Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Gajda Jan B
(1)
Krupski Rafał
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Decyzje
(4)
Marketing
(3)
Benchmarking
(1)
Gospodarka
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Symulacja, R.2 Symulacja zdarzeń dyskretnych, R.3 Symulacja modeli ciągłych, R.4 Prognozowanie - podsta wowe pojęcia, R.5 Prognozowanie z modeli strukturalnyc h, R.6 Prognozowanie przy wykorzystaniu modeli niestru kturalnych, R.7 Sztuczne sieci neuronowe w prognozowa niu, R.8 Przegląd najważniejszych rozkładów, R.9 Pods tawy technik opracowania wyników symulacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej