Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(15)
Autor
Adamczyk Marta
(1)
Adamczyk Marta (1970- )
(1)
Aouil Bassam
(1)
Bajer Ewa
(1)
Barański Jarosław
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Búgelová Taťjana
(1)
Chanduszko-Salska Jolanta
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Chlasta-Obłąk Dagmara
(1)
Chłopek Ryszard (1979- )
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Cugowski Mikołaj
(1)
Cunningam Cliff
(1)
Dejko Karolina
(1)
Dembińska Aleksandra
(1)
Derda Ahata
(1)
Dobrenko Kamila
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Ferdyn Emanuel
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Golec Danuta
(1)
Gortat Mateusz
(1)
Gorzeń Mariusz
(1)
Grodzka Magdalena
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Gurowiec Piotr Jerzy
(1)
Gutowska-Wyka Agnieszka
(1)
Habrajska Mariola
(1)
Idem Magdalena
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kaflik-Pieróg Martyna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karoń Tomasz
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobyłka Agata
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kolisko-Nagły Małgorzata
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Korchut Aleksander
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krok Dariusz (1969- )
(1)
Kubiak Martyna
(1)
Kuś Paweł
(1)
Kuźnik Marek
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kędzierska Bogna
(1)
Ledwoch Marian (1958- )
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lewandowska-Walter Aleksandra
(1)
Leśniak Ewa
(1)
Lis Sabina
(1)
Majchrzak Łukasz
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Mateja Agnieszka
(1)
Mikulášková Gabriela
(1)
Miniszewska Joanna
(1)
Mroziak Barbara
(1)
Obszyńska-Litwiniec Anna
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Parzęcki Ryszard
(1)
Pavluvčíková Elena
(1)
Pawlak Piotr
(1)
Pawlak-Rogala Marzenna
(1)
Posłuszna Joanna
(1)
Radmacher Sally A
(1)
Rongies Witold
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rudkowska Grażyna
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Segeth Sylwia
(1)
Sheridan Charles L
(1)
Shevchenko Svetlana
(1)
Shevchenko Wladimir
(1)
Steciwko Andrzej
(1)
Stelmach Sylwia
(1)
Steuden Stanisława (1950- )
(1)
Suchy Agnieszka
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szymańska Agnieszka
(1)
Trzcieniecka-Green Anna
(1)
Tuszyńska-Bogucka Wioletta
(1)
Vajda Marta
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Wrona Leszek
(1)
Zakrzewska Agnieszka
(1)
Zakrzewski Maria
(1)
Zalewska-Łunkiewicz Karolin
(1)
Znajmiecka-Sikora Marta
(1)
Łuszczyńska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Chorzy
(9)
Chorzy w rodzinie
(7)
Stres
(5)
Ból
(3)
Choroby
(3)
Dziecko chore
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia lekarska
(3)
Psychoterapia
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Rodzina
(3)
Służba zdrowia
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Macierzyństwo
(2)
Nauczyciele
(2)
Osobowość
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
AIDS
(1)
Agresywność
(1)
Arteterapia
(1)
Chore z nowotworem piersi
(1)
Choroba wieńcowa
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Chorzy nieuleczalnie
(1)
Ciąża
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Etyka lekarska
(1)
Frankl, Viktor E. (1905-1997)
(1)
HIV
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Jaques-Dalcroze, Emile (1865-1950)
(1)
Kodály, Zoltán (1882-1967)
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Leczenie
(1)
Medycyna
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nałóg
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieśmiałość
(1)
Nowotwory
(1)
Odchudzanie
(1)
Odżywianie
(1)
Ojcowie i córki
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opiekunki i opiekunowie w domach pomocy społecznej
(1)
Opiekunki osób starszych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby w wieku średnim
(1)
Otyłość dzieci i młodzieży
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika rodziny
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Policjanci
(1)
Praca
(1)
Pracowitość
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia rodziny
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia stresu
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychoneuroimmunologia
(1)
Rak piersi
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Samotne matki
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sens życia
(1)
Skóra (anat.)
(1)
Starzenie się
(1)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Austria
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia w monografiach naukowych / red. Jan Strelau, Dariusz Doliński ; T. 7)
Cz.I Zachowania zdrowotne i ich zmiana: definicje i teorie: 1. Zachowania zdrowotne: definicje, 2. Podejście Teoretyczne do zmian zachowań zdrowotnych: modele motywacyjne i postintencjonalne, 3. Podejście teoretyczne do zmian zachowań zdrowotnych: model społeczno-poznawczy, 4. Podejścia teoretyczne do zmiany zachowań zdrowotnych: modele fazowe. Cz.II Co sprawia, że formułujemy intencje? Wprowadzenie: 5. Spostrzegane ryzyko zachorowania, 6. Oczekiwane zyski i straty, 7. Własna skuteczność a formułowanie intencji, 8. Badania własne dotyczące predykatorów intencji. Badanie 1: dieta osób z nadwagą lub otyłością, 9. Badania własne dotyczące predykatorów intencji. Badanie 2: aktywność fizyczna internautów, 10. Dyskusja wyników badań 1 i 2. Cz.III Co sprawia, ze intencja jest wcielana w życie? Wprowadzenie: 11. Czym jest utrzymywanie zachowania?, 12. Planowanie a intencja i utrzymanie zachowania, 13. Skuteczność w utrzymywaniu zachowania a inicjacja i utrzymywanie zachowania, 14. Badania własne dotyczące utrzymywania zachowania. Badanie 3: inicjacja samobadania piersi, 15. Badania własne dotyczące utrzymywania zachowania. Badanie 4: społeczno-poznawcze predyktory regularnego stosowania pasów bezpieczeństwa, 16. Badania własne dotyczące utrzymywania zachowania. Badanie 5: zmiana w wykonywaniu BSE, 17. Badania własne dotyczące utrzymywania zachowania. Badanie 6: palenie papierosów, 18. Badania własne dotyczące utrzymywania zachowania. Badanie 7: planowane używanie pasów bezpieczeństwa. Cz.IV Co pomaga wrócić na obraną ścieżkę? Wprowadzenie: 19. Nawroty a krótkotrwałe załamania, 20. Własna skuteczność a nawroty, 21. Wsparcie społeczne i jego rola w procesie zmiany zachowania, 22. Zależności między wsparciem społecznym, własną skutecznością a zachowaniami zdrowotnymi, 23. Badania własne nad ograniczaniem nawrotów. Badania 8: palenie papierosów, 24. Badania własne nad ograniczaniem nawrotów. Badanie 9: aktywność fizyczna pacjentów po zawale serca, 25. Dyskusja wyników badań 8 i 9. Cz.V Wnioski, perspektywy i zastosowania: 26. Jak prowadzić badania dotyczące zachowań zdrowotnych. Ograniczenia badań, 27. Wnioski z badań: weryfikacja teorii, 28. Implikacje dla praktyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Podstawowe pojęcia psychologiczne: procesy poznawcze (spostrzeganie, uwaga, pamięć, myślenie, inteligencja), emocje i motywacja, 3. Wybrane teorie osobowości, 4. Świat jako system - o systemowym spojrzeniu na człowieka, 5. W drodze do zdrowia - koncepcja salutogenezy i poczucia koherencji Arrona Antonovsky'ego, 6. Tajemnica związku umysłu z ciałem - psychsomatyka w ujęciu historycznym i współczesnym, 7. Choroba w życiu człowieka, 8. Istota i funkcje bólu, 9. Psychologia kobiety, 10. Psychologiczne aspekty ciąży i macierzyństwa, 11. Komunikacja z pacjentem, 12. Stres i radzenie sobie ze stresem, 13. Wypalenie zawodowe, 14. Jak pomagać? - pomoc psychologiczna a psychoterapia, 15. Psychologia w służbie zdrowia - nowe wyzwania. Przykłady psychologicznych programów stosowanych w profilaktyce i leczeniu pacjentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział I Tanatopedagogiczne konteksty życia rodziny: 1. Niezawinione cierpienie dziecka; 2. Dziecko w cierpieniu totalnym; 2.1. Nieuleczalna choroba dziecka; 2.2. Wymiary cierpienia chorego dziecka; 3. Skutki choroby dziecka w rodzinie; 4. Tanatopedagogika wobec zagrożenia życia dziecka; 4.1. Ogólne założenia tanatopedagogiki; 4.2. Tanatopedagogiczny wymiar funkcjonowania rodziny chorego dziecka. Rozdział II Rodzina wobec sytuacji tanatologicznej: 1. Dążenie do podniesienia jakości życia dziecka; 2. Adaptacja do trudnej sytuacji; 3. Wykorzystanie resilience; 4. Wzrost potraumatyczny; 5. Znaczenie wsparcia hospicyjnego; 6. Rola edukacji; 6.1. Edukacja w rodzinie chorego dziecka; 6.2. Edukacja formalna. Rozdział III Metodologia badań własnych: 1. Orientacja jakościowa w badaniach empirycznych; 1.1. Ogólne założenia badań jakościowych; 1.2. Konstruktywistyczne ujęcie teorii ugruntowanej; 1.3. Zastosowanie teorii ugruntowanej w opiece paliatywnej; 2. Badania własne; 2.1. Problematyka badawcza i metody gromadzenia danych; 2.2. Środowisko realizacji badań i ich przebieg. Rozdział IV Budowanie oraz wykorzystanie zasobów indywidualnych i rodzinnych: 1. Zdrowe i chore dziecko; 2. Ojcostwo i macierzyństwo; 3. Filozofia życiowa; 4. Wiara w Boga; 5. Praca i odpoczynek; 6. Wspólny potencjał rodziny; 7. Zasoby materialne; 8. Plany i marzenia. Rozdział V Sprzeciw rodziców wobec własnej bezradności: 1.Dbanie o jakość życia dziecka; 2. Blaski i cienie komunikacji z personelem szpitalnym; 3. Uczestniczenie w edukacji formalnej; 4. Podejmowanie inicjatyw własnych; 5. Dzielenie się doświadczeniem; 6. Własny rozwój bliskich dziecka; 6.1. Poznanie i akceptacja samego siebie; 6.2. Zmiany w hierarchii wartości i w postawach; 6.3. Akceptacja nieuchronności cierpienia i śmierci; 6.4. Własny rozwój duchowo-religijny; 6.5. Samokształcenie i nabywanie kompetencji. Rozdział VI Współpraca rodziny z hospicjum: 1. Hospicjum jako istotna forma wsparcia rodziny; 1.1. Postrzeganie hospicjum i początek współpracy; 1.2. Korzyści płynące ze wsparcia; 2. Trudności we współpracy; 3. Ku wzajemnemu zrozumieniu. Rozdział VII Edukacja chorego dziecka w rodzinie: 1. Organizowanie doświadczeń w celu „przybliżenia dziecku świata”; 2. Wspieranie rozwoju intelektualnego i emocjonalnego; 3. Wzmacnianie samodzielności; 4. Kształtowanie postaw prospołecznych; 5. Wzmacnianie aktywności duchowo-religijnej dziecka; 6. Nagradzanie i karanie. Rozdział VIII Edukacja zdrowego dziecka w rodzinie: 1. Diagnoza i zaspokajanie potrzeb dziecka; 1.1. Deficyt obecności i uwagi bliskich; 1.2. Brak informacji o chorobie; 1.3. Potrzeba planowania przyszłości; 1.4. Poszukiwanie kontaktów społecznych; 2. Wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka; 3. Troska o rozwój duchowo-religijny; 4. Wdrażanie do obowiązków; 5. Kształtowanie postawy opiekuńczej wobec chorego rodzeństwa; 6. Korygowanie i wzmacnianie zachowań dziecka. Zakończenie: 1. Rodzina wobec choroby dziecka; 2. Dyskusja wyników; 3. Postulaty. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Medyczne i psychologiczne aspekty dzieciecych zespołów dermatologicznych, 2. Udział czynników rodzinnych w modyfikowaniu przebiegu przewlekłych schorzeń skóry u dzieci, 3. Metodologia badań własnych, 4. Funkcjonowanie systemu rodzinnego a występowanie choroby, 5. Funkcjonowanie systemu rodzinnego a przewidywalność przebiegu choroby, 6. Analiza współzmienności wybranych aspektów funkcjonowania systemu rodzinnego, 7. Wnioski i dyskusja. Cechy rodziny psychosomatycznej w świetle badań włąsnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Część I. Zasady komunikowania międzyludzkiego. 1: Ogólne zasady porozumiewania się. Część II. Komunikowanie się lekarza z pacjentem. 2: Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i pacjenta z lekarzem; 3: Empatia a relacja lekarz-pacjent; 4: Psychologiczne aspekty jatropatogenii; 5: Komunikowanie werbalne i niewerbalne; 6: Przestrzeń gabinetu lekarskiego jako warunek komunikowania się; 7: Zachowanie intymności pacjentki w gabinecie ginekologicznym; 8: Przestrzeganie zaleceń lekarskich; 9: Zasady komunikowania się lekarza z pacjentem z uwzględnieniem przewlekle i ciężko chorego; 10: Rozmowa z nieuleczalnie chorym; 11: Choroba jako dewiacja społeczna i jej znaczenie w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 12: Wyznaczniki efektywności postępowania lekarskiego w oczach pacjenta; 13: Potrzeby i oczekiwania pacjentów objętych opieką lekarza rodzinnego; 14: Czynniki wpływające na jakoś komunikowania się lekarza z pacjentem i jego rodziną lub najbliższym mu otoczeniem. Część III. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem. 15: Troska, zaufanie i sprawiedliwość jako wartości ustanawiające w etyce medycznej; 16: Między deontologią a autonomią pacjenta. O granicach słuszności wzajemnych roszczeń pacjenta i lekarza; 17: Drugi język medykalizacji; 18: Bioetyczny kontekst zakłóceń w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 19: Podstawy prawne komunikowania się w medycynie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. "Czy poradzimy sobie wychowując dziecko z zespołem Downa? Jakie są te dzieci?"; 2. Uczucia i reakcje; 3. Wpływ dziecka z zespołem Downa na rodzinę; 4. Jakie są przyczyny zespołu Downa?; 5. Charakterystyka zespołu Downa; 6. Osobowość i temperament; 7. Rozwój umysłowy, motoryczny i społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1 Rola i miejsce opiekuna medycznego w systemie opieki długoterminowej: 1.1. Opiekun medyczny – krótka historia zawodu i perspektywy na przyszłość; 1.2. Cele i zadania; 1.3. Kompetencje i kwalifikacje. Rozdział 2 Rozwój psychofizyczny człowieka: 2.1. Rozwój psychofizyczny – perspektywa biologiczna; 2.2. Rozwój psychofizyczny - perspektywa społeczna i psychologiczna; 2.3. Starzenie się i starość – mity i stereotypy społeczne. Rozdział 3 Fizjologia i patologia okresu starzenia się i starości: 3.1. Starzenie się fizjologiczne; 3.2. Starzenie się patologiczne; 3.3. Psychopatologia stanów otępiennych; 3.4. Procesy poznawcze – zmiany w następstwie starzenia się układu nerwowego; 3.5. Pozytywne starzenie się. Rozdział 4 Psychologia potrzeb człowieka w okresie późnej dorosłości: 4.1. Poczucie sprawstwa i autonomii a godność osoby w podeszłym wieku; 4.2. Piramida potrzeb według Abrahama H. Maslowa z perspektywy okresu starzenia się i starości; 4.3. Potrzeby seksualne w okresie późnej dorosłości. Rozdział 5 Opiekun – podopieczny: relacja dwukierunkowa. Rozdział 6 Komunikacja interpersonalna w relacji z podopiecznym i jego bliskimi: 6.1. Zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej; 6.2. Rodzaje komunikacji interpersonalnej; 6.3. Bariery i błędy w komunikowaniu się; 6.4. Komunikacja interpersonalna uwzględniająca wiek i rodzaj dysfunkcji; 6.5. Komunikacja z rodziną pacjenta; 6.6. Dotyk w procesie komunikowania się – niedoceniana, lecz ważna forma interakcji; 6.7. Aktywne słuchanie; 6.8. Asertywność w pracy opiekuna. Rozdział 7 Stres w pracy opiekuna: 7.1. Stres biologiczny i psychologiczny – wewnętrzne zasoby jednostki i strategie zaradcze; 7.2. Obciążenia psychofizyczne w pracy opiekuna – przyczyny i następstwa; 7.3. Zespół stresu opiekuna. Rozdział 8 Etyka i dylematy etyczne w pracy opiekuna: 8.1. Etyka jako nauka o moralności; 8.2. Powinności moralne i kodeks etyczny; 8.3. Dylematy etyczne w pracy opiekuńczej. Na zakończenie. Bibliografia. Indeks osobowy. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy psychologii klinicznej i osobowości / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Katedra Psychologii Klinicznej KUL ; 8)
1. Poczucie zmiany własnej osobowości u osób z rozpoznaniem stwardnienia rozsianego, 2. Psychospołeczne aspekty doświadczenia własnej choroby u osób z przewlekłą niewydolnością nerek, 3. Stres związany z ciążą i czynniki wpływające na jego poziom, 4. Poziom koherencji a radzenie sobie ze stresem u osób chorych na astmę, 5. Sposoby radzenia sobie ze stresem w zaburzeniach lękowych, 6. Funkcjonowanie rodziców stosujących przemoc wobec dzieci w sytuacjach stresowych, 7. Style radzenia sobie ze stresem u nastolatków z rodzin z problem alkoholowym, 8. Jakość życia związana ze stanem zdrowia i jej pomiar, 9. Obraz siebie i obraz ofiary u sprawców zabójstw dokonanych ze szczególnym okrucieństwem, 10. Kliniczne aspekty funkcjonowania osób dokonujących zakupów nieplanowanych. Przegląd dotychczasowych badań, 11. Neuropsychologiczna natura rotacji mentalnej a trudności w czytaniu i pisaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część I. Relacje rodzinne w kontekście współczesnych przemian społecznych: Rozdział 1. Specyfika funkcjonowania podsystemu rodzicielskiego we współczesnej rodzinie; Rozdział 2. Relacje rodziców z dzieckiem prenatalnym; Rozdział 3. Postrzeganie relacji i postaw rodzicielskich przez uczniów z wysokimi osiągnięciami szkolnymi; Rozdział 4. Rola dziadków we współczesnym w systemie rodzinnym; Rozdział 5. Relacje międzypokoleniowe w rodzinie: rola dziadków w percepcji wnuków w wieku szkolnym; Rozdział 6. Wybrane uwarunkowania jakości życia małżeńskiego u bezdzietnych kobiet i mężczyzn; Rozdział 7. Rozwody jako niepokojące zjawisko współczesności. Psychologiczna perspektywa badań. Część II. Relacje rodzinne w kontekście rozwoju indywidualnego: Rozdział 1. Relacje pomiędzy rolami rodzinnymi a pracą zawodową; Rozdział 2. Praca zawodowa rodziców poza granicami kraju a poziom spójności rodziny; Rozdział 3. Rola relacji między rodzeństwem w procesie kształtowania się tożsamości; Rozdział 4. Temperament i struktura rodziny a nieprzystosowanie społeczne adolescentów w klasie szkolnej; Rozdział 5. Między normą a patologią, czyli zawiłe drogi trajektorii rozwojowej psychopatii. Część III. Relacje rodzinne w kontekście zdrowia: Rozdział 1. Choroby dermatologiczne jako czynniki ryzyka zaburzeń w funkcjonowaniu rodziny; Rozdział 2. Psychologiczne aspekty funkcjonowania rodzin zmagających się ze stwardnieniem rozsianym; Rozdział 3. Stan cywilny a nasilenie problemów zdrowia psychicznego u osób starszych; Rozdział 4. Rola wybranych predyktorów dobrostanu psychicznego u dorosłego rodzeństwa osób z niepełnosprawnością; Rozdział 5. Komunikacja z pacjentami MPD i niepełnosprawnością intelektualną w ocenie opiekunów rodzinnych; Rozdział 6. Terapia psychologiczna a jakość życia małżonków osób chorujących przewlekle.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana paradygmatu zdrowia i opieki zdrowotnej. 2. Wprowadzenie do psychologii zdrowia. 3. Krytyczne spojrzenie na badania nad zdrowiem. 4. Psychologiczne mechanizmy zdrowia i choroby. 5. Zastosowanie różnych form terapii psychologicznej i behawioralnej w psychologii zdrowia. 6. Spojrzenie na lekarzy i pacjentów z perspektywy poznawczo-społecznej. 7. Stres a zdrowie. 8. Czynniki związane ze stylem życia I: zdrowie, jedzenie i ćwiczenia fizyczne. 9. Style życia II: niewidoczne narkotyki. 10. Ból i psychologia zdrowia. 11. Współczesne epidemie: choroby układu krążenia. 12. Rak i AIDS: choroby siejące strach. 13. Szersze zastosowanie psychologii zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
1. Dziennik terapeuty z kilkoma onbjaśnieniami 2. Jaki jest Janek obecnie 3. Posłowie. Spojrzenie na autyzm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część pierwsza: Style uczenia się i myślenia, ich struktura i konsekwencje edukacyjne; Determinanty i rozwój samoregulacji w uczeniu się; Pamięć a aktywność: strategie, prestrategie i ekwiwalenty strategii pamięciowych; Efekt kontekstu w pamięci; Rodzaje wnioskowania aktywizowane w procesie rozumienia tekstu; Predyktory powodzenia tekstu; Dylematy rekrutacji na studia psychologiczne - testy zdolności czy wiadomości szkolnych? Część druga: Zadania nauczycieli w procesie edukacji. Wczesna profilaktyka wypalenia zawodowego wśród przyszłych nauczycieli; Interpsychiczne i intrapsychiczne uwarunkowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych; Dialogowe interakcje w procesie oceniania szkolnego; Perspektywy i ograniczenia metod psychoedukacyjnych. Część trzecia: Edukacja w perspektywie klinicznej. Zaburzenia zachowania u uczniów; Różnice między dziewczętami a chłopcami w strategiach radzenia sobie ze stresem; Wybrane cechy osobowości dzieci i młodzieży jąkających się w świetle badań psychologicznych; Edukacja młodych dorosłych z rozpoznaniem schizofrenii leczonych na oddziale otwartym; Wzór zachowania A jako czynnik ryzyka w chorobie niedokrwiennej serca. Część czwarta: Dzieci i młodzież ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi. Rodzinne uwarunkowania psychologicznych i edukacyjnych problemów dzieci niepełnosprawnych; Logowertebrologiczne wskaźniki w obrazie klinicznym autyzmu wczesnodziecięcego; Przyczyny trudności w procesie nauczania osób z autyzmem; Oryginalność w rysunkach dzieci niesłyszących; Technika medialna w edukacji osób niepełnosprawnych. Szanse i wyzwania. Część piąta: Różne konteksty edukacji. Edukacja różnych warstw społecznych na Górnym Śląsku - koniec wieku XIX i XX. Analiza porównawcza; Pomiar wsparcia społecznego jako źródło wiedzy o relacjach interpersonalnych w okresie dorastania; Promowanie zdrowia w procesie edukacji; Udział mobilizacji i krytyki rodziców w funkcjonowaniu ucznia (III, IV klasa); Racjonalność komunikacyjna a dyskurs psychologii humanistycznej; Rozwojowa dynamika struktury czynnikowej Skali Poczucia Beznadziejności A. Becka: od szkoły podstawowej do szkoły wyższej; Niektóre uwarunkowania wiary w zjawiska paranormalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I: 1. Komunikacja zawodowa; 2. Modele komunikacji w relacji lekarz-pacjent; 3. Zasady kontaktu z pacjentem; 4. Współpraca w procesie leczenia; 5. Potrzeby osoby chorej na kolejnych etapach leczenia i rehabilitacji. CZĘŚĆ II: 1. Pacjent pediatryczny; 2. Komunikacja z agresywnym pacjentem; 3. Pacjent nieprzestrzegający zaleceń. Dialog motywujący; 4. Pacjenci w szczególnych sytuacjach życiowych - kryzys i trauma; 5. Kontakt z osobami doświadczającymi przemocy; 6. Komunikowanie się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi; 7. Pacjent z ryzykiem samobójczym; 8. Kontakt z osobami starszymi w sytuacji pomagania; 9. Kontakt z pacjentem z niepełnosprawnością; 10. Specyfika kontaktu z pacjentem onkologicznym; 11. Specyfika kontaktu z pacjentem operowanym; 12. Rozmowy z pacjentem o śmierci i umieraniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Istota pracy lekarza rodzinnego. Rozdział 2. Konsultacja lekarska: Konsultacja lekarska – wyjaśnienie terminu; Powody zgłaszania się pacjenta do lekarza rodzinnego; Cele konsultacji lekarskiej; Etapy konsultacji lekarskiej w gabinecie lekarza rodzinnego. Rozdział 3. Rozmowa z pacjentem: Przywitanie lekarza z pacjentem; Zadawanie pytać pacjentowi; Umiejętność słuchania; Empatia; Informowanie pacjenta; Włączenie pacjenta do planu postępowania; Zadawanie pytań przez pacjenta; Wykorzystanie poczucia humoru; Komunikowanie niewerbalne; Efektywne wykorzystanie ciszy; Zakłócenia rozmowy; Obawy i oczekiwania pacjentów; Budowanie zaufania; Wiedza zdrowotna pacjenta; Zakończenie rozmowy. Rozdział 4. Komunikowanie się z pacjentem w sytuacjach trudnych: Wprowadzenie; Sytuacja trudna; Perspektywa lekarza vs. perspektywa pacjenta; Kto to jest „trudny pacjent”? Jak sobie poradzić, gdy uznamy pacjenta za trudnego?; Wybrane sytuacje trudne – społeczne wyzwania dla lekarza. Rozdział 5. Pacjent z niewyjaśnionymi objawami: Zaburzenia psychosomatyczne na podstawowej opiece zdrowotnej – wyjaśnienie pojęć; Pacjenci z MUS u lekarza rodzinnego; Wpływ i konsekwencje MUS na relacje lekarz – pacjent; Przebieg konsultacji pacjenta z MUS; Strategie postępowania lekarza rodzinnego. Rozdział 6. Dziecko jako pacjent u lekarza rodzinnego: Prowadzenie rozmowy i zbieranie wywiadu; Umiejętność rozmowy z dzieckiem i rodzicami; Wizyta patronażowa; Problem dziecka krzywdzonego. Rozdział 7. Relacja lekarza z pacjentem chorym terminalnie i jego rodziną: Stan psychiczny człowieka w odpowiedzi na etapy nieuleczalnej choroby; Wyobrażenie o chorobie; Jakość życia, w tym uwarunkowana stanem zdrowia; Rozpoznanie środowiska chorego; Rola rodziny w obliczu nieuleczalnej choroby; Funkcjonowanie rodziny w kryzysie; Ekspresja uczuć jako warunek dobrej jakości życia; Komunikacja lekarz – pacjent – rodzina; Priorytety w komunikacji. Rozdział 8. Konsultacja telefoniczna: Zasady udzielania porady telefonicznej. Rozdział 9. Pacjenci korzystający z internetu w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych: Możliwości postępowania. Rozdział 10. Nauczanie i uczenie się poprzez odgrywanie ról: Nauczanie problemowe; Odgrywanie ról; Symulowany pacjent; Wykorzystanie nagrań wideo; Ocena konsultacji lekarskiej; Korzyści i trudności; Wirtualny pacjent.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci z ADHD i ich rodzeństwo : teoria i badania / Piotr Pawlak. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls" , 2013. - 270, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Wybrane zagadnienia dotyczące ADHD; 2. Dziecko z ADHD w systemie rodzinnym; 3. Metodologia badań własnych; 4. Wyniki badań własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania dobrego życia we współczesnej rodzinie: Jakość życia w kontekście niskiej dzietności; Wzór osobowy ojca w kształtowaniu tożsamości córki w okresie późnego dzieciństwa; Nadzieja i samoocena jako predyktatory radzenia sobie ze stresem u młodzieży szkół średnich; Poczucie jakości życia u młodzieży doświadczającej przemocy w rodzinie; Zagrożenia dobrostanu rodziny- rodzaje, formy i uwarunkowania przemocy domowej stosowanej przez kobiety- sprawczynie; (Nie)wystarczająco dobra matka. Analiza sytuacji pracujących kobiet będących matkami; Różnice w zakresie satysfakcji z życia kobiet będących matkami po leczeniu niepłodność a matkami adopcyjnymi; Styl radzenia sobie ze stresem z poziom satysfakcji małżeńskiej; 2. Dobrostan w zaburzeniach zdrowia psychicznego i fizycznego oraz możliwość terapii: O wstydliwych chorobach oraz reakcjach emocjonalnych wobec osób zarażających; Analiza związków między systemem przywiązania i rodzicielską zdolnością do mentalizacji a funkcjonowaniem psychospołecznym dziecka. Włączenie rodzica w proces terapii dziecka; Przywiązanie a zaburzenia w kształtowaniu się struktury osobowości u młodzieży- przyczyna i rozwiązanie; Relacja między pacjentem i psychoterapeutą a skuteczność psychoterapii. Wyniki badań kat amnestycznych; Internacja sądowo-psychiatryczna. Możliwość, nadzieja, perspektywy. Studium przypadku pacjenta z rozpoznaniem schizofrenii; 3. Opytmalne funkcjonowanie zawodowe- możliwości i ograniczenia: Twórcza przedsiębiorczość a poziom aspiracji w środowisku zawodowym; Satysfakcja z pracy jako pozytywne konsekwencja dobrego dopasowania do elastycznej formy zatrudnienia; Dobrostan psychiczny i poziom empatii u pielęgniarek i lekarzy; Bilans psychologiczny w pracy nauczyciela przedszkola; Czy pojęcie normy w psychologii stosowanej ma sens?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 1 (21) 2002)
Nieregularnie
Radzenie sobie ze stresem u funkcjonariuszy policji, Strategie radzenia sobie ze stresem a poczucie własnej skuteczności u chorych z rozpoznaniem nowotworu narządów rodnych i wewnętrznych, radzenie sobie ze stresem a cechy osobowości u dzieci z nadwagą, Cechy osobowości i wzór zachowania A u pacjentów z chorobą niedokrwienną serca, Psychologiczne aspekty leczenia bólu, Powody obniżenia wagi i oczekiwania kobiet uczestniczących w programie oddziaływań psychologicznych wspomagających redukcję nadwagi, Postawy wobec raka piersi kobiet zdrowych uczestniczących w programie profilaktyki, Postawy rodzicielskie percypowane przez młodzież a formy ujawnianej przez nią agresji, Nieśmiałość - określenie zjawiska oraz doniesienie wstępne z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychoedukacyjne elementy wsparcia społecznego: Najlepszy uczeń też potrzebuje wsparcia- sprawozdanie z badań własnych; Postrzegane Sparcie społeczne ze strony osób znaczących a wyniki w nauce młodzieży gimnazjalnej; Uwarunkowania społecznego wsparcia młodzieży z trudnościami w uczeniu się; Wsparcie społeczne młodzieży z uszkodzonym wzrokiem a odczuwanie trudności związanych z niepełnosprawnością; Uwarunkowania partycypacji w kulturze osób z dysfunkcją narządu wzroku a potrzeba wsparcia społecznego; Wsparcie techniczne studentów niewidomych i słabo widzących w uczelniach wyższych; 2. Komponenty wsparcia społecznego rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym: Wieloaspektowość wsparcia społecznego rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne; Potrzeba wsparcia psychospołecznego dzieci nadpobudliwych i ich rodzin; Wspomaganie społeczne rodziny w zaspokajaniu potrzeb rehabilitacyjnych uczniów z wadą słuchu; Postawy rodziców dzieci pełnosprawnych wobec osób z niepełnosprawnością; Edukacja integracyjna w opinii rodziców dzieci niepełnosprawnych; Wyrównywanie szans dziecka z lekkim upośledzeniem umysłowym w świetle zmian społecznych i edukacyjnych; Opinie rodziców młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie w stopniu lekkim na temat pomocy dzielnej rodzinie; Korelaty społecznego wsparcia młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; Poczucie wsparcia społecznego a poziom kompetencji społecznych u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; Wsparcie matek dzieci z upośledzeniem umysłowym przez członków rodziny; Pomoc rodzinie dziecka niepełnosprawnego- wybrane kierunki oddziaływań; 3. Medyczne i psychospołeczne aspekty wsparcia w chorobie: Przekonania zdrowotne jako uwarunkowanie wsparcia w chorobie; Jakość pomocy udzielanej rodzinie dziecka niepełnosprawnego w procesie informacyjno-terapeutycznym; Działania ortopedyczno-rehabilitacyjne jako ważny element terapii w systemie wsparcia społecznego rodziny dziecka niepełnosprawnego; Wsparcie społeczne rodzin pacjentów z chorobą Alzheimera ze strony organizacji alzheimerowskich; Zmiany poziomu kompetencji komunikacyjnych małych dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym pod wpływem terapii Peto oraz usprawnianych tradycyjnie; Zaangażowanie rodziców w procesie rehabilitacji medycznej dzieci z astmą oskrzelową; Formalne i nieformalne systemy wsparcia rodzin dziecka z chorobą nowotworową; Społeczne aspekty umierania dzieci z choroba nowotworową; Wsparcie chorego i jego rodziny przez personel medyczny; Grupa samopomocy jako źródło wsparcia społecznego (na przykładzie Klubu Kobiet po Mastektomii „Amazonki”); Rola książki w procesie wsparcia dziecka niepełnosprawnego w zakładzie leczniczym; Wolontariat- pozainstytucjonalna forma wsparcia społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Spis treści: 3-12. Rola nadziei u osób chorych onkologicznie The role of hope in patients with cancer Paweł Ciszek 13-21. Konsekwencje zdrowotne zanieczyszczenia powietrza Maria Całka, Paweł J. Pawlica 22-32. Charakterystyka najzdrowszych diet na świecie Characteristics of the healthiest diets in the world Karolina Nowosad 33-38. Jakość artykułów w Wikipedii dotyczących zagadnień mikrobiologicznych i parazytologicznych The quality of Wikipedia articles regarding concepts in the field of microbiology and parasitology Dominik Maciej Matusiak Czasopismo Naukowe „Nauki Przyrodnicze i Medyczne” (ENG: Journal of Life and Medical Sciences) jest kontynuacją czasopisma Nauki Przyrodnicze. Czasopismo wydawane jest nieprzerwanie od 2013 roku przez Stowarzyszenie Młodych Naukowców. W latach 2013-2018 czasopismo było klasyfikowane w wykazie czasopism punktowanych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z liczbą 2 punktów. Po zmianie w prawie od 2019 roku czasopismo posiada 5 punktów. Ideą czasopisma jest umożliwienie publikacji prac oryginalnych oraz przeglądowych przygotowanych przez młodych adeptów nauki (studentów działających w kołach naukowych, doktorantów, młodych pracowników nauki). Publikacja w czasopiśmie jest bezpłatna. Wszystkie nadesłane artykuły są recenzowane z zachowaniem najwyższych standardów określonych przez Komitet do spraw Etyki Publikacyjnej (COPE – Committee on Publication Ethics). Tematyka: szeroko rozumiane nauki przyrodnicze i medyczne (biologia, chemia, technologia żywności, dietetyka, żywienie, biogeografia, zootechnika, ogrodnictwo, rolnictwo, ekologia, inne zbliżone).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej