Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
ebookpoint BIBLIO
(7)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(17)
E-booki
(11)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kondak Anna
(2)
Miłkowski Grzegorz
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Allan Stuart
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Batiuk Anna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Buras-Marciniak Anetta
(1)
Celińska Barbara
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doliński Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Goźdź-Roszkowski Stanisław
(1)
Grzeszkiewicz-Radulska Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lewandowska Monika
(1)
MacDonald Matthew
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malach Josef
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Maroda Mirosław
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Meryk Radosław
(1)
Moch Wojciech
(1)
Morze Nataliia
(1)
Musiał Emilia
(1)
Myjak Teresa
(1)
Męcfal Sylwia
(1)
Nagora Inna
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Noskova Tatiana
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleśniewicz Magdalena
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Petrov Alexander
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Piwowarczyk Piotr
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Reis Antonio dos
(1)
Rettberg Jill Walker (1971- )
(1)
Robson Kinga
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rongies Witold
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sadza Agata
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Sosnowska Monika
(1)
Sulich Adam
(1)
Szczubiałka Michał
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szewczyk-Kowalewska Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(31)
Czechy
(1)
Język
polski
(31)
Temat
Blogi
(13)
Blog
(6)
Internet
(5)
Strony WWW
(5)
Marketing społecznościowy
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Public relations
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziecko
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Socjologia
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
XHTML
(2)
Alokacja
(1)
Anoreksja
(1)
Anorektyczki i anorektycy
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Baza danych relacyjna
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioterapia
(1)
Blogerzy
(1)
Bulimia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Domy dziecka
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Folklor
(1)
Gospodarka
(1)
HTML
(1)
Instytucja totalna
(1)
Inwestycje
(1)
Języki programowania
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Ludzie starzy w rodzinie
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
MySQL
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Negocjacje
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Odpady
(1)
Odżywianie
(1)
Osobowość
(1)
PHP
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przysłowia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rodzina
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samoobrona
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjalizacja
(1)
Sportowcy
(1)
Sporty wodne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Teatroterapia
(1)
Tekst
(1)
Teoria poznania
(1)
Towary
(1)
Towarzystwa naukowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Opracowanie
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawy blogowania, 2. Jak myśleć na blogu?, 3. Potęga blogów w biznesie, 4. Jak Twoja firma moze wykorzystać blogi?, 5. Jak rodzaj blogów jak najlepszy dla twojej firmy, 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie, 9. Czy wiesz, co mówi o Twojej firmie i twoich produktach?, 10. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem?, 11. Jak odnieść sukces blogowy?, 11. Przyszłość bloga biznesowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Blogi. Blog firmowy a witryna internetowa; Cechy bloga; Modele wykorzystania blogów; Blogi w liczbach; Elementy funkcjonalne bloga; Kreacja graficzna bloga; Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego; Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych; Etapy projektowania bloga firmowego; Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej; Komercyjne wykrzoystanie blogów; Zakończenie. 2. Wirtualne społeczności konsumenckie. Web 2.0; Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu; Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności; Rodzaje społeczności; Korzyści dla internautów; Korzyści dla specjalistów od marketingu; Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej; Teoria motywacji Maslowa - on-line; Etapy tworzenia społeczności; Czynniki sukcesu społecznościowego - diament społecznościowy; Modele biznesowego wykorzystania społeczności; Liderzy opinii i ambasadorzy marek; Zakończenie. 3. Analizy przypadków. Blog firmowy www.Opcom.pl; Blog korporacyjny FRoSTA; Blog branżowy - Interaktywnie.com; Projekt społecznościowy moBlog; Blog specjalistyczny www.webusability.pl; Blog firmowy e-Lady.pl; Blog wewnętrzny Ideo; Projekt społecznościowy Winiary; Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska); Projekt społecznościowy Sunsilk.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wstęp, 2. Początkie dziennikarstwa internetowego, 3. Nowy wspaniały świat mediów: BBC News Online, Drudge Report i narodziny blogów, 4. Relacjonowanie sytuacji kryzysowej: dziennikarstwo internetowe a 11 września, 5. Sensacyjne skandale: wartość informacyjna blogów, 6. Dzienniakrstwo internetowe a wojna w Iraku: dawanie świadectwa, 7. Dzienniakrstwo uczestniczące: IndyMedia, OhmyNews i Wikinwes, 8. Dziennikarze obywatelscy jako naoczni świadokowie: zamachy bombowe w Londynie i huragan Katrina, 9. Nowe kierunki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet z perspektywy nauk społecznych. Cz. I Internet jako nowe medium: 2. Internet jako technologia i wyobrażenie. Co robimy z technologią, co technologia robi z nami?, 3. Definiowanie Internetu w kategoriach dóbr wspólnych, 4. Wyszukiwarki jako gatekeeperzy Internetu. Cz. II Życie w Internecie: 5. Anatomia internetowej anonimowości, 6. ja w sieci - siec we mnie. Zależności pomiędzy doświadczeniami relacji w Internecie a reprezentacją obrazu siebie, 7. Internet i tożsamość, 8. Na ile sieciowe są serwisy networkingu społecznego? "małe światy" i "luki strukturalne" w serwisach Gron. Net o LinkedIn.com, 9. Blogi jako przejaw współczesnego trybalizmu, 10. Pomocna dłoń w cyberprzestrzeni. Poszukiwanie pomocy i formy jej udzielania w Internecie. Cz. II Internet w życiu: 11. Czy Internet odbiera nam szczęście? Wpływ korzystania z Internetu na dobrostan psychiczny użytkowników. 12. Cybrszóstki piłkarskie, 13. Nadużywanie Internetu w pracy, 14. Alternatywne wyszukiwarki jako odmiana software art., 15. Lokalne społeczności w sieci - doświadczenia fińskie, 16. Uspołecznieni macierzyństwa przez dyskurs w przestrzeni internetowej, 17. Internet - szanse i zagrożenia dla demokracji, 18. Internet jako narzędzie komunikowania się terrorystów, 19. Cyfrowy podział w Polsce: nowe technologie a szanse życiowe i wykluczenie społeczne, 20. Społeczne konsekwencje rozwoju Internetu - rewolucja czy reprodukcja struktur społecznych?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Witamy w sieci WWW. 1. Przygotować się na sieć. 2. Tworzenie pierwszej strony. 3. Umieszczanie strony w sieci. 4. Skuteczne narzędzia. Część II: Tworzenie lepszych stron WWW. 5. Tekstowe znaczniki HTML. 6. Arkusze stylów. 7. Dodawanie grafiki. 8. Łączenie stron. 9. Narzędzia układu strony: tabele i style. 10 Ramki. Część III: Komunikowanie się z odwiedzającymi stronę. 12. Umożliwianie użytkownikom komunikowania się z nami (i ze sobą). 13. Zarabianie za pomocą swojej witryny. Część IV: Upiększanie stron WWW. 14. JavaScript i DHTML: interaktywne strony WWW. 15. Wymyślne przyciski i menu. 16. Audio i wideo. Część V: Blogi. 17. Blogi. Część VI: Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe, Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych, Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie, Miedzy czarnym PR a "bulterieryzmem", Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia, Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami, Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco, Blogi korporacyjne w działaniach public relations, Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich, Rola blogów w kreowaniu wizerunku, Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków, Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym, Czynniki wpływające na jakość usług majątkowych zakładów ubezpieczeń, Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań, Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyka gospodarczą, Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy, Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej, Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem, Trzy światy public relations, Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego, Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1. Co to jest blog?; 2. Od bardów do blogów; 3. Blogi, społeczności i sieci; 4. Dziennikarstwo obywatelskie?; 5. Blogi jako opowieści; 6. Blogujące marki; 7. Przyszłość blogowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Część I: Podstawy PHP. 1. Wprowadzenie w tematykę PHP. 2. Język PHP. 3. Organizacja kodu i jego wielokrotne wykorzystanie. 4. Programowanie obiektowe. 5. Tablice. 6. Ciągi znaków i znaki alfabetów narodowych. 7. Interakcje z serwisem: formularze. Część II: Podstawowe wiadomości o bazach danych. 8. Wprowadzenie do baz danych. 9. Projektowanie i tworzenie baz danych. 10. Wykorzystanie baz danych: przechowywanie i pobieranie interakcji. 11. Wykorzystanie baz danych: zaawansowany dostęp do danych.. 12. PHP a dostęp do danych. Część III: Planowanie aplikacji internetowych. 13. Aplikacje internetowe i Internet. 14. Implementacja interfejsu użytkownika. 15. Zarządzanie użytkownikami. 16. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: planowanie i bezpieczeństwo kodu. 17. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: bezpieczeństwo sprzętu i oprogramowania. Część IV: Implementacja aplikacji internetowych. 18. Obsługa błędów i debugowanie. 19. Pliki cookie i sesje. 20. Uwierzytelnianie. 21. Zaawansowane techniki wysyłania treści do przeglądarki oraz buforowania wysyłanej treści. 22. Kontrola poprawności danych za pomocą wyrażeń regularnych. 23. XML i XHTML. 24. Pliki i katalogi. 25. Wysyłanie plików do serwera. 26. Operowanie datami i czasem. 27. Usługi XML Web Services i SOAP. 28. Korzystanie z PEAR. 29. Tworzenie i wdrażanie aplikacji. Część V: Przykładowe projekty i dalsze pomysły. 30. Strategie tworzenia udanych aplikacji internetowych. 31. System zarządzania terminami. 32. Blog. 33. Sklep internetowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nr 1/2009. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, 2009. - 163, [1] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media and Publuc Ralation)
4. Konwergencja a logika systemu medialnego: Konwergencja korporacyjna w polskich firmach medialnych; Świat wirtualny czy świat Gutenberga? Spór o ACTA w polskich tygodnikach opinii z początkiem 2012 roku; Ekonomiczny wymiar konwergencji mediów; Strategie rozwoju produktów konwergentnych na rynku telewizyjnym; Konwergencja mediów głównego nurtu w postkomunistycznej Polsce jako instrument powielania ideologicznych matryc; Rola mediów w procesach deliberacji. Nowe możliwości i bariery partycypacji w kulturze konwergencji medialnej; Kultura konwergencji a współczesne media; Prasa narodowa w Polsce jako przykład mediów starego typu; Ekonomiczne i społeczne korzyści jednolitego rynku cyfrowego w kontekście zapisów Europejskiej Agendy Cyfrowej; Zdolność rozwojowa radia w warunkach konwergencji medialnej; Abrakadabra w sieci: portale i strony internetowe prasy ezoterycznej w Polsce; Prasa branżowa jako przedsiębiorstwo medialne; Gazeta 2.0- nowe formy konwergencji w prasie; Zjawisko konwergencji w radiu komercyjnym na przykładzie Radia ZET; Wpływ postępu technologicznego na proces konwergencji w mediach - zmiany w radiofonii i telewizji; Zmiany formy produkcji i dystrybucji treści polskich wydawców dzienników i czasopism opinii jako skutek konwergencji mediów; O konwergencji mediów historycznie. Formacja religijna w XVI wieku za pośrednictwem książki drukowanej; 5. Nowe media we współczesnym spoełczeństwie: Bałkanizacja Internetu w dobie konwergencji; Twitter zamiast porannej prasy; Konwergencja mediów jako wyzwanie dla nauk o mediach; Miejsce mediów społecznościowych w polskim systemie medialnym- wybrane zagadnienia; Człowiek w masce Guya Fawkesa-(h)aktywistka w percepcji użytkownika sieci; Nowe media a doświadczenie czasu; Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów; Transmedia storytelling w erze konwergencji; E-komunikacja- czy to jedyny sposób na rozmowę wśród gimnazjalistów?; 6. Komunikowanie publiczne w kulturze konwergencji: Nowe media a współprojektowanie identyfikacji wizualnej organizacji; Konwergencja a marketing medialny- rys teoretyczny; Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa; Interentowy marketing jednostek samorządu terytorialnego w obliczu konwergencji mediów; E-marketing - w świecie aktywnych konsumentów i konwergencji mediów; Sposoby promocji prasy- przyciąganie uwagi i wzroku czytelników; Problemy konwergencji mediów zakładowych; memy internetowe w marketingu, czyli droga od rozrywki do promocji; Nowe sposoby promocji tradycyjnej prasy w Internecie; W pogodni za uwagą, czyli politycy w obliczu Nowych mediów; Media społecznościowe jako nowe narzędzie budowania wizerunku w firmach w Polsce i Unii Europejskiej; Media społecznościowe- zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych; Cybergeniczność Janusza Korwin-Mikkego w Nowych Nowych mediach; Blog jako nowa forma gatunku dziennikarskiego. Analiza "Polifonii" Bartka Chacińskiego; 7. Konwergencja mediów- konteksty technologiczne: Paradygmat determinizmu technologicznego w wyjaśnianiu konwergencji mediów- wybrane aspekty epistemologiczne; Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Opętanie (nie)jedzeniem / red. Beata Ziółkowska. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2009. - 254 [2] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
(Zastosowanie psychologii / red. nauk. Anna Brzezińska, Elżbieta Hornowska)
Słowo od redaktorki, Dynamika kontekstu społecznego w okresie dzieciństwa i dorastania, Dlaczego (nie) jemy? Psychologiczne uwarunkowania stosunku do pokarmu, 1. Rodzina jako kontekst rozwoju człowieka, 1.1. Współczesna rodzina jako kontekst rozwoju dzieci i młodzieży, 1.2. Przegląd koncepcji dotyczących rodzin anorektycznych, 1.3. Anorexia Nervosa - choroba jednostki czy choroba rodziny?, 1.4. Transgeneracyjne ujęcie rodziny a problematyka anoreksji, 1.5. Terapia systemowa rodzin w leczeniu anorexia nervosa, 1.6. Przemoc seksualna w rodzinie w etiologii zaburzeń jedzenia, 2. Adolescencja i formowanie struktury potrzeb, 2.1. Źródła hierarchii potrzeb w świetle koncepcji rozwoju człowieka, 2.2. Biologiczne i psychologiczne zmiany okresu adolescencji a anoreksja, 2.3. Osiąganie autonomii a ryzyko wystąpienia anoreksji w okresie adolescencji, 2.4. Potrzeba autonomii a lęk przed autonomią w anoreksji, 2.5. Anoreksja jako opóźnienie wejścia w dorosłość, 2.6. Potrzeba perfekcjonizmu jako źródło i czynnik utrwalający anorexia nervosa, 2.7. Potrzeba perfekcjonizmu a ekspresja anorexia nervosa. Profilaktyka i terapia. 3. Kultura jako kontekst rozwoju człowieka. 3.1. Uczestnictwo w kulturze i jego znaczenie dla procesu rozwoju, 3.2. Ciało dyscyplinowane. Wpływ kultury ponowoczesnej na powstanie anorexia nervosa, 3.3. Rola czynników kulturowych w powstawaniu zaburzeń odżywiania, 3.4. Poddaj się perfekcji - ciało w środkach masowego przekazu, 3.5. Kobieta szczupłą każda chce byćů Wpływ wzorców kulturowych na częstość zachorowań na anoreksję, 3.6. Potrzeba reformy reklamy a profilaktyka zaburzonego stosunku do ciała i jedzenia, 3.7. Krótka charakterystyka dzienników internetowych dziewcząt z anoreksją, 3.8. Anoreksja na forach internetowych - analiza krytyczna, 3.9. Anoreksja na forach internetowych, 3.10. Anoreksja i bulimia na forach internetowych, 4. Sytuacje trudne i strategie radzenia sobie, 4.1. Sytuacje trudne jako źródło zaburzeń łaknienia. Zaburzenia łaknienia jako źródło sytuacji trudnych. 4.2. Anorexia nervosa jako strategia zaradcza uruchamiana w sytuacjach trudnych, 4.3. Anoreksja - sposób radzenia sobie w sytuacji trudnej?, 4.4. Radzenie sobie z urazowymi doświadczeniami okresu dzieciństwa a podatność na anoreksję w okresie adolescencji, 4.5. Hospitalizacja pacjentek anorektycznych jako sytuacja trudna, 4.6. Być w pobliżu, być oboků Otoczenie w walce z chorobą, 4.7. Radzenie sobie dziewcząt z anorexia nervosa w sytuacji edukacyjnej. 5. Inne perspektywy ujmowania zaburzeń łaknienia, 5.1. Nowe spojrzenie na anoreksję psychiczną, 5.2. Głód więzi, głód siebieů Otyłość a anoreksja, 5.3. Anoreksja psychiczna jako zaburzenie o cechach uzależnienia, 5.4. Problem anoreksji w sporcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet; Blogi i portale społecznościowe; Prawo autorskie w Internecie; Znaki towarowe; Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ebook „Autentyczny wizerunek. Kreowanie wizerunku osobistego i image’u bloggera” pozwoli Ci zaprezentować lepiej swoją osobę i skuteczniej informować innych bloggerów o tym, co masz im do zaoferowania.

Czy tego chcesz, czy nie, swoimi działaniami, wypowiedziami, prezencją tworzysz własny wizerunek. Bycie naturalnym daje Ci poczucie spokoju i adekwatności. Są jednak sytuacje, w których wyeksponowanie tego, co w Tobie najkorzystniejsze, przyniesie Ci szczególne korzyści i wydaje się wręcz niezbędne. Od tego, jak jesteś postrzegany – Ty i Twoja działalność (Twój blog) – zależeć mogą nawet Twoje przyszłe życie zawodowe oraz dochody. Dlatego też ta publikacja ma za zadanie przeprowadzić Cię przez wstępny proces określania i definiowania image’u osobistego i wizerunku Ciebie jako bloggera. Na podstawie wniosków wyciągniętych z analizy będziesz mógł tworzyć skuteczne treści na swój temat – na blogu osobistym lub firmowym w portalach społecznościowych czy też na platformach kontentowych typu YouTube. Charakter publikowanych treści musi być bowiem spójny z nadrzędnym celem, jakim jest wzmacnianie pożądanego image’u Twojej osoby. Konsekwentne trzymanie się planu pomoże Ci osiągnąć wymarzony cel: zwiększające się zainteresowanie Twoją działalnością, niezależnie od jej charakteru.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej