1. Podstawy blogowania, 2. Jak myśleć na blogu?, 3. Potęga blogów w biznesie, 4. Jak Twoja firma moze wykorzystać blogi?, 5. Jak rodzaj blogów jak najlepszy dla twojej firmy, 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie, 9. Czy wiesz, co mówi o Twojej firmie i twoich produktach?, 10. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem?, 11. Jak odnieść sukces blogowy?, 11. Przyszłość bloga biznesowego
1. Blogi. Blog firmowy a witryna internetowa; Cechy bloga; Modele wykorzystania blogów; Blogi w liczbach; Elementy funkcjonalne bloga; Kreacja graficzna bloga; Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego; Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych; Etapy projektowania bloga firmowego; Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej; Komercyjne wykrzoystanie blogów; Zakończenie. 2. Wirtualne społeczności konsumenckie. Web 2.0; Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu; Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności; Rodzaje społeczności; Korzyści dla internautów; Korzyści dla specjalistów od marketingu; Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej; Teoria motywacji Maslowa - on-line; Etapy tworzenia społeczności; Czynniki sukcesu społecznościowego - diament społecznościowy; Modele biznesowego wykorzystania społeczności; Liderzy opinii i ambasadorzy marek; Zakończenie. 3. Analizy przypadków. Blog firmowy www.Opcom.pl; Blog korporacyjny FRoSTA; Blog branżowy - Interaktywnie.com; Projekt społecznościowy moBlog; Blog specjalistyczny www.webusability.pl; Blog firmowy e-Lady.pl; Blog wewnętrzny Ideo; Projekt społecznościowy Winiary; Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska); Projekt społecznościowy Sunsilk.pl.
1. Wstęp, 2. Początkie dziennikarstwa internetowego, 3. Nowy wspaniały świat mediów: BBC News Online, Drudge Report i narodziny blogów, 4. Relacjonowanie sytuacji kryzysowej: dziennikarstwo internetowe a 11 września, 5. Sensacyjne skandale: wartość informacyjna blogów, 6. Dzienniakrstwo internetowe a wojna w Iraku: dawanie świadectwa, 7. Dzienniakrstwo uczestniczące: IndyMedia, OhmyNews i Wikinwes, 8. Dziennikarze obywatelscy jako naoczni świadokowie: zamachy bombowe w Londynie i huragan Katrina, 9. Nowe kierunki
1. Internet z perspektywy nauk społecznych. Cz. I Internet jako nowe medium: 2. Internet jako technologia i wyobrażenie. Co robimy z technologią, co technologia robi z nami?, 3. Definiowanie Internetu w kategoriach dóbr wspólnych, 4. Wyszukiwarki jako gatekeeperzy Internetu. Cz. II Życie w Internecie: 5. Anatomia internetowej anonimowości, 6. ja w sieci - siec we mnie. Zależności pomiędzy doświadczeniami relacji w Internecie a reprezentacją obrazu siebie, 7. Internet i tożsamość, 8. Na ile sieciowe są serwisy networkingu społecznego? "małe światy" i "luki strukturalne" w serwisach Gron. Net o LinkedIn.com, 9. Blogi jako przejaw współczesnego trybalizmu, 10. Pomocna dłoń w cyberprzestrzeni. Poszukiwanie pomocy i formy jej udzielania w Internecie. Cz. II Internet w życiu: 11. Czy Internet odbiera nam szczęście? Wpływ korzystania z Internetu na dobrostan psychiczny użytkowników. 12. Cybrszóstki piłkarskie, 13. Nadużywanie Internetu w pracy, 14. Alternatywne wyszukiwarki jako odmiana software art., 15. Lokalne społeczności w sieci - doświadczenia fińskie, 16. Uspołecznieni macierzyństwa przez dyskurs w przestrzeni internetowej, 17. Internet - szanse i zagrożenia dla demokracji, 18. Internet jako narzędzie komunikowania się terrorystów, 19. Cyfrowy podział w Polsce: nowe technologie a szanse życiowe i wykluczenie społeczne, 20. Społeczne konsekwencje rozwoju Internetu - rewolucja czy reprodukcja struktur społecznych?.
Część I: Witamy w sieci WWW. 1. Przygotować się na sieć. 2. Tworzenie pierwszej strony. 3. Umieszczanie strony w sieci. 4. Skuteczne narzędzia. Część II: Tworzenie lepszych stron WWW. 5. Tekstowe znaczniki HTML. 6. Arkusze stylów. 7. Dodawanie grafiki. 8. Łączenie stron. 9. Narzędzia układu strony: tabele i style. 10 Ramki. Część III: Komunikowanie się z odwiedzającymi stronę. 12. Umożliwianie użytkownikom komunikowania się z nami (i ze sobą). 13. Zarabianie za pomocą swojej witryny. Część IV: Upiększanie stron WWW. 14. JavaScript i DHTML: interaktywne strony WWW. 15. Wymyślne przyciski i menu. 16. Audio i wideo. Część V: Blogi. 17. Blogi. Część VI: Dodatki.
Wstęp, Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe, Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych, Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie, Miedzy czarnym PR a "bulterieryzmem", Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia, Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami, Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco, Blogi korporacyjne w działaniach public relations, Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich, Rola blogów w kreowaniu wizerunku, Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków, Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym, Czynniki wpływające na jakość usług majątkowych zakładów ubezpieczeń, Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań, Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyka gospodarczą, Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy, Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej, Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem, Trzy światy public relations, Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego, Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1. Co to jest blog?; 2. Od bardów do blogów; 3. Blogi, społeczności i sieci; 4. Dziennikarstwo obywatelskie?; 5. Blogi jako opowieści; 6. Blogujące marki; 7. Przyszłość blogowania.
Część I: Podstawy PHP. 1. Wprowadzenie w tematykę PHP. 2. Język PHP. 3. Organizacja kodu i jego wielokrotne wykorzystanie. 4. Programowanie obiektowe. 5. Tablice. 6. Ciągi znaków i znaki alfabetów narodowych. 7. Interakcje z serwisem: formularze. Część II: Podstawowe wiadomości o bazach danych. 8. Wprowadzenie do baz danych. 9. Projektowanie i tworzenie baz danych. 10. Wykorzystanie baz danych: przechowywanie i pobieranie interakcji. 11. Wykorzystanie baz danych: zaawansowany dostęp do danych.. 12. PHP a dostęp do danych. Część III: Planowanie aplikacji internetowych. 13. Aplikacje internetowe i Internet. 14. Implementacja interfejsu użytkownika. 15. Zarządzanie użytkownikami. 16. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: planowanie i bezpieczeństwo kodu. 17. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: bezpieczeństwo sprzętu i oprogramowania. Część IV: Implementacja aplikacji internetowych. 18. Obsługa błędów i debugowanie. 19. Pliki cookie i sesje. 20. Uwierzytelnianie. 21. Zaawansowane techniki wysyłania treści do przeglądarki oraz buforowania wysyłanej treści. 22. Kontrola poprawności danych za pomocą wyrażeń regularnych. 23. XML i XHTML. 24. Pliki i katalogi. 25. Wysyłanie plików do serwera. 26. Operowanie datami i czasem. 27. Usługi XML Web Services i SOAP. 28. Korzystanie z PEAR. 29. Tworzenie i wdrażanie aplikacji. Część V: Przykładowe projekty i dalsze pomysły. 30. Strategie tworzenia udanych aplikacji internetowych. 31. System zarządzania terminami. 32. Blog. 33. Sklep internetowy.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
4. Konwergencja a logika systemu medialnego: Konwergencja korporacyjna w polskich firmach medialnych; Świat wirtualny czy świat Gutenberga? Spór o ACTA w polskich tygodnikach opinii z początkiem 2012 roku; Ekonomiczny wymiar konwergencji mediów; Strategie rozwoju produktów konwergentnych na rynku telewizyjnym; Konwergencja mediów głównego nurtu w postkomunistycznej Polsce jako instrument powielania ideologicznych matryc; Rola mediów w procesach deliberacji. Nowe możliwości i bariery partycypacji w kulturze konwergencji medialnej; Kultura konwergencji a współczesne media; Prasa narodowa w Polsce jako przykład mediów starego typu; Ekonomiczne i społeczne korzyści jednolitego rynku cyfrowego w kontekście zapisów Europejskiej Agendy Cyfrowej; Zdolność rozwojowa radia w warunkach konwergencji medialnej; Abrakadabra w sieci: portale i strony internetowe prasy ezoterycznej w Polsce; Prasa branżowa jako przedsiębiorstwo medialne; Gazeta 2.0- nowe formy konwergencji w prasie; Zjawisko konwergencji w radiu komercyjnym na przykładzie Radia ZET; Wpływ postępu technologicznego na proces konwergencji w mediach - zmiany w radiofonii i telewizji; Zmiany formy produkcji i dystrybucji treści polskich wydawców dzienników i czasopism opinii jako skutek konwergencji mediów; O konwergencji mediów historycznie. Formacja religijna w XVI wieku za pośrednictwem książki drukowanej; 5. Nowe media we współczesnym spoełczeństwie: Bałkanizacja Internetu w dobie konwergencji; Twitter zamiast porannej prasy; Konwergencja mediów jako wyzwanie dla nauk o mediach; Miejsce mediów społecznościowych w polskim systemie medialnym- wybrane zagadnienia; Człowiek w masce Guya Fawkesa-(h)aktywistka w percepcji użytkownika sieci; Nowe media a doświadczenie czasu; Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów; Transmedia storytelling w erze konwergencji; E-komunikacja- czy to jedyny sposób na rozmowę wśród gimnazjalistów?; 6. Komunikowanie publiczne w kulturze konwergencji: Nowe media a współprojektowanie identyfikacji wizualnej organizacji; Konwergencja a marketing medialny- rys teoretyczny; Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa; Interentowy marketing jednostek samorządu terytorialnego w obliczu konwergencji mediów; E-marketing - w świecie aktywnych konsumentów i konwergencji mediów; Sposoby promocji prasy- przyciąganie uwagi i wzroku czytelników; Problemy konwergencji mediów zakładowych; memy internetowe w marketingu, czyli droga od rozrywki do promocji; Nowe sposoby promocji tradycyjnej prasy w Internecie; W pogodni za uwagą, czyli politycy w obliczu Nowych mediów; Media społecznościowe jako nowe narzędzie budowania wizerunku w firmach w Polsce i Unii Europejskiej; Media społecznościowe- zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych; Cybergeniczność Janusza Korwin-Mikkego w Nowych Nowych mediach; Blog jako nowa forma gatunku dziennikarskiego. Analiza "Polifonii" Bartka Chacińskiego; 7. Konwergencja mediów- konteksty technologiczne: Paradygmat determinizmu technologicznego w wyjaśnianiu konwergencji mediów- wybrane aspekty epistemologiczne; Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych.
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
Słowo od redaktorki, Dynamika kontekstu społecznego w okresie dzieciństwa i dorastania, Dlaczego (nie) jemy? Psychologiczne uwarunkowania stosunku do pokarmu, 1. Rodzina jako kontekst rozwoju człowieka, 1.1. Współczesna rodzina jako kontekst rozwoju dzieci i młodzieży, 1.2. Przegląd koncepcji dotyczących rodzin anorektycznych, 1.3. Anorexia Nervosa - choroba jednostki czy choroba rodziny?, 1.4. Transgeneracyjne ujęcie rodziny a problematyka anoreksji, 1.5. Terapia systemowa rodzin w leczeniu anorexia nervosa, 1.6. Przemoc seksualna w rodzinie w etiologii zaburzeń jedzenia, 2. Adolescencja i formowanie struktury potrzeb, 2.1. Źródła hierarchii potrzeb w świetle koncepcji rozwoju człowieka, 2.2. Biologiczne i psychologiczne zmiany okresu adolescencji a anoreksja, 2.3. Osiąganie autonomii a ryzyko wystąpienia anoreksji w okresie adolescencji, 2.4. Potrzeba autonomii a lęk przed autonomią w anoreksji, 2.5. Anoreksja jako opóźnienie wejścia w dorosłość, 2.6. Potrzeba perfekcjonizmu jako źródło i czynnik utrwalający anorexia nervosa, 2.7. Potrzeba perfekcjonizmu a ekspresja anorexia nervosa. Profilaktyka i terapia. 3. Kultura jako kontekst rozwoju człowieka. 3.1. Uczestnictwo w kulturze i jego znaczenie dla procesu rozwoju, 3.2. Ciało dyscyplinowane. Wpływ kultury ponowoczesnej na powstanie anorexia nervosa, 3.3. Rola czynników kulturowych w powstawaniu zaburzeń odżywiania, 3.4. Poddaj się perfekcji - ciało w środkach masowego przekazu, 3.5. Kobieta szczupłą każda chce byćů Wpływ wzorców kulturowych na częstość zachorowań na anoreksję, 3.6. Potrzeba reformy reklamy a profilaktyka zaburzonego stosunku do ciała i jedzenia, 3.7. Krótka charakterystyka dzienników internetowych dziewcząt z anoreksją, 3.8. Anoreksja na forach internetowych - analiza krytyczna, 3.9. Anoreksja na forach internetowych, 3.10. Anoreksja i bulimia na forach internetowych, 4. Sytuacje trudne i strategie radzenia sobie, 4.1. Sytuacje trudne jako źródło zaburzeń łaknienia. Zaburzenia łaknienia jako źródło sytuacji trudnych. 4.2. Anorexia nervosa jako strategia zaradcza uruchamiana w sytuacjach trudnych, 4.3. Anoreksja - sposób radzenia sobie w sytuacji trudnej?, 4.4. Radzenie sobie z urazowymi doświadczeniami okresu dzieciństwa a podatność na anoreksję w okresie adolescencji, 4.5. Hospitalizacja pacjentek anorektycznych jako sytuacja trudna, 4.6. Być w pobliżu, być oboků Otoczenie w walce z chorobą, 4.7. Radzenie sobie dziewcząt z anorexia nervosa w sytuacji edukacyjnej. 5. Inne perspektywy ujmowania zaburzeń łaknienia, 5.1. Nowe spojrzenie na anoreksję psychiczną, 5.2. Głód więzi, głód siebieů Otyłość a anoreksja, 5.3. Anoreksja psychiczna jako zaburzenie o cechach uzależnienia, 5.4. Problem anoreksji w sporcie.
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet; Blogi i portale społecznościowe; Prawo autorskie w Internecie; Znaki towarowe; Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi.
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ebook „Autentyczny wizerunek. Kreowanie wizerunku osobistego i image’u bloggera” pozwoli Ci zaprezentować lepiej swoją osobę i skuteczniej informować innych bloggerów o tym, co masz im do zaoferowania.
Czy tego chcesz, czy nie, swoimi działaniami, wypowiedziami, prezencją tworzysz własny wizerunek. Bycie naturalnym daje Ci poczucie spokoju i adekwatności. Są jednak sytuacje, w których wyeksponowanie tego, co w Tobie najkorzystniejsze, przyniesie Ci szczególne korzyści i wydaje się wręcz niezbędne. Od tego, jak jesteś postrzegany – Ty i Twoja działalność (Twój blog) – zależeć mogą nawet Twoje przyszłe życie zawodowe oraz dochody. Dlatego też ta publikacja ma za zadanie przeprowadzić Cię przez wstępny proces określania i definiowania image’u osobistego i wizerunku Ciebie jako bloggera. Na podstawie wniosków wyciągniętych z analizy będziesz mógł tworzyć skuteczne treści na swój temat – na blogu osobistym lub firmowym w portalach społecznościowych czy też na platformach kontentowych typu YouTube. Charakter publikowanych treści musi być bowiem spójny z nadrzędnym celem, jakim jest wzmacnianie pożądanego image’u Twojej osoby. Konsekwentne trzymanie się planu pomoże Ci osiągnąć wymarzony cel: zwiększające się zainteresowanie Twoją działalnością, niezależnie od jej charakteru.