные школы менеджмента; Сравнительный анализ моделей менеджмента; Составляющие понятия «менеджмент»; Цели и задачи менеджмента; Деятельность менеджера и его задачи; Характерные черты эффективного менеджмента. Тема 3. Принципы и функции менеджмента: Законы менеджмента; Принципы менеджмента; Функции менеджмента; Содержание общих функций менеджмента. Тема 4. Методы менеджмента: Сущность методов менеджмента, их характеристика; Экономические методы менеджмента; Административно-правовые методы менеджмента; Социально-психологические методы менеджмента. Тема 5. Организационные формы управления предприятием в рыночной Экономикс: Система менеджмента на предприятии как социально-управляемая система; Понятие организационной структуры управления, ее элементы, принципы проектирования, базовые модели организаций; Типы организационных структур, их характеристика; Тенденции в системе организации и управления производством в современных условиях. Тема 6. Технология принятия решений в менеджменте: Сущность управленческих решений, их характеристика; Виды управленческих решений; Требования, предъявляемые к управленческому решению; Информационное обеспечение управленческих решений. Тема 7. Управление трудом: Эволюция теории управления трудом; Влияние теорий управления на природу человека; Теории мотивации в менеджмен те; Человек и организация. Тема 8. Менеджмент и производственный потенциал предприятия: Потенциал предприятия; Управление конкурентоспособностью; Менеджмент в инновационной стратегии предприятия; Управление производительностью; Менеджмент и показатели хозяйственной деятельности предприятия. Тема 9. Кадры управления. Стиль управления: Правила эффективного менеджмента; Стиль руководства; Правила хорошего менеджера. «Решетка» Р. Блейка; Управление конфликтами; Менеджер и стресс; Деловая карьера и ее организация. Тема 10. Элементы функционального менеджмента: Элементы стратегического менеджмента; Управление рисками; Работа менеджеров в кризисной ситуации; Элементы этики делового общения; Элементы инновационного менеджмента; Элементы производственного менеджмента; Элементы финансового менеджмента; Элементы корпоративного управления. Заключение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Struktura i koszt kapitału w przedsiębiorstwie / Aleksandra Duliniec. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 165, [1] s. : rys., wykr., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Kapitały własne i obce finansujące działalność przedsiębiorstwa; Ryzyko i mechanizm dźwigni w działalności przedsiębiorstwa; Koszt kapitału w przedsiębiorstwie; Struktura kapitału a wartość przedsiębiorstwa, Zwiększanie wartości przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz, Bogusław Markowski. - Wyd. 2 rozsz. i popr. - Warszawa : PLACET, 1998. - 200, [5] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych; Negocjacje; optymalne poszukiwania. Aukcje i przetargi Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej