Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Autor
Chodyński Andrzej
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Paleczna Dominika
(1)
Regulski Lech
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Skórska Anna
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wojciechowski Jacek
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Bibliotekarstwo
(6)
Komunikacja społeczna
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Menedżerowie
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Biblioteki
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Digitalizacja
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Informacja naukowa
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komputery
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Ośrodki informacji
(1)
Podatek
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strony WWW
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wartość dodana
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czas i powinności. 2. Biblioteczna wartość nadana. 3. Bibliotekarstwo w stanie ewolucji. 4. Biblioteczne strategie. 5. Konsorcja biblioteczne. 6. Kierownik biblioteki. 7. Biblioteczne rekomendacje i filtracje. 8. Komunikacja elektroniczna: język - odbiorca. 9. Flirt literatury z maszyną turinga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
1. Wprowadzenie; 2. Podstawowy model komunikacji interpersonalnej... i jego przełożenie na sytuację biblioteczną; 3. Problem postrzegania rzeczywistości; 4. Gadał dziad do obrazu, czyli skuteczność przekazu werbalnego: Komunikaty czytelników/klientów, Informacja zwrotna, wypowiedzi użytkowników dotyczące jakości obsługi, Trudni klienci - podstawowe typy, Komunikaty bibliotekarzy, Komunikacja werbalna w gronie współpracowników, Skuteczność komunikatu werbalnego, Komunikaty instytucjinalne, Komunikaty ustne i pisemne, Etyka w komunikowaniu - etyka w bibliotekarstwie, Aktywne słuchanie; 5. Komunikacja niewerbalna: Postawa ciała; Intonacja; Dźwięki paralingwistyczne; Mimika; Kontakt wzrokowy; Gest; Odległość, aparycja i strój, Komunikacyjny wymiar czasu; 6. Przestrzenią, komunikatem wizualnym; 7. Kontakt z przełożonymi i współpracownikami - komunikacja wewnętrzna; 8. Kontakty z czytelnikami w różnych typach bibliotek; 9. Komunikacja ze środowiskiem zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliotekarskie problemy komunikacji: Nie tylko brak windy, czyli o problemach komunikacji bibliotecznej; Użytkownik dla biblioteki, czy biblioteka dla użytkownika? Czyli jak to robią Brytyjczycy; Bibliotekarz biznesowy w bibliotece publicznej XXI wieku; Biblioteka Naukowa Głównego Instytutu Górnictwa miejscem komunikacji różnych grup użytkowników; Biblioteki jako ośrodki komunikacji w środowiskach anarchistycznych. Informacja jako komunikacja: Informacja naukowa. Szkic o ewolucji nazwy dyscypliny i pola działalności praktycznej; Pojęcie informacji prawnej i początki zautomatyzowanej informacji o prawie na świecie oraz w Polsce; Internetowe systemy informatycznego zarządzania zbiorem bibliotecznym; Digitalizacja w globalnej skali, czyli projekt firmy gogle; Możliwości Europeany i jej przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej