Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(13)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(13)
Autor
Jerzyk-Wojtecka Justyna
(3)
Piestrzyński Tomasz
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Antczak-Sabala Beata
(1)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Głębocki Konrad
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kurowska Joanna
(1)
Kycler Maria
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Nowak Paweł
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Paleczna Dominika
(1)
Pawelec Dariusz
(1)
Rosa Kacper
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Sidor Maria Wanda
(1)
Simiński Roman
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Słociński Sebastian
(1)
Tkaczyk Lucyna
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Żejmo Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Biblioteki akademickie
(14)
Bibliotekarstwo
(6)
Informacja naukowa
(6)
Biblioteki naukowe
(3)
Public relations
(3)
Biblioteki publiczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliografia terytorialna
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Demografia
(1)
Digitalizacja
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekorozwój
(1)
Europa Środowo-Wschodnia
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ośrodki informacji
(1)
Politechnika Częstochowska. Biblioteka Główna
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rynek pracy
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Uniwersytet Śląski. Biblioteka Główna
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 127)
1. Literatura dotycząca statystyki bibliotecznej. Rys historyczny. 2. Znaczenie terminów norma i standard w bibliotekarstwie współczesnym. 3. Międznarodowe standardy oceny bibliotek akademickich. 4. Narodowe programy oceny jakości pracy bibliotek akademickich. 5. Porównanie uczelni publicznych i niepublicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie marketingiem w usługach, 2. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce, 3. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły, 4. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej, 5. Zarządzanie marką w bibliotece, 6. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych, 7. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 7. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 8. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy, 9. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki, 10. Wizerunek współczesnej biblioteki, 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, czyli wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ, 12. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników, 13. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej, 14. Od wizji do strategii: jak tworzona plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Biblioteka Narodowa we współczesnej przestrzeni informacyjnej, 2. Nowe funkcje i zadania bibliotek uczelnianych i ich konsekwencje organizacyjno-kadrowe, 3. Wykorzystanie bibliotecznego e-informatorium w dydaktyce szkoły wyższej, 5. Orientacja na czytelnika wyzwaniem dla nowoczesnej biblioteki, 5. Rola biblioteki szkolnej w edukacji ponadgimnazjalnej, 6. Biblioteki w krajach Unii Europejskiej, 7. Rola powiatowych bibliotek publicznych w kształtowaniu środowiska lokalnego, 8. Rola funduszy unijnych w kształtowaniu nowoczesnej infrastruktury na przykładzie Biblioteki Głównej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile, 9. Nowoczesny biblioteczny system informacyjny na przykładzie Biblioteki Głównej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój kwalifikacyjny kadry Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w latach 1968-2007; Żródła informacji o zbiorach Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego - od katalogu kartkowego do katalogu komputerowego OPAC; Rozwój systemu biblioteczno-informacyjnego PROLIB w bibliotekach Uniwersytetu Śląskiego; Bibliografia Dorobku Pracowników Uniwersytetu Śląskiego - od kartoteki do on-line. Doświadczenia i perspektywy; Wydawnictwa informacyjne Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego jako narzędzie komunikacji społecznej; Jak Biblioteka Uniwersytetu Śląskiego stała się częścią globalnej sieci, czyli o stronie WWW; Projekty digitalizacyne w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego; Informacja naukowa w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego. Zapytania informacyjne i użytkownicy; Udostępnianie zbiorów w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego; Udostępnianie zbiorów w Czytelni Ogólnej i Matematycznej Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego. Spostrzeżenia dotyczące współczesnej obsługi czytelniczej; Oddział Czasopism w strukturze Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w altach 1978-2005; Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego; Rozwój systemów informatycznych wspomagających udostępnianie zbiorów własnych, elektronicznych baz danych i naukowych zasobów w sieci Internet; Struktura i dynamika zbiorów Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w latach 1968-2007; Znaleźć i zakupić czyli o zmieniających się tendencjach w pozyskiwaniu książek do zbiorów Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego na przestrzeni ostatnich czterdziestu lat; Zagraniczna wymiana wydawnictw w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego (rozwój, organizacja oraz warsztat pracy); Promocja publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego na przykładzie wybranych niemieckich bibliotek akademickich; The Western Canon. The Books and School of the Ages Harolda Blooma jako forma uzupełnienia kanonu literatury światowej w zasobach Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego; Księgozbiór Zygmunta Żuławskiego - rekonesans badawczy; Księgozbiór harcerski w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego; Transformacje Bibliotek Anglistycznej: księgozbiór i jego odzwierzciedlenie w katalogach elektronicznych; Biblioteka Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego - trzydzieści lat działalności; Rola Biblioteki Niemieckiej w środowisku uczelnianym i lokalnym; Welcome to... czyli Witamy w Bibliotece Brytyjskiej Uniwersytetu Śląskiego!; Biblioteka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego - wczoraj, dziś i jutro; Trzy dekady czyli o jednej z bibliotek rusycystycznych w Polsce; Z kart historii Biblioteki Wydziału Nauk Społecznych; Kultura organizacyjna w Bibliotece Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach; Zbiory Biblioteki Teologicznej w służbie społęczności akademickiej; Czekając na bibliotekę. Problemy związane z kształtowaniem się Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w minionym czterdziestoleciu; Zachować wspomnienia - lata 1968-1973; Od czytelnika do użytkownika czyli kilka refleksji w czterdziestą rocznicę powstania biblioteki uniwersyteckiej; Wykaz pracowników zatrudnionychw bibliotekach Uniwersytetu Śląskiego w latach 1968-2007.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Polityka KBN w zakresie finansowania działań wspierających badania naukowe, Biblioteka w systemie uczelni akademickiej, Biblioteka akademicka: możliwe zmiany organizacji, Problematyka oceny jakości i wynikające z niej próby standaryzacji i normalizacji działalności biblioteczno-informacyjnej, Kadra polskich bibliotek uczelnianych w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Budownictwo biblioteczne w ostatnim dziesięcioleciu-główne tendencje w projektowaniu, od gromadzenia zbiorów do zarządzania zasobami, Wczoraj fantazja, dzisiaj - rzeczywistość, czyli o komputeryzacji polskich bibliotek akademickich słów kilka, Zbiory specjalne-luksus czy narodowy obowiązek?, Praca naukowa i dydaktyczna w bibliotekach uczelnianych i możliwości jej efektywnego realizowania, Międzynarodowa współpraca między bibliotekami uczelni państwowych i niepaństwowych, Te nieprzewidywalne biblioteki akademickie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliotekarskie problemy komunikacji: Nie tylko brak windy, czyli o problemach komunikacji bibliotecznej; Użytkownik dla biblioteki, czy biblioteka dla użytkownika? Czyli jak to robią Brytyjczycy; Bibliotekarz biznesowy w bibliotece publicznej XXI wieku; Biblioteka Naukowa Głównego Instytutu Górnictwa miejscem komunikacji różnych grup użytkowników; Biblioteki jako ośrodki komunikacji w środowiskach anarchistycznych. Informacja jako komunikacja: Informacja naukowa. Szkic o ewolucji nazwy dyscypliny i pola działalności praktycznej; Pojęcie informacji prawnej i początki zautomatyzowanej informacji o prawie na świecie oraz w Polsce; Internetowe systemy informatycznego zarządzania zbiorem bibliotecznym; Digitalizacja w globalnej skali, czyli projekt firmy gogle; Możliwości Europeany i jej przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Zagadnienia ogólne: 1. Jakich badań potrzebują biblioteki w Polsce? 2. Czy biblioteki wyższych szkół niepaństwowych można nazwać naukowymi? Raport z badań ankietowych dotyczących działalności naukowej bibliotek 3. Potrzeby informacyjne użytkownika - rozważania na przykładzie biblioteki naukowej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu. Część 2. Formy i podmioty działalności naukowej i informacyjnej 1. Bibliografia regionalna w przestrzeni informacyjnej biblioteki akademickiej 2. Bibliografia "Regiony Polski Wschodniej" 3. Pokazy multimedialne jako jedna z form działalności informacyjno-dydaktycznej Biblioteki Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie 4. Optymalizacja dostępu do informacji w Bibliotece Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu ze szczególnym uwzględnieniem zadań bibliotekarza - specjalisty ds. informacji 5. Kulturotwórcza rola Biblioteki Uniwersytetu Szczecińskiego 6. Strony WWW bibliotek wyższych szkół niepaństwowych - próba porównania 7. Rola i zadania bibliotekarzy dyplomowanych w bibliotece akademickiej 8. Autorytet, motywacja i doświadczenie w pracy naukowej bibliotekarzy Część 3. Warsztat naukowy i jego udostępnianie: 1. Biblioteka Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu jako warsztat naukowo-dydaktyczny studentów i pracowników naukowych 2. Jakość usług bibliotecznych. Wyniki ankiety przeprowadzonej w Bibliotekach Wyższych Szkół Bakowych 3. Porównanie udostępniania zasobów informacji naukowych na nośnikach elektronicznych w Bibliotece Chemicznej i Bibliotece Chemii Spożywczej - filiach Biblioteki Głównej Politechniki Łódzkiej 4. Badanie jakości usług w budowaniu relacji czytelnik - bibliotekarz na podstawie doświadczeń Biblioteki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu Część 4. Z doświadczeń bibliotek uczelnianych. 1. Proces tworzenia zbiorów, bazy naukowej i informacyjnej małej biblioteki uczelnianej na przykładzie Biblioteki Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Służb Publicznych "Asesor" we Wrocławiu 2. Realizacja zadań naukowych wynikających z ustawy o bibliotekach w Bibliotece Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Wrocławiu 3. Nowe zadania i możliwości Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi w świetle zmian organizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja współczesnej biblioteki akademickiej. Badania i oceny jakości bibliotek. Tworzenie kultury oceny; Katalog centralny NUKAT a organizacja dostępu do zasobów naukowych biblioteki akademickiej; Nowe role i specjalności pracowników biblioteki: broker informacji; Strategi rozwoju na przykładzie biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniul Wykorzystywanie i udostępnianie elektronicznych baz danych w bibliotekach niepaństwowych szkół wyższych; Rola edukacyjnych zasobów elektronicznych w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej; Poznaj swojego czytelnika. Czy strona internetowa biblioteki może być źródłem informacji o czytelniku? Część II: Nowoczesne technologie w działalności biblioteki. Federacja Bibliotek Cyfrowych w sieci PIONIER; Organizacja dostępu do informacji w bibliotece cyfrowej; Oprogramowanie o otwartym kodzie źródłowym i jego przyszłość w sektorze usług bibliotecznych; Koha - alternatywa dla komercyjnych systemów bibliotecznych; Miejsce katalogowania w świecie wyszukiwarek internetowych czyli jak zachęcić użytkownika sieci do wizyty w bibliotece; Biblioteka 2.0 - interaktywna biblioteka w sieci. Część III: Usługi w bibliotece akademickiej. Information literacy - kształcenie umiejętności informacyjnych w bibliotekach akademickich; Szkolenie biblioteczne on-line w polskich bibliotekach akademickich; Przysposobienie biblioteczne - kurs e- learningowy w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; QuestionPoint - wirtualny wielojęzyczny serwis informacyjny. Część IV: Public relations a kultura żywego słowa bibliotekarza, czyli retoryka stosowana w działaniach public relations biblioteki uczelnianej; Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR; Public relations w Bibliotece Uczelnianej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie. Możliwości, przykłady, propozycje działań; Przełamywać bariery, czyli o tworzeniu właściwych relacji między bibliotekarzem a użytkownikiem w procesie komunikacji interpersonalnej; Wpływ komunikacji interpersonalnej na wizerunek biblioteki i relacje bibliotekarz-użytkownik; Skuteczna komunikacja vs konflikt w bibliotece; Aranżacja wnętrza jako czynnik kształtowania wizerunku biblioteki; Navigare necesse est - wyzwania etyczne w cyberprzestrzeni; Funkcjonalność stron www bibliotek niepaństwowych szkół wyższych a ich wizerunek w środowisku elektronicznym na podstawie wybranych przykładów; Strony www jako element wizerunku bibliotek niepaństwowych szkół wyższych miasta Wrocławia. Część V: Materiały z X Konferencji Bibliotek Szkół Wyższych Niepaństwowych. Poradnik medialny, czyli współpraca z radiem i telewizją; Wirtualne usługi informacyjne; Narzędzia i metody wyszukiwania w Ukrytym Internecie - przegląd i propozycje zastosowań dla bibliotek; Badanie użyteczności serwisów internetowych; Sprawozdanie z X Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Szkół Wyższych Niepaństwowych "Przestrzeń informacyjna biblioteki akademickiej - tradycja i nowoczesność", Toruń, 9-11 czerwca 2008 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sieci z udziałem organizacji niekomercyjnych; 2. Przedsiębiorczość sektora publicznego; 3. Czynniki sukcesu rozwoju przedsiębiorczości w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie małopolskim; 4. Konkurencyjność małych przedsiębiorstw; 5. Strategie konkurencyjne małych przedsiębiorstw; 6. Klaster jako forma powiązań przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy; 7. Strategie inwestora w budowanie wartości przedsiębiorstwa; 8. Humanistyczne aspekty wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania; 9. Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu; 10. Wykorzystani systemów ekspertowych we wspomaganiu decyzji marketingowych; 11. Instrumenty ograniczania niepewności konsumenta; 12. Rola oceniania pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 13. Perspektywy odpowiedzialności społecznej w zarządzaniu tożsamością biblioteki uczelnianej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Proceduralne, finansowe i środowiskowe aspekty wnioskowania w ramach funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. 1. Zarządzanie procesem aplikowania o środki z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. 2. Analiza spójności dokumentów programowania rozwoju w aplikowaniu o środki z Funduszy Strukturalnych. 3. Analiza finansowa, analiza wrażliwości oraz źródła finansowania. 4. Wsparcie zrównoważonego rozwoju w ramach funduszy strukturalnych - ocena oddziaływania na środowisko. 5. Zasady postępowania przy ubieganiu się o środki z funduszy strukturalnych UE na przykładzie modernizacji budynku biblioteki. Część II: Modernizacja budynku biblioteki w ramach funduszy strukturalnych - aspekty wykonalności technicznej. 6. Określenie zasad programowania remontów w budynkach użyteczności publicznej na przykładzie modernizacji budynku biblioteki Politechniki Częstochowskiej 7. Zasady kształtowania przestrzeni użyteczności publicznej w odniesieniu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 8. Możliwości zmiany zapotrzebowania na ciepło budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
/ red. zeszytu Cecylia Sadowska-Snarska. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2004. - 130 s. : mapy, tab., wykr. ; 24 cm.
(Studia Regionalne / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku ; Nr 1-2(8) 2004)
1.Demograficzne wyzwania dla gospodarki, 2.Model miękki finansowania rozwoju regionalnego w Polsce w warunkach integracji europejskiej, 3.Rola Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa w ograniczaniu bezrobocia popegeerowskiego, 4.Kapitał ludzki a konkurencyjność regionu (na przykładzie województwa podlaskiego), 5.Nowy wymiar ekonomiczny wschodniej granicy Polskie dla przepływu towarów. Wybrane problemy, 6.Delimitacja granicy białorusko-polskiej (1945-1950) w materiałach archiwalnych Polski i Białorusi, 7.Polityka innowacyjna w Polsce na tle Unii Europejskiej, 8.Modernizacja oferty kształcenia zawodowego na tle potrzeb podlaskiego rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Uczelnie akademickie i ich biblioteki w Europie; Rola biblioteki akademickiej w procesie komunikacji naukowej; Nowoczesne narzędzia i usługi biblioteczne; E-zasoby w działalności bibliotek akademickich; Zawód bibliotekarza dziś i jutro
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tożsamość i wizerunek współczesnej biblioteki. Usługi biblioteczne w dobie wirtualizacji. Wdrażanie innowacji – doświadczenia bibliotek.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Tożsamość i wizerunek współczesnej biblioteki. Usługi biblioteczne w dobie wirtualizacji. Wdrażanie innowacji – doświadczenia bibliotek.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej